• Het gaat al een paar weken slecht met de jongens van Union J en ook met het succes. Ze maken steeds ruzie en het lijkt alsof ze overal ongeluk in hebben. Op een dag worden ze opeens zomaar opgepakt, terwijl de echte misdadigers nog gewoon vrij blijven rondlopen en Union J moet dus naar een speciaal kamp, maar wat niemand weet is dat er in dat kamp een moordenaar zit. Veel mensen vertellen een legende, maar of deze waar is weet niemand. Met One Direction gaat het ook wat minder, aangezien ze liever de lolbroek willen uithangen en besluiten daarom het terrein van het speciale kamp te betreden. Ze worden betrapt en gewaarschuwd, maar de jongens denken dat het een grap is. Wat als ze zelf daar ook vast komen te zitten? Ontstaat er misschien ook haat, ruzie, liefde of vriendschap?

    Praattopic
    Praattopic 2
    Topic 1


    Rollen:
    Union J VOL!
    Jaymi Hensley - JamesPotter
    JJ Hamblett - Gereserveerd door SeaWaves
    Josh Cuthbert - ApexPredator Afwezig van 2 aug t/m 9 aug
    George Shelley - Gereserveerd door Carlisle


    One Direction
    Harry Styles - Verwelken
    Liam Payne - Gereserveerd door Karmin
    Louis Tomlinson - VRIJ
    Niall Horan - Nathness
    Zayn Malik - Appa


    Meisjes
    - Ana –Lucia Young - Hamblet
    - Jade Mia Rivers - xSunshineee
    - Levy 'lev - evy' Samantha Jackson - Lynn1D
    - Clary Evana Fray - Stylez
    - Dawn Drewla Frankle - Cairde
    - Katharina 'Thari' Dane - SeaWaves
    - Dessy Felicia Daniels - Depay
    - Melanie 'Mel' Constance Shepherd - Karmin
    - Feyenne Leila Pointer - Licorne


    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra:

    Regels:
    - Max. 2 rollen per account, let op er is een beperkt aantal rollen.
    - Minimaal 4 à 5 regels per bericht, meer is altijd welkom.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders, tenzij je toestemming hebt.
    - Geen sneltrein zodat iedereen kan volgen en mee is.
    - 16+ mag, maar hou dit een beetje netjes.
    - De moordenaar vermoord niet zomaar iemand.
    - De moordenaar wordt gekozen via random.org.
    - Naamsverandering en afwezigheid doorgeven aub.
    - Alleen xSunshineee, Hamblet en Verwelken openen nieuwe topics.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 23 aug 2013 - 21:20 ]


    16 - 09 - '17

    Rol: George Shelley
    Volledige naam: George Paul Shelley, toch? :Y)
    Leeftijd: George is geboren op de zevenentwintigste van Juli in Bristol, dat betekend dus dat hij nu negentien jaar oud is en bijna twintig wordt.
    Innerlijk: George is een goedlachse jongen die altijd wel in is voor een geintje, maar is hij altijd wel erg behoedzaam, omdat hij niet betrapt wilt worden.. Aan de andere kant trekt hij alles snel persoonlijk aan en is daardoor niet de zelfverzekerdste van al.
    Hij kan zich erg goed aanpassen in verschillende situaties.
    Hij is best een zorgzaam type en wilt niet dat zijn vrienden iets overkomt, daardoor is hij erg behulpzaam.
    Hij zal altijd eerlijk zijn en zijn mening zeggen, maar kan ook erg eigenwijs zijn.
    Hij is erg ijdel, ijverig en intelligent. Hij is ook erg sociaal maar kan wel wat teruggetrokken zijn als hij mensen nog niet zo lang kent.
    Uiterlijk:


    Waarom zit je in het kamp?: Niet van toepassing
    Extra: Hij houdt van aapjes, bananen, gitaarspelen, spaghetti bolognese, liefdeshartjes en de kleur rood.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Pharrell schreef:
    Rol: George Shelley
    Volledige naam: George Paul Shelley, toch? :Y)
    Leeftijd: George is geboren op de zevenentwintigste van Juli in Bristol, dat betekend dus dat hij nu negentien jaar oud is en bijna twintig wordt.
    Innerlijk: George is een goedlachse jongen die altijd wel in is voor een geintje, maar is hij altijd wel erg behoedzaam, omdat hij niet betrapt wilt worden.. Aan de andere kant trekt hij alles snel persoonlijk aan en is daardoor niet de zelfverzekerdste van al.
    Hij kan zich erg goed aanpassen in verschillende situaties.
    Hij is best een zorgzaam type en wilt niet dat zijn vrienden iets overkomt, daardoor is hij erg behulpzaam.
    Hij zal altijd eerlijk zijn en zijn mening zeggen, maar kan ook erg eigenwijs zijn.
    Hij is erg ijdel, ijverig en intelligent. Hij is ook erg sociaal maar kan wel wat teruggetrokken zijn als hij mensen nog niet zo lang kent.
    Uiterlijk:


