• Aangezien ik weer eens met personages voor een verhaal bezig ben, vraag ik mij dat toch ook af. En ook omdat ik nog een naam nodig heb en mij zelf gek aan het maken ben zoals wel vaker. De laatste keer dat ik niet op een naam kon komen duurde het drie dagen maar dit duurt al minstens een week.

    Dus hoe komen jullie aan een naam voor je personage? (Afgezien van de namen topics en de namen van je favoriete serie/boek/film)


    Physics is awesome

    Opzoeken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik gebruik gewoon een name generator of lijsten met namen die het meest gebruikt worden in een land waarvan ik een naam wil :Y)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 20:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Haha, eh, meestal zoek ik op moderne namen en dan is daar een site met allemaal naampjes en dan zoek ik er een uit :')
    En ik heb ook daarin mijn standaard namen, die ik altijd gebruik op de een of andere manier.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Eigenlijk is het heel stom, maar ik vind ze altijd op zo'n babynamen site. :')
    Of ze komen in me op.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik zoek op Google altijd op wat voor soort naam ik wil 'Badass boy names' 'cute girl names' of iets als 'old fashion names' en dan klik ik vaak op de sites van yahoo ask.


    Your make-up is terrible

    Op allerlei soorten sites, maar meestal zoek ik het op deze site op.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 20:32 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    dooddoenervo schreef:
    Opzoeken.


    En waar dan? Aangezien ik ook een site heb waar ik meestal mijn namen vandaan haal maar die bied ook geen uitkomst.


    Physics is awesome

    Lolicia schreef:
    Op allerlei soorten sites, maar meestal zoek ik het op deze site op.

    Jup, dat bedoelde ik ook.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Flannery schreef:
    Eigenlijk is het heel stom, maar ik vind ze altijd op zo'n babynamen site. :')
    Of ze komen in me op.


    This.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Lolicia schreef:
    Op allerlei soorten sites, maar meestal zoek ik het op deze site op.


    Die site ken ik ook om de betekenis van namen op te zoeken.


    Physics is awesome

    Assassin schreef:
    Ik zoek op Google altijd op wat voor soort naam ik wil 'Badass boy names' 'cute girl names' of iets als 'old fashion names' en dan klik ik vaak op de sites van yahoo ask.


    Dat is handig aangezien ik wel altijd een idee in mijn hoofd heb in wat voor soort thema de naam moet zijn.


    Physics is awesome

    Ik gebruik voor hoofdpersonages alleen namen die ik ook aan mijn kinderen zou geven. Geen idee of je daar verder mee komt?


    Searching heavens for another earth

    Sites voor babynamen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Blutbad schreef:
    (...)

    Die site ken ik ook om de betekenis van namen op te zoeken.

    Erg handig vind ik die site eigenlijk. Het is raar, maar meestal als ik een personage maak dan zoek ik een betekenis van een naam op die erbij past. Maar aan die site heb je dus op dit moment niets?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb een document vol namen die ik mooi vind, en als ik me verveel dan vul ik 'm aan. c:


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.