• Dog sees her owner for the first time in 6 months.

    Zo lief, ik weet nog dat mijn vader zo lang en soms langer weg was, maar ik sprong gelukkig niet zo tegen hem aan als die hond haha. :'D

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 19:46 ]

    Doet mijn hond al als ik alleen boodschappen gedaan heb (alleen dan niet zo lang) en het blijft leuk + mijn hond lacht altijd :'D


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Awh, dit is zo lief <3
    Ik denk dat mijn hond ook zo zal reageren. Ie is al enthousiast als je na een minuut buiten weer binnenkomt xD


    -

    Sinistre schreef:
    Ik moet áltijd huilen van dit soort filmpjes..


    Dit, het is té lief!


    You are beautiful, you are love.

    Awh dit is zo lief hé.
    Ik was ook een weekje weg van huis (gelukkig niet zo heel lang maar toch) en mijn hond deed ook zo. Hij had zelfs in die week dat ik weg was niet gegeten van zijn brokken (iets anders nam hij gelukkig wel aan), dus zodra ik hem geknuffeld en gekalmeerd had viel hij gelijk zijn etensbak aan.

    En dit is dus één van de hoofdredenen waarom ik meer voor honden ben dan voor katten.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    AWW ,dit doet me denken aan mijn kat ;o
    Toen we terug van reis waren ,kwam ze naar ons toe rennen om ons te knuffelen en als ze denkt dat ze alleen is begint ze luid te janken .


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh wauw, super cute. C:

    Echt heel erg lief !(:


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Sinistre schreef:
    Ik moet áltijd huilen van dit soort filmpjes..


    26 - 02 - '16

    Aaaaaaaaahw/


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ahww schattig


    Smile :)

    't Filmpje doet 't niet? Kan 'm niet zien.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    't Filmpje doet 't niet? Kan 'm niet zien.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Lolicia schreef:
    't Filmpje doet 't niet? Kan 'm niet zien.


    Some people are art and do art at the same time

    Dat is lief :3 Mijn hond reageert al zo als mijn vader een dag niet thuis geweest is.

    Laat maar, het filmpje doet het weer.
    Ahh <3 dat is echt zo lief hé. Ik begin echt bijna traantjes te krijgen. Ik had een kat.. en die miste mij niet als ik al vijf jaar weg ben geweest. Als ik dan terugkwam, gaapte ze me aan. Ghehe, ze was wel heeeeeel lui.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 20:04 ]


    Some people are art and do art at the same time