• Sommige dagen heb ik dat wel eens, dat ik alleen maar naar een bepaalde soort muziek luister.

    Nou is het zomer en heerlijk weer en op de een of andere manier krijg ik dan echt zin in van die trance/house hits. In ieder geval vandaag. Ik loop al de hele dag oude trance hits van de jaren 90 te luisteren. Ondanks dat ik uit '92 kom heeft de muziek uit die jaren me meer getrokken en vandaag ben ik dus al de hele dag los gaan op de trance en house hits die ik vroeger al in huis hoorde (tsjah houd je toch met een zus die 7 jaar ouder is)

    F.E



    Hebben jullie ook wel eens van die dagen, of houden jullie ook soms van dat soort muziek en ken je nog leuke nummers?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik luister al de hele dag muziek uit de jaren '80. :'D

    Draculea schreef:
    Ik luister al de hele dag muziek uit de jaren '80. :'D


    idd mooie tijd qua muziek :P


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Amell schreef:
    (...)

    idd mooie tijd qua muziek :P

    Yep, inderdaad. (:

    klik

    nog een leuke voor de stiekeme fans onder ons:Y)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 18:14 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Aaah, Boten Anna was altijd een van m'n favorieten haha. Ik kende de hele tekst en raakte geïrriteerd als mensen me uit probeerden te leggen dat het over een boot ging ipv een online bot :') good times.
    But yeah, soms heb je van die dagen (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    ik luister iedere dag zo'n beetje dezelfde muziek XD ik moet bijv. iedere dag evanescence luisteren anders heb ik het de dag erna de hele tijd in mijn hoofd.....:S