• Idee van Go en Lumineers


    Het is 2074. Een hele tijd geleden is aangetoond dat mythische wezens echt bestaan, en dat deze er op uit waren om de hele mensheid uit te roeien. Deze mensheid besloot om hier een einde aan te maken, voordat het te laat is. Alle wezens werden een voor een uitgeroeid. Maar er was een wetenschapper, die het te speciaal vond om het te laten gaan. Hij heeft de wezens gefokt waardoor er nog een handje vol mythische wezens bestaan. Maar dan komt de wereld er achter. De wezens moeten vluchten voor hun leven, en zorgen dat het ze toch lukt de mensheid te bevechten.



    "Those monsters have to be destroyed."



    'But what if we don't kill them? '



    "Then they kill us ."

    _________________________________________________________________________________________
    Ik zou op dit moment graag wat meer jongens hebben als dat kan ,aangezien er nu een overduidelijke meerderheid blijft aan meisjes
    Daarom ,zet ik nu een tijdelijke stop op meisjes ,zodra we wat meer jongens hebben ,kunnen er misschien weer een paar meisjes bij



    De wetenschapper had een paar rassen kunnen sparen ,maar die zijn nu nog op de vlucht.
    Van de ene soort kunnen er soms meer zijn dan de andere.


    Vampiers/ Weerwolven / Meerminnen|Sirenes / Demonen / ....

    Vampiers
    - Illusion Aurora Smith || Tomlinsonz
    - Alyss Mirabel Dalby Abelard
    - Darius Dave Alastair|| Delahaye
    -Daniel Luke Johnson || Tomlinsonz
    - Ty Owen Anderson || Newton

    Weerwolven
    Vol
    - Alpha :Mattheus Levi Collins|| Lumineers
    - Kamalia serigala Bulan || xImaginary.
    - Jack Herbert Populi ||TheDarkKing


    Meerminnen/ Sirenes Vol !
    - Melusine Thetys Aedefos || Go
    - Eirina Amphitrite Seirína || Puzzel
    - Azaria Dione Telesto || MinnieMouseX
    - Dawnelle ''Dawn'' Iriers Frankle || Cairde
    -Drew Tyler Frankle || Cairde


    Andere Wezens
    - Demoon : Draethius Infernus ||Kynareth
    - Demoon :Maerwynn Sigridur Dacre || Sakura1994
    -
    Mens
    -Valentine Louise Bellarosa || Lumineers
    - Acacia Danaë Marshall || Karmin
    -
    -
    -

    Jagers (deze jagen op de wezens ,misschien om ze door te verkopen ,zelf te houden of gewoon om ze te vermoorden)
    -Tara Kynigós|| Puzzel
    - Alexander Cam Gabriëls || Lumineers
    -Kyra Libitina || Paddo
    -Austin Iuw Gabriës || Cairde




    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Soort wezen/jager of mens:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto graag)
    Extra:


    Regels
    We proberen ongeveer 4 a 5 regels te schrijven ,liefst niet minder.
    Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    Speel je eigen personage, niet die van iemand anders
    OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op
    Naamsverandering en afwezigheid melden aub
    Als je niet meer mee kunt/wil doen ,meld dit dan even aan mij inde laats van nooit meer op het topic te reageren.
    Probeer minstens 3 keer per week te posten.
    +16 is toegestaan
    Topics worden alleen aangemaakt door mij of Go,tenzij ik er iemand voor aanwijs.


    Story

    Als er mensen op reis gaan ,gelieve dan te melden van wanneer tot hoelang en of je misschien wifi zult hebben of niet

    Delahaye op reis van 20 juli tot 11 augustus
    Karmin van 28 Juli tot... (geen wifi)



    Vragen mogen altijd gesteld worden aan Go of Lumineers

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2013 - 16:08 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Cairde schreef:
    (...)Is dat geen hond?


    nope, en zowel dan heb ik pech ik vind het op een wolf lijken


    I'm dying, praying, bleeding and screaming. Am I too lost to be saved? ~ Evanescence - tourniquet

    [mij boeit het weinig, het lijkt erop en het gaat om de gedachte]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Volledige naam: Kyra Libitina
    Leeftijd: 21
    Soort wezen/jager of mens: Jager.
    Innerlijk:

    Kyra is nooit op andere gesteld, ze vind het heerlijk op zichzelf en verwijt het de andere niet als ze haar niet mogen,
    Ze is het gewend van vroeger dat ze geweigerd werd door iedereen, ze was ten slot een kind van de straat, een wees die nergens terecht kon.
    Door haar verleden heeft Kyra eigenschappen op gedaan die ze heerlijk vindt om te hebben,
    Maar wat haar het meest aantrok en nog steeds aantrekken zijn boeken,
    Ze vind het heerlijk om te leren, te lezen en dingen te ontdekken die nog niet bestaan of ouwe vervallen dingen terug te halen.
    Kyra is daarom nadat ze begon met jagen, verschillende experimenten begonnen.
    En daar zal ze mee door gaan tot ze eindelijk gevonden heeft wat ze al die jaren zocht om eindelijk erkend te worden door iedereen!

