• Ja daar verbaas ik mij nogal over. Ik kreeg dinsdag te horen dat mijn contract niet verlengd werd en ik dus vanaf 9 april geen werk meer heb. En vandaag kreeg ik te horen dat ik dinsdag mijn proefwerkdag heb en misschien een contract voor 15 uur beginnend uitbreidend naar 30 of 40 uur.

    Dus hoe boos en verdrietig ik was omdat ik mijn werk moet gaan verlaten zo blij dat ik nu ben.
    Het is namelijk een agrarisch kleinschalig kinderdagverblijf. Het is op een boerderij met kleinvee en maximaal 12 kindjes in de leeftijd 0 tot 4 jaar. Ze zijn veel buiten, ook als het regent, en 1 van de eigenaresse gaat volgend jaar met pensioen dus dan kan ik deels haar uren overnemen.

    Gisteren belde ik om te vragen of de vacature nog open was en gaven ze aan vandaag de laatste gesprekken te hebben en in de afronding te zitten. In de avond heb ik een motivatiebrief en CV gestuurd, een uur later werd ik gebeld of ik op gesprek wilde komen. Vandaag ben ik op gesprek geweest en na 2 uur belde ze of ik alsjeblieft een proefochtend kwam mee draaien.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat fijn om te horen dat je misschien een nieuwe baan hebt! Ik moet eerlijk zeggen dat het heel leuk klinkt. (:


    We were the forever that didn't last

    Gefeliciteerd! Fijn dat je weer wat gevonden hebt. En het klinkt leuk^^


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Omni schreef:
    Wat fijn om te horen dat je misschien een nieuwe baan hebt! Ik moet eerlijk zeggen dat het heel leuk klinkt. (:


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Geweldig nieuws! ^^

    Awh, dat is erg fijn! Gefeliciteerd ^^


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Gefeliciteerd! Laat je weten hoe je proefochtend is verlopen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Gefeliciteerd ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ohh wat lijkt me heerlijk zo'n agrarisch kinderdagverblijf. Ik heb er toen zelf ook voor gekeken of zoiets ook hier in de buurt zat maar daar hadden ze toen geen mensen nodig helaas! Succes met je proefochtend!


    10.12.2014 <3