• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Vergeet het kroontje niet, hè! Daar komen je ogen zo mooi bij uit.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Er is een praattopic he? Prinsesje en Brooke


    16 - 09 - '17

    Mag ik een meisje?


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    Mag ik een meisje?


    Tuurlijk


    16 - 09 - '17

    Ik weet niet wie ik wil faceclaimen haha :/


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    Ik weet niet wie ik wil faceclaimen haha :/


    Je hoeft dat niet te doen xp


    16 - 09 - '17

    Haha weet ik maar ja wie moet ik dan hahah een foto van wiee hahah


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Rol: meisje van kamp
    Volledige naam: Levy 'lev - evy' Samantha Jackson
    Leeftijd: 17 jaar, verjaart 26 december.
    Innerlijk: Levy is altijd al een beetje koppig geweest en eigenwijs, vooral eigenwijs. Vroeger trok ze veel op met haar moeder. Haar hart brak toen haar moeder verongelukte. Ze heeft zichzelf een jaar stil gehouden en was niet meer bevriend met iemand. Vanaf haar veertiende (haar moeder overleed na haar dertiende verjaardag) trekt ze op met haar oudere broer, Max, en toen ging het fout...
    Uiterlijk: -komt nog-
    Waarom zit je in het kamp: Levy is opgepakt wegen een fikse ruzie tussen een kliek jongens en zichzelf. De jongens dwongen haar zich uit te kleden. Maar dat doet ze niet, ze pakt haar mes en laat die dreigend zien aan de jongens. De jongens rennen weg, en Levy denkt dat ze gewonnen heeft. Ze juicht en draait zich om. Maar daar staat de politie...,
    Extra: ze heeft alleen nog contact met max.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    Rol: meisje van kamp
    Volledige naam: Levy 'lev - evy' Samantha Jackson
    Leeftijd: 17 jaar, verjaart 26 december.
    Innerlijk: Levy is altijd al een beetje koppig geweest en eigenwijs, vooral eigenwijs. Vroeger trok ze veel op met haar moeder. Haar hart brak toen haar moeder verongelukte. Ze heeft zichzelf een jaar stil gehouden en was niet meer bevriend met iemand. Vanaf haar veertiende (haar moeder overleed na haar dertiende verjaardag) trekt ze op met haar oudere broer, Max, en toen ging het fout...
    Uiterlijk: -komt nog-
    Waarom zit je in het kamp: Levy is opgepakt wegen een fikse ruzie tussen een kliek jongens en zichzelf. De jongens dwongen haar zich uit te kleden. Maar dat doet ze niet, ze pakt haar mes en laat die dreigend zien aan de jongens. De jongens rennen weg, en Levy denkt dat ze gewonnen heeft. Ze juicht en draait zich om. Maar daar staat de politie...,
    Extra: ze heeft alleen nog contact met max.


    1: Waarom is opeens in zoveel rpg's de naam Samantha te vinden :')
    2: Zou je alsjeblieft in 1 tijd willen schrijven. Bedoel het niet afzeikend maar het leest voor mij lastig. Ik bedoel het echt niet lullig. Ik bedoel het als een tip.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Scimmia schreef:
    (...)

    1: Waarom is opeens in zoveel rpg's de naam Samantha te vinden :')
    2: Zou je alsjeblieft in 1 tijd willen schrijven. Bedoel het niet afzeikend maar het leest voor mij lastig. Ik bedoel het echt niet lullig. Ik bedoel het als een tip.



    Ik snap niet hoe je punt twee doet.. Maar al sinds m'n 9e heb ik er al moeite mee ;3


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Scimmia schreef:
    (...)

    1: Waarom is opeens in zoveel rpg's de naam Samantha te vinden :')
    2: Zou je alsjeblieft in 1 tijd willen schrijven. Bedoel het niet afzeikend maar het leest voor mij lastig. Ik bedoel het echt niet lullig. Ik bedoel het als een tip.


    Sam, laat dr?


    16 - 09 - '17

    Lynn1D schreef:
    (...)


    Ik snap niet hoe je punt twee doet.. Maar al sinds m'n 9e heb ik er al moeite mee ;3

    Nou, gewoon in de verleden tijd schrijven of in de tegenwoordige tijd. Heb je toch op school geleerd?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)
    Nou, gewoon in de verleden tijd schrijven of in de tegenwoordige tijd. Heb je toch op school geleerd?


    Ja, maar dingen op school leren betekent toch niet meteen dat het altijd lukt en het ook makkelijk is....? ;$


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .

    Lynn1D schreef:
    (...)

    Ja, maar dingen op school leren betekent toch niet meteen dat het altijd lukt en het ook makkelijk is....? ;$


    We zullen je wel helpen als dat nodig is (:


    16 - 09 - '17

    Lynn1D schreef:
    Rol: meisje van kamp
    Volledige naam: Levy 'lev - evy' Samantha Jackson
    Leeftijd: 17 jaar, verjaart 26 december.
    Innerlijk: Levy is altijd al een beetje koppig geweest en eigenwijs, vooral eigenwijs. Vroeger trok ze veel op met haar moeder. Haar hart brak toen haar moeder verongelukte. Ze heeft zichzelf een jaar stil gehouden en was niet meer bevriend met iemand. Vanaf haar veertiende (haar moeder overleed na haar dertiende verjaardag) trekt ze op met haar oudere broer, Max, en toen ging het fout...
    Uiterlijk:


    Lang bruin krullend haar valt tot over haar middenrug. Haar bruine ogen geven onschuld en af en toe onraad en arrogantie. Ze is rond de 1.60 groot.
    Waarom zit je in het kamp: Levy is opgepakt wegen een fikse ruzie tussen een kliek jongens en zichzelf. De jongens dwongen haar zich uit te kleden. Maar dat doet ze niet, ze pakt haar mes en laat die dreigend zien aan de jongens. De jongens rennen weg, en Levy denkt dat ze gewonnen heeft. Ze juicht en draait zich om. Maar daar staat de politie...,
    Extra: ze heeft alleen nog contact met max.


    Cause after rain there is sun. And sun + water makes you grow up .