• RPG Speeltopic 2 : Full of Fantasy


    Uitleg van Marijncraft :
    Een fantasy rpg over mijn eigen fantasy 'wezens' die je kan zijn. Ze leven allemaal met elkaar en sommige zijn vijanden van elkaar.
    Deze kun je zijn:

    - Werecat = Weerwolf, maar dan katten versie (Cause i love cats :3)
    - Werewolf
    - Vampire
    - Witch
    - Human (Bang voor alle bovennatuurlijke wezens)
    - Fighter: Deze beschermen de mensen (Humans) Tegen de wezens die bovennatuurlijk zijn, zelf kunnen ze één bovennatuurlijke kracht maar dat laten ze niet merken aan de mensen. De kracht is dat ze één keer per dag bliksem kunnen sturen. Ze hebben meestal wapens zoals zilver voor werewolfen, zwaarden, pijl en boog, vergif, bommen, etc.



    Vampiers:

    Jennifer woods ~ AtticusM
    Nathan Micheals** ~ [/q]LoveDreaming[/q]
    Scarlett Sharp ~ Marijncraft

    Werewolves:
    Maya Angel Romaro ** ~ Wolfheart
    Danger Belle Katherine Liwe** ~Dangerx

    Werecats:
    Rain Thunder[/pink] ~ Marijncraft
    Drake Mouse ~ Ninuturu
    Idrille Mila Chalant**** ~ DreamerN
    Jamie Rosefield


    Witch:
    Vera Hepburn ~ SermenaRiver
    Danny Jake Davids** ~AtticusM
    Calder Alistair Gold** ~DreamerN
    Lynn Withesmith** ~ Ladybugx
    Er is nog maar één plaats vrij voor een Witch. Reseveren mag.

    Fighters:
    Aurora Trel** ~ VladiFerr

    Humans:
    Isaac Benoîte** ~ SermenaRiver
    Jack Drake Smith** ~ VladiFerr
    Kassandra Summers** ~ LoveDreaming


    ** Achter een naam betekend dat er een foto aanwezig is van die persoon waar je dus op kan klikken (;



    Regels

    ~ Elkaar niet doden of zwaar verwonden zonder toestemming.
    ~ Elkaars personen niet besturen.
    ~ Alles buiten de RPG om tussen [ ], { } of ( ) zetten.

    Verdere regels vallen nog te bespreken, want normaal zijn er ook nog meer XD

    [ bericht aangepast op 31 aug 2013 - 18:23 ]


    Credendo Vides

    Kassandra Summers|| Human

    IK bleef haar aankijken. Ik zag dat ze ergens over twijfelde. Waar zou ze over twijfelen? Heb ik iets verkeerds gezegd. Dat is dan echt weer iets voor mij om te doen.
    ''Omdat ik...' begon Scarlett, maar ze kwam niet veel verder. 'Ik ben een vampier.' Het duurde even tot de worden me te binnen schoten. Ze is een vampier? Dat verklaart dan wel waarom ze hier woont, maar dat had ik dus niet gedacht.
    ''Vampier?'' Vraag ik aarzelend. Ik dacht eerst dat al die wezen maar fabeltjes waren om je uit het bos te halen en dat de fighters eigenlijk ook nep waren. Dit had ik echt niet verwacht. Ik wil weggaan maar ik voel me spieren niet meer bewegen van angst.
    ''Ben jij een Vampier?''