    Uiterlijk: (foto graag)



    Extra:
    Kyra heeft het liefst geweren bij zich, daar vecht ze het lekkerst mee.
    Ze dood haar prooi niet, maar gebruikt speciale kogels die ze gemaakt heeft, de prooi word dan voor een bepaalde tijd verlamd en kan dan niets meer doen.
    Kyra gebruikt daarom twee Desert Eagles en een Barret voor de lange afstanden.

    {Heeft even geduurd, maar dat is vanwege mijn werk :) }

    Mag ik een meisjes weerwolf? vul hem zo in. (dan heb je ook wat meiden-weerwolfen, maar anders wil ik best een jongen)


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Mag ik een meisjes weerwolf? vul hem zo in. (dan heb je ook wat meiden-weerwolfen, maar anders wil ik best een jongen)


    Het liefst zou ik een jongen hebben ,want normaal staat er een stop op meisjes.
    Paddo is een uitzondering ,omdat ik het al eerder wist van hem en hij toen nog niet besloten had wat hij ging kiezen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Volledige naam: Ivan Cold
    Leeftijd: 16 jaar
    Soort wezen/jager of mens: Weerwolf
    Innerlijk: Ivan kan snel boos worden, maar kan ook heel aardig zijn. Normaal is hij heel rustig, maar als hij boos is kan hij ook goed vechten. Natuurlijk verliest hij ook wel eens, maar meestal geeft hij niet op. Dat is een probleem voor hem, want als hij één keer aan het vechten is vlucht hij ook niet meer, en kan dan ernstig gewond zijn. Hij vlucht alleen als hij echt niet meer kan. Hij kan goed tegen sneeuw en kou, waardoor hij dus niet goed tegen hitte kan. Ivan is heel beschermend, ookal is het een wezen die hij totaal niet kent, Ivan helpt hem als hij tegenover een jager staat. Omdat Ivan bijna heel zijn famillie is verloren, die allemaal weerwolfen waren, is hij beschemend en haat jagers.
    Uiterlijk: Blond stekelig haar, met een beetje lichtblauwe verf op sommige plaatsen. Hij heeft normale lengte voor 16jarige, en diep blauwe ogen. Erg sterk. Een ketting met een donkerblauwe steen er aan, die hij heeft gekregen van zijn vader die dood is gegaan in een gevecht met een jager, om hem te beschermen. Als wolf:


    Extra: Zijn bijnaam is Ice, maar voor mensen die hij niet mag is het Ivan of Cold.

    (ben niet zo goed in lange lijstjes :S)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 14:04 ]


    May StarClan light your path.

    Is mijn persona nou de enige die in de twintig is? Lol. Volgens mij zijn de meeste hier 16/17.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Topic 1 :3

    Ik zal meteen nog wat aan het topic knutselen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vraagjeh, wonen ze ook in een stad met mensen en een school en zo? Of zitten ze allemaal in een/verschillende bos(sen) verstopt voor de jagers? :P

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 14:06 ]


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Vraagjeh, wonen ze ook in een stad met mensen en een school en zo? Of zitten ze allemaal in een/verschillende bos(sen) verstopt voor de jagers? :P


    Dat kun je zelf kiezen. Sommige wonen misschien in een flatje bij de stad ,anderen hebben dan meer de voorkeur om toch in het bos te wonen. De rpg begint dan ook dat ze net ontdekt zijn en ze moeten vluchten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Okayy, is Ivan geacepteerd? (k wil hem best nog wel veranderen hoorw :3)


    May StarClan light your path.

    Marijncraft schreef:
    Okayy, is Ivan geacepteerd? (k wil hem best nog wel veranderen hoorw :3)


    Zou je nog een prentje van hem in mensenvorm willen plaatsen ? :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Dat kun je zelf kiezen. Sommige wonen misschien in een flatje bij de stad ,anderen hebben dan meer de voorkeur om toch in het bos te wonen. De rpg begint dan ook dat ze net ontdekt zijn en ze moeten vluchten.

    Als de wezens vluchten, wat doen de mensen dan?


    night thinking, day dreaming

    Karmin schreef:
    (...)
    Als de wezens vluchten, wat doen de mensen dan?


    Mensen kunnen hun gewoon leven lijden ,maar misschien zijn ze wel nieuwsgierig naar die wezens en willen ze zelf op onderzoek uit. De keuze ligt dus aan jou wat je met je personage gaat doen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    (...)

    Mensen kunnen hun gewoon leven lijden ,maar misschien zijn ze wel nieuwsgierig naar die wezens en willen ze zelf op onderzoek uit. De keuze ligt dus aan jou wat je met je personage gaat doen.

    Oke. Ik weet niet precies wanneer ik op vakantie ga, of ik wel op vakantie ga, omdat het niet zo goed met mijn oma gaat. Maar zodra ik het weet zeg ik het wel (:


    night thinking, day dreaming