• [ bericht aangepast op 18 aug 2013 - 13:32 ]

    Meetings dat is best lang geleden xd

    Ik zie dat er alleen meiden komen, ik weet het niet echt zeker ook kwa geld xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    Meetings dat is best lang geleden xd

    Ik zie dat er alleen meiden komen, ik weet het niet echt zeker ook kwa geld xd


    Toen ik jou voor het eerst meette waren er volgens mij ook alleen meisjes (cat) Wauw, dat is lang geleden, maar ik herinner me je username.

    Sofinite schreef:
    (...)

    Toen ik jou voor het eerst meette waren er volgens mij ook alleen meisjes (cat) Wauw, dat is lang geleden, maar ik herinner me je username.


    Dat klopt ja alleen niet zo veel als nu denk ik XD , dat is volgens mij ook al zo'n 2 jaar geleden of niet?


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Ik heb geen Whatsapp, ben ik nu ouderwets?

    Draculea schreef:
    Ik heb geen Whatsapp, ben ik nu ouderwets?


    Nee? valt wel mee. Ik heb het zelf ook pas 3 maanden dusja xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Tomlinsonz schreef:
    Ik kan misschien wel :]


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Liever heb ik zelf niet dat mensen mijn nummer hebben :/ Sorry! Maar ik heb wel whatt-app enzo xD


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Dat klopt ja alleen niet zo veel als nu denk ik XD , dat is volgens mij ook al zo'n 2 jaar geleden of niet?


    Ja.. Was dat nu met de Tilburgse kermis of in Eindhoven? Een van die twee, volgens mij toch?

    Sofinite schreef:
    (...)

    Ja.. Was dat nu met de Tilburgse kermis of in Eindhoven? Een van die twee, volgens mij toch?


    Nee allebei denk ik. Die met de kermis toen kan ik me nog herinneren maar volgens mij was ik ook een keer naar een meeting in Eindhoven.


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Nee allebei denk ik. Die met de kermis toen kan ik me nog herinneren maar volgens mij was ik ook een keer naar een meeting in Eindhoven.


    Ik wilde eerder weten welke de eerste was :'D Ik weet wel dat je toen in Eindhoven was, Tilburg weet ik ook nog.

    Zijn er al mensen met suggesties voor een datum? [Ik weet nog niet hoe ik met mijn werk zit na 3 augustus, maar 4 augustus zou kunnen. Dan kan iedereen nog (volgens mij) en ik denk dat het dan ook koopzondag is.]

    Sofinite schreef:
    Zijn er al mensen met suggesties voor een datum? [Ik weet nog niet hoe ik met mijn werk zit na 3 augustus, maar 4 augustus zou kunnen. Dan kan iedereen nog (volgens mij) en ik denk dat het dan ook koopzondag is.]

    Ik ga voor 4 augustus.
    Daarna ben ik namelijk op vakantie.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Valinor schreef:
    (...)
    Ik ga voor 4 augustus.
    Daarna ben ik namelijk op vakantie.


    Van wanneer tot wanneer ben je op vakantie? Want dit is de datum waarvan ik weet dat iedereen niet weg is, of dat hebben ze in ieder geval niet gezegd.

    Ik heb de beginpost even aangepast.

    Ik wil wel... Maar zet 'misschien' achter mijn naam, want ik denk niet dat het van mijn ouders gaat mogen. ;'D.
    Nu ben ik de jongste, haha.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.