    Waarom zit je in het kamp?: Niet van toepassing
    Extra: Hij houdt van aapjes, bananen, gitaarspelen, spaghetti bolognese, liefdeshartjes en de kleur rood.


    afbhbgirbgiaevgeruiuijdf GEORGE!!! :9~
    Haha mijn signature past bij een van die extra dingen xD
    :Y)

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 14:33 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Tomlinsonz schreef:


    Rol:
    Eén van de meisjes.
    Volledige naam:
    Teddy Gioia Smith.
    Leeftijd:
    Negentien jaar.
    Innerlijk:
    -Komt-
    Uiterlijk:




    Waarom zit je in het kamp?:
    -Komt-
    Extra:
    X



    Ze heeft toch maar het uiterlijk van Perrie gekregen ;D.
    De rest komt btw zo snel mogelijk.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Eindelijk! Een blondine :D
    Btw, Ik ga pitten. Dus verwacht pas van mij dat ik ergens rond middernacht weer ga reageren :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    PERREEEEEH <3.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Abelard schreef:
    PERREEEEEH <3.


    Hahaha ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    SeaWaves schreef:
    Eindelijk! Een blondine :D
    Btw, Ik ga pitten. Dus verwacht pas van mij dat ik ergens rond middernacht weer ga reageren :'D


    Dat is niet echt normaal vrees ik (:


    '' Type Sangster if you can see this. "

    Hamblet schreef:
    (...)

    Dat is niet echt normaal vrees ik (:


    Ze is op vakantie dacht ik


    16 - 09 - '17

    WhiteToms schreef:
    Rol: Boobear
    Volledige naam: Louis William Tomlinson
    Leeftijd: 21 jaar
    Innerlijk: Louis is een jongen van 21 jaar, maar in zijn hoofd is hij eigenlijk nog maar 4. Hij is heel kinderachtig, speels en sportief en een échte grappenmaker. Iemand die je altijd ziet lachen en nooit eens ongelukkig ziet. Alleen zijn beste vrienden weten dat hij zich wel eens ongelukkig voelt, maar dat toont hij nooit. Gelukkig heeft hij dan steun van ze. Louis kan zich wel heel volwassen gedragen op momenten dat het nodig is, en meestal weet hij ook wanneer het nodig is. Je ziet dan een hele andere kant van hem. Dan komt echt naar voren dat hij de oudste van de groep is. Iets waar hij niet al te blij mee is. Louis wordt nogal snel nerveus en is héél druk wat anderen soms wel eens op de zenuwen kan werken. Ook heeft hij veel gaytrekjes en dat valt vooral op als je hem voor het eerst ziet. Hij is biseksueel, iets wat het misschien wel verklaart. Verder is hij is snel jaloers en afhankelijk als hij je lief heeft. En kan hij zijn mond opentrekken zonder eerst na te denken, waardoor sommige dingen niet altijd even slim zijn om te zeggen. Dit komt vaak voor op momenten dat mensen die niet nadenken of denken dat ze beter zijn dan andere, want dat iets waar hij niet tegen kan.
    Uiterlijk:




    Waarom zit je in het kamp?: (voor de meisjes alleen, denk eraan je bent opgepakt voor iets)
    Extra: -


    Ik denk dat ik de extra, toch maar open laat. Deze is ook af (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ok, er is nog geen moordenaar dus die moet aangewezen worden!
    Later komt er meer hoe deze gekozen wordt!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 17:05 ]


    16 - 09 - '17

    6. Ik denk sowieso dat je het niet zo moet doen...

    [ bericht aangepast op 25 juli 2013 - 16:43 ]


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    6. Ik denk sowieso dat je het niet zo moet doen...


    Hoe dan?

    Ik kies btw 7, die nummer is t al niet


    16 - 09 - '17

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hoe dan?

    Ik kies btw 7, die nummer is t al niet
    Zie je, ik vind dit dus gemeen ..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    xSunshineee schreef:
    (...)

    Hoe dan?

    Ik kies btw 7, die nummer is t al niet
    Bij zo'n randomizer namen zetten en de bovenste word de moordenaar kan ook... Of het cijfer tegen iemand vertellen die niet meedoet aan de RPG.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Als we het zo doen kies ik 8.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.