    Succes is the best revenge for everything~ Ed Sheeran

    Danny Jake Davids|| Tovenaar

    ''oEH !'' Zegt Lynn enthousiast. Haar hand verdween in haar mandje en pakte toen een willekeurig besje eruit. Ze gooide het besje naar de gras-puppy. ''Je kan zo veel ermee doen'' glimlachte ze. ''Maar het merendeel gebruik ik ze vaak als zoekers, maar laat ze nooit naar eten zoeken.'' Ik ging op de grond zitten, een beetje uitgeput van de magie en de afgelopen nacht. Ik had kunnen slapen, maar dat had ik natuurlijk niet gedaan. Inplaats daarvan zat ik te piekeren en heb ik mezelf gesneden.
    ''Je kan ze wel laten zoeken naar water, of verloren spullen in het algemeen.'' Vertelde Lynn veder terwijl ze het beestje enthousiast voerde. ''Je moet gewoon aan hem vragen naar het verloren voorwerp. Het is echt makkelijk, probeer maar.'' Ik schudde mijn hoofd. ''Nu even niet, maar ik zou het onthouden.'' Zei ik. ''Misschien kunnen we een ander keertje veder gaan, ik ben nu een beetje te uitgeput om magie te gebruiken. Ik gebruik het opzich niet zo vaak, dus wanneer ik het gebruik kan ik er nogal moe van worden.'' Zei ik met een zwak glimlachje.

    (Ik ben nog bezig met een stukje bedenken voor Jennifer)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    { Iemand voor Idrille ?}


    Credendo Vides

    LoveDreaming schreef:
    Kassandra Summers|| Human

    IK bleef haar aankijken. Ik zag dat ze ergens over twijfelde. Waar zou ze over twijfelen? Heb ik iets verkeerds gezegd. Dat is dan echt weer iets voor mij om te doen.
    ''Omdat ik...' begon Scarlett, maar ze kwam niet veel verder. 'Ik ben een vampier.' Het duurde even tot de worden me te binnen schoten. Ze is een vampier? Dat verklaart dan wel waarom ze hier woont, maar dat had ik dus niet gedacht.
    ''Vampier?'' Vraag ik aarzelend. Ik dacht eerst dat al die wezen maar fabeltjes waren om je uit het bos te halen en dat de fighters eigenlijk ook nep waren. Dit had ik echt niet verwacht. Ik wil weggaan maar ik voel me spieren niet meer bewegen van angst.
    ''Ben jij een Vampier?''


    Scarlett Sharp || Vampier
    ''Vampier?'' vraagt Kassandra aarzelend. Gelijk voel ik spijt. ''Ben jij een vampier?''
    Langzaam knik ik en hoop dat ze niet weg gaat. ''Maar ik drink geen mensenbloed,'' zeg ik snel. Het is waar. MIsschien als ik echt dorst heb dat ik het wel doen. Maar dat zeg ik er natuurlijk niet bij. Ik voel me stom. Waarom heb ik dat gezegd. ''Veel mensen geloven dat vampieren niet bestaan,'' zeg ik zodat er geen stilte valt. ''maar we bestaan wel.''


    May StarClan light your path.

    (AtticusM > WinterLove8)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    { Mensen, gaan we nog verder ? (; }


    Credendo Vides

    [ ik weet niet eens meer hoe ver ik ook alweer was met danger XD ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (tjaa sorry ehehe een tijdje niet online geweest X_X waar was ik ookal weer ehehe oeps :S)


    een leven zonder falen is een leven niet geleefd.

    PaintedRoses schreef:
    (tjaa sorry ehehe een tijdje niet online geweest X_X waar was ik ookal weer ehehe oeps :S)


    [waarom beginnen we niet opnieuw? ik heb echt geen idee waar ik ook alweer was gebleven! o.o]

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 20:06 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    (Misschien is het een goed idee....)


    I don't have time to worry if it's right or wrong, you can't hope for a horror story with a happy ending!

    {Ik weet niet of Squirrelpaw vaak online is, anders kan ik net zoals dit topic gewoon een nieuwe openen ?
    Beginnen we ook echt weer met een nieuwe rollentopic ?}


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    {Ik weet niet of Squirrelpaw vaak online is, anders kan ik net zoals dit topic gewoon een nieuwe openen ?
    Beginnen we ook echt weer met een nieuwe rollentopic ?}


    [lijkt me wel een goed idee. Misschien vinden mensen hun rol niet zo, dus dan kunnen we gewoon opnieuw beginnen]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Uhm, als jullie opnieuw willen beginnen maak ik wel ff een nieuw topic]


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    [Uhm, als jullie opnieuw willen beginnen maak ik wel ff een nieuw topic]


    [Lijkt me wel beter. Stuur maar de link als het zover is]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Alright, ik zal er nu aan beginnen]


    May StarClan light your path.