• Heeft iemand een leuke RPG die nog niet vol zit? Ik ben echt wanhopig op zoek, maar alles wat me interessant lijkt zit vol. ):


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Wat voor dingen vind je leuk? :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat voor dingen vind je leuk? :3

    Best veel.. Ik heb een verhaallijn voor een Skyrim RPG liggen maar ik weet niet of mensen dat wel zo leuk vinden haha.

    Edit: Ik kan 'm best plaatsen als je wil?

    [ bericht aangepast op 18 juli 2013 - 23:11 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik verveel me echt kapot u guys :(


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Kynareth schreef:
    (...)
    Best veel.. Ik heb een verhaallijn voor een Skyrim RPG liggen maar ik weet niet of mensen dat wel zo leuk vinden haha.

    Edit: Ik kan 'm best plaatsen als je wil?


    Sure!

    Je kan trouwens ook gewoon aan RPG's die al bezig zijn vragen of je nog mee kan doen, of dingen die vol lijken te zitten, soms is er nog wel gewoon een plaatsje.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Sure!

    Je kan trouwens ook gewoon aan RPG's die al bezig zijn vragen of je nog mee kan doen, of dingen die vol lijken te zitten, soms is er nog wel gewoon een plaatsje.
    Ahem, pak iets te drinken want dit is echt lang, haha. Maar ja, dat zou ik inderdaad nog kunnen doen ja. Ik zal het overwegen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2013 - 0:47 ]


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Het is inderdaad zoals Assassin al zei dat je, in de meeste gevallen, ook gewoon mee kan doen met een RPG die al bezig is.
    Maar het hangt er inderdaad van af wat voor RPG's je aanspreken natuurlijk.
    Ik heb nog wel enkele ideeën, maar ik wacht nog even tot na augustus dan kan ik me er beter op storten zonder dat ik lang afwezig ben. (:
    Misschien moet je gewoon eens in het RPG subforum kijken tot je iets gevonden hebt naar je smaak.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik heb nog een RPG die nog niet begonnen is het heet Quizlet's next top model, Het is net als America's next top model en zo, maar in RPG vorm


    Do what you love, love what you do

    Ik heb 3 RPG's
    Downton Abbé y gemaakt door BUYTHESTARS (nog niet begonnen)
    Downton Abbey

    Downton Abbey is een reusachtig, statig huis, gelegen nabij het kleine plattelands dorpje Downton. Hoewel het landgoed al vele generaties de thuishaven is van de adellijke Crawleys, is het immers ook de plek waar de bedienden hun leven doorbrengen, met al hun grote dromen en kleine kantjes. Ook hun motieven blijken erg uiteenlopend. Terwijl sommigen de familie en levensstijl van Downton hondstrouw zijn, beschouwen anderen het landgoed als een tussenstadium naar een andere, betere betrekking of als een plaats waar je liefde of avontuur kunt vinden. Het enige verschil is dat zij zowat alle familiegeheimen kennen, terwijl de familie nauwelijks weet wat hen beroert. Ondanks de vaak heftige gevoelens die onder de oppervlakte borrelen, biedt Downton iedereen houvast. Het is een serene, rustgevende plaats waar ieder zijn plek heeft en kent. Een plaats die er, zo lijkt het althans, altijd zal zijn.

    Hoewel de eenentwintigste eeuw al goed en wel is aangebroken, lijkt het af en toe wel of in het kleine plattelandsdorpje Downton de tijd heeft stil gestaan. Er rijden natuurlijk wel auto’s en is het hele dorpje voorzien van stromend water, elektriciteit en een goede verbinding. Er zijn alleen al sinds het begin van de twintigste eeuw geen nieuwe huizen meer gebouwd, maar dat is juist wat dit dorpje zo leuk maakt, de nostalgie.
    Een groep bedienden werkt voor de Crawleys op Downton Abbey, het reusachtige, statige huis wat vlakbij dit kleine plattelandsdorpje ligt. De Crawleys zijn goede werkgevers, ze staan altijd klaar voor een praatje en zijn niet te streng, als je je werk goed doet.
    Het personeel wordt begeleid door de butler en de hoofdhuishoudster, die ook altijd aansprakelijk zijn als er iets mis gaat in het huis. Het personeel verblijft in een soort kelder, waar ook de keuken zich bevindt, waar het personeel eet, waar de kantoortjes van de butler en de hoofdhuishoudster zijn en waar de slaapkamers zijn. De bedienden maken lange dagen, ze moeten vroeg opstaan en kunnen pas gaan slapen als de Crawleys ook goed en wel naar bed zijn gegaan, maar gedurende de dag hebben ze genoeg vrije tijd om iets voor henzelf te doen.

    De populosspelen gemaakt door LostMagic (nog niet gestart)

    In Omnia zijn er verschillende volkeren en Huizen. Het Huis der elfen, het Huis der dwergen, het Huis der mensen, en het Huis der nimfen. Dit zijn in feite stukken land met dorpjes en het Huis, als een kasteel. Om de 100 jaar worden er spelen gehouden tussen de 4 huizen. Elk hoofd van de huizen mag een opdracht kiezen en de rest word beslist door het stemmen. Er zijn geen regels in dit spel enkel dat de kandidaten tussen de 15 en 21 moeten zijn. De kandidaten worden gedropt in een leeg stuk land, volledig bedekt door een donker woud en duistere wezens houden er schuil. Ze moeten het woud doorkruizen naar de overzijde. Er zijn 8 stroken in het bos waar er geen bomen staan, waar het dus veld is en op elke strook houd een opdracht plaats. De gene die levend aan de overkant komen zijn de winnaars. De eerste van elk huis word dan ook de toekomstige heerser van het huis.

    De eerste tovenaarsoorlog|HP gemaakt door moi:) (gestart maar nog 19 rollen beschikbaar)


    De eerste tovenaarsoorlog

    Voldemort is net terug van zijn solicitatie bij Perkamentus en heeft de diadeem verstopt of hij begint al aan zijn greep naar de macht. Ongeveer op hetzelfde moment wordt de Orde van de feniks gevormd. Het wordt een strijd die de tovenaarsgemeenschap nooit zal vergeten: De dooddoeners met necroten, reuzen, en mensen onder de imperius vloek tegen de Orde van de feniks en het ministerie van toverkunst. En dan, Na al die jaren wordt Harry Potter geboren en zal Voldemort voor jaren verdwijnen.
    Ook de leerlingen krijgen de vreselijke nieuwtjes te horen. En de verdeeltheid tussen Zwadderich en griffoendor groeit uiteindelijk beslist James een groepje op te richten. Eigenlijk wat de voorganger van de SVP. Alleen beslist wordt er iemand betoverd die hetzelfdedoet voor de Zwadderaars. De twee groepen botsen vaak met elkaar. Er is maar 1 neutraal iemand. Lily. Als de groepen van school gaan sluit de groep van James zich aan bij de orde, en die van sneep bij de dooddoeners.


    Queer zijn is gewoon alles