• [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:32 ]

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik ben er ook absoluut geen held in.


    Ik word heel zenuwachtig en ik ben bang dat ik dingen verkeerd doe, maar meestal verdwijnt dat wel als ik er een uurtje ben :')

    In het begin ben ik echt awkward, daarna wil je me het liefst in een gracht duwen en me kopje onder houden denk ik.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Dertien


    Je bent niet de enige :'D. _O_

    Wacht, hebben we het over augustus of september, ik ga namelijk vanaf 5 tot 12 augustus op vakantie.

    Zet mij maar op misschien :p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Zet er bij mij trouwens maar even 'misschien' achter want ik heb al behoorlijk veel gepland deze vakantie.

    Thysia schreef:
    Wacht, hebben we het over augustus of september, ik ga namelijk vanaf 5 tot 12 augustus op vakantie.


    Allebei kan eigenlijk wel, denk ik.

    Wat wordt er zoal gedaan op een meeting? Sinds ik nog nooit naar eentje toe ben geweest.

    Thysia schreef:
    Wat wordt er zoal gedaan op een meeting? Sinds ik nog nooit naar eentje toe ben geweest.


    Meestal de stad in, ergens gaan zitten in een parkje, gewoon gezellig met elkaar praten ^^

    Thysia schreef:
    Wat wordt er zoal gedaan op een meeting? Sinds ik nog nooit naar eentje toe ben geweest.

    De keren dat ik naar een meeting ben geweest, gingen we gewoon door de stad lopen en met elkaar praten haha.
    Maar je kan eigenlijk van alles doen op een meeting, als je het van te voren met elkaar afspreekt en iedereen het er mee eens is.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Thysia schreef:
    (...)

    Je bent niet de enige :'D. _O_


    Haha, wanneer ben je geboren?
    Waarschijnlijk ben ik jonger :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tomlinsonz schreef:
    (...)

    Haha, wanneer ben je geboren?
    Waarschijnlijk ben ik jonger :Y)


    7 Maart 2013. :']

    Thysia schreef:
    (...)

    7 Maart 2013. :']


    Oh, ik ben ouder haha, 02-02-2000.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Pssst, mensen, meld je eens.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Thysia schreef:
    (...)

    7 Maart 2013. :']


    Wauw jij bent dan wel heel bijzonder xD Nu al goed kunnen typen enzo xD
    13-09-1999

    Btw: Ik ben heel actief en klets de oren van jullie koppen af. Alleen zal ik ook wel af en toe me ongemakkelijk voelen omdat ik een pruik heb enzo... :/
    Nou ja xD
    Btw, hoe weet jij mijn naam Ö_ö


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial