• Idee van Go en Lumineers


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________
    Ik zou op dit moment graag wat meer jongens hebben als dat kan ,aangezien er nu een overduidelijke meerderheid blijft aan meisjes
    Daarom ,zet ik nu een tijdelijke stop op meisjes ,zodra we wat meer jongens hebben ,kunnen er misschien weer een paar meisjes bij



    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.


    Vampiers/ Weerwolven / Meerminnen|Sirenes / Demonen / ....

    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Tomlinsonz
    - Alyss Mirabel Dalby Abelard
    - Darius Dave Alastair|| Delahaye
    -Daniel Luke Johnson || Tomlinsonz
    - Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven
    Vol
    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Lumineers
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing


    Meerminnen/ Sirenes Vol !
    - Melusine Thetys Aedefos || Go
    - Eirina Amphitrite Seirína || Puzzel
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Cairde
    -Drew Tyler Frankle || Cairde


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994
    -
    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Lumineers
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin
    -
    -
    -

    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Puzzel
    - Alexander Cam Gabriëls || Lumineers
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Cairde




    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Soort wezen/jager of mens:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Extra:


    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet

    Delahaye op reis van 20 juli tot 11 augustus
    Karmin van 28 Juli tot... (geen wifi)



    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Go of Lumineers

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Klaaaaaar. Ik hoop dat het goed is zo (;
    Ik zag trouwens net pas dat de RPG al even bezig is (ja, dat soort dingen check ik dan later pas ^^). Ik ga straks alles lezen en dan hoop dat ik dat ik ergens in kan springen? c:



    Volledige naam: Ty Owen Anderson
    Leeftijd: 35
    Soort wezen/jager of mens: Vampier

    Innerlijk: Ty heeft altijd overvloed aan energie, waardoor hij meestal meer overkomt als een hyperactieve jongen dan een volwassen man. Hij leeft nog maar zes maanden het leven van een vampier. Hierdoor is hij onervaren en heeft hij de moeilijkste consequenties van vampirisme nog niet ondervonden. Andere vampiers vinden hem snel naïef en irritant, maar dit heeft hij zelf nauwelijks door. Hij heeft een obsessief karakter en hierdoor laat hij nooit iets gaan als het eenmaal zijn aandacht heeft getrokken.
    Voor een scientist kan hij bijzonder onhandig en awkward zijn. Zijn losbandige gedrag kan als onprofessioneel overkomen, maar als hij eenmaal in zijn eigen wereldje van bloed en ingewanden zit, is hij compleet gefocust en maakte hij geen fouten. Door zijn obsessies houdt hij ook niet altijd rekening met anderen, waardoor hij als onbeleefd en ronduit asociaal over kan komen.

    Uiterlijk (foto graag):



    Hij is met zijn bril, stoppelbaardje, skinny tie, lichaam vol tatoeages en zijn lengte van 1 meter 69 niet een voorbeeld van de traditionele ‘lange’ en ‘elegante’ vampier. Zijn haar is donkerbruin, zijn ogen donkergroen en hij draagt meestal Vans of andere afgetrapte sneakers met oude jeans. Voor de rest draagt hij van alles: overhemden, t-shirts, hoodies, sportjasjes — als het hem maar lekker zit.





    Extra: Aanvankelijk was Ty een patholoog anatoom, werkzaam bij een organisatie van hunters. Hij werkte met tegenzin mee aan de wat meer crue bezigheden van de Hunters en verdween dan altijd zo veel mogelijk naar de achtergrond. Hij hield zich veel liever bezig met de (meestal al dode) mythische lichamen die hij voor de Hunters moest onderzoeken. Het ging hem echter nooit om het doden van de wezens — hij is fel tegen het doden van onschuldigen— maar juist om de schoonheid van de verschillende typen lichamen en hoe die letterlijk en figuurlijk in elkaar staken.
    Na zijn beet is hij uit angst zonder waarschuwing weggegaan bij de hunters en hij is al zes maanden op zoek naar lotgenoten. Al deze tijd heeft hij geen begeleiding gehad van een andere (meer ervaren) vampier en zo is hij alleen aan het vampier-zijn gewend geraakt. Hij volgt zijn eigen regels en die zijn niet altijd even ideaal. Hij vindt het moeilijk om zijn nieuwe instincten te onderdrukken en hij ook al zou hij liever geen mensenbloed drinken, zijn dorst overmeestert hem meestal.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 21:31 ]


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Klaaaaaar. Ik hoop dat het goed is zo (;
    Ik zag trouwens net pas dat de RPG al even bezig is (ja, dat soort dingen check ik dan later pas ^^). Ik ga straks alles lezen en dan hoop dat ik dat ik ergens in kan springen? c:


    Oké is goed ^^

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 21:39 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aah verdorie ,niet weer -_- het is nu al de tweede keer vandaag dat mijn topics zo vreemd doen...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Argh, vervelend topic :c


    Tijd voor koffie.

    Hmm, bij mij doet ie ook raar....


    Stenenlikker

    Het komt door de spoilers :c deze keer lag het aan mijn reactie ....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Darius Dave Alastair
    Leeftijd: 21 / 55
    Soort wezen: Vampier
    Innerlijk: Darius heeft altijd al zijn leven voornamelijk in zijn eentje geleefd, wat van hem een teruggetrokken persoon heeft gemaakt. Hij kan zich prima redden in zijn eentje en heeft naar zijn idee echt geen hulp van anderen nodig. Al is al wel een paar keer gebleken dat hij dat mis had.
    Door zijn teruggetrokkenheid is Darius ook niet zo sociaal en handig in omgang met anderen. Hij weet zijn woorden vaak prima te formuleren, maar zegt dan dingen die niet echt gepast zijn, wat hij meestal niet doorheeft. In zijn menselijke leven is hij ook nooit heel sociaal geweest.
    Darius heeft een grote overlevingsdrang en veel levenslust. Als hij is gevaar komt zal hij er alles aan doen om uit dat gevaar te komen en hij zal tot zijn laatste adem doorvechten.
    Uiterlijk: (foto graag)


    Darius heeft lichtbruin lang haar, dat tot een paar centimeter onder zijn schouders hangt. Zijn ogen zijn stormgrijs.
    Extra: Voor een vampier is Darius niet heel erg oud en hij mist de nodige ervaring. Degene die hem heeft gebeten had hem al gauw aan zijn lot overgelaten en in het begin wist Darius maar nauwelijks in leven te blijven. Mensen die toevallig zijn pad kruisten werden genadeloos leeggezogen.
    Later heeft hij echter zijn bloeddorst beter weten te bedwingen en kon hij een menselijker leven gaan leiden.
    Nu woont hij is een afgelegen huis ergens in een bos, waar ook genoeg dieren zijn om hem van bloed te voorzien.

    En toen was Darius af ^^

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 15:57 ]


    Stenenlikker

    Oké, ik heb nu alles een beetje doorgelezen.
    Zal ik maar gewoon een inleidend stukje voor mijn personage schrijven en afwachten hoe het uitpakt?


    Caution first, always.

    Newton schreef:
    Oké, ik heb nu alles een beetje doorgelezen.
    Zal ik maar gewoon een inleidend stukje voor mijn personage schrijven en afwachten hoe het uitpakt?


    Ja dat kan je inderdaad doen ,je mag ook altijd aan de andere vragen wie hem wilt tegenkomen enzo ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Darius is af ^^


    Stenenlikker