• Charissa en Ivy hebben een geniaal idee.
    Ieder van jullie, ToHo fan stuurt een mailtje naar fans@tokiohotel.de
    met als onderwerp Quizlet.
    daarin zeggen jullie dat ze zeker en vast deze site moeten bezoeken www.quizlet.nl dus.
    als er echt veel mensen dit doen komen ze mss echt er naar kijken dus DOEN
    Charissa & Ivy


    Omdat er een paar vragen waren over hoe een bericht maken:
    Je gaat naar je e-mails.Daar klik je op nieuw/new en voeg je bij adres 'fans@tokiohotel.de' , bij onderwerp zet je Quizlet.Dan een kort tekstje dat het een verhalen site is ofzo en dan de link.
    We hopen natuurlijk dat Tokio Hotel ooit zelf is op de site komt.Maar als Universal van het bestaan weet gaan zij misschien ook al is kijken.

    Ik ook geweldig idee vinden (:
    x.Lindsey


    The soul needs autumn.

    Jaaa, goed ideee!


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Oke heb het verstuurd ;)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Whahahah geniaaaal idee.. X3
    Ik ga ook brichtje sturen.. =) En als n0u idereen dat doet.. Ö
    Oehhww vet sexy x3


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Volgens mij klopt hier weer geen fuck van;

    Hello Tokio hotel and the rest. We Dutch have a site, which all faithful tokio hotel fans comes look at each day just as on. You about this probable many will get bulletins, which have been, as it happens, agreed. In hope that you will read of these leuke letters. What is our aim? That you once come look at a time on this site, www.Quizlet.nl But it is Dutch! Yes, that is correct. We would simply just as appreciate it all a lot as your to come look at. Furthermore, much success in America. and with your new album. xox. Barbara.

    dit wil ik duidelijk maken;

    Hallo Tokio Hotel en de rest.

    Wij nederlanders hebben een site, die alle trouwe tokio hotel fans elke dag even op komen kijken. Jullie zullen hier waarschijnlijk veel berichten over krijgen, dat is namelijk afgesproken. In hoop dat jullie een van deze leuke brieven zullen lezen.
    Wat is ons doel?
    Dat jullie eens een keer op deze site komen kijken,
    www.Quizlet.nl
    Maar het is nederlands!
    Ja, dat klopt. Wij zouden het allemaal erg waarderen als jullie gewoon even komen kijken.
    Verder, veel succes in Amerika. én met jullie nieuwe album.

    xox. Barbara.
    [in deze brief komen nog spatie's]


    Hey love.

    omg ik heb zoo iets doms gedaan dit is wat ik stuurde:

    cherellexTH[5]cherellexTH zei op 23 okt 2008 - 15:45:
    dit heb ik gestuurd:

    hallo,



    Ich habe einen wirklich netten Aufstellungsort mit viele Ventilatoren der tokio Hotel und mit Geschichten über der Jungen.



    nehmen Sie einfach einen Blick :

    http://www.quizlet.nl/



    danke.


    ik had het er nog over met mijn pa wat ik presies geschreven had en hoe ik erbij kwam (ik ging via babelfish het nederlandse vertalen naar het engels en het engels naar het nederlands) maar in het duits betekent het engelse woord fans ventielatoren!!!

    (zoo slegt ben ik niet in duits maar fans in het duits betekend fanatika ofzoowiets en niet ventilatoren:D)
    :$:$:$:$:$

    ik schaam me dood , ik ga nog maar een keer een mailtje sturen met de juiste duitse tekst;)


    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~

    Dat heeft niet erg veel zin: als ze hierop ook komen,begrijpen ze niets van,tenzij we alle quizzen in het Duits of Engels maken.
    En wat als ze bandcesten en twincesten zien?
    ik geloof niet dat zij de moeite namen en ons verzekerden dat ze NIET homo zijn,zodat er TC en BC gemaakt werden.

    Maar das mijn mening.:P

    maar duits lijkt best wel op nederlands dus volgesmij kome ze nog best ver (A)

    grtz Romy


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    IK kan weer Op het forum Nauw allemaal doen hoor x'D.<33


    *He's the one.

    gehgheg lieford eindelijk voeg je je weer bij ons.[/klinkt wel een beetje, groepjes achtig.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    OMG nee toch, wat erg x'D
    ik had gisteren een gesprek met Bomm, maar er kwam niets zinnig uit.


    *He's the one.

    Gheghe zou je da tnou wel hier heen zetten, nouja ik vind haar liefig.[/maar jij blijft liever hoor.stuur me anders even pbtje wil je?]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    gedaaan sper idee

    x'D wij zijn gwn geniaal x'D


    *He's the one.

    aha ik ben geniaal was mijn idee,.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    STRAXSIEN SE DIE SEXSENES XD melig