• Hey,

    Het spijt me voor het hele late bericht. Ik heb het idee dat ik je daarvoor wel een uitleg schuldig ben.
    Ik zit op de universiteit, moet een hele bachelorscriptie herschrijven en heb ook nog een hertentamen. Ik ben elke dag bezig aan mijn scriptie en zit hier ook het grootste deel van de dag aan. Op quizlet kom ik momenteel nagenoeg alleen op mijn mobiel en als ik al op mijn laptop aan quizlet zit, dan is dit meestal maar enkele minuten. Soms duurt het daardoor enkele dagen voordat ik een bericht (weer) lees, omdat ik heel erg druk ben. Sorry daarvoor.


    Verder ziet je aanmelding er prima uit. Hierbij krijg je dan ook meteen toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Erg veel plezier ^^

    Groetjes,
    Yoda




    Hey Hoi!
    Ik ben Traitor en ik heb besloten om een Zangwedstrijd te beginnen.
    Zoals je ziet heb ik toestemming van Yoda om het te beginnen.
    Ik zie graag aanmeldingen en het kan via dit topic, een gb of een pb.
    En ik zoek juryleden (het liefst drie). Dus...MELD JE MAAR AAN! :Y)
    Je hebt tijd tot 1 augustus 12.00 of totdat we de twaalf leden hebben bereikt.

    Aanmelden kan altijd als je de regels goed hebt doorgelezen.
    * Moet ingevuld worden
    ? Zijn mensen die niet zeker weten. Of wel willen maar de lijst niet hebben ingevuld

    Naam:
    *Muziekstijl:
    *Liedje voor eerste ronde:
    Ervaring:
    Extra:


    Regels:

    1. We lachen elkaar niet uit, wie dat wel doet wordt direct uit de wedstrijd gezet.
    2. Niet meer dan twaalf leden en niet minder dan vijf.
    3. Denk goed na of je wel mee wilt doen. Ik accepteer geen eendagsvliegen.
    4. De juryleden gaan je niet opeens aanvallen van: 'Je kan niet zingen! Je ligt eruit!'
    (dat hoop ik in ieder geval) maar ze gaan niet zeggen dat je goed zingt als je dat helemaal niet doet. Je moet dus tegen kritiek kunnen.
    5. Facecam is niet verplicht. Alleen audio is ook goed.
    6. Naamsverandering meteen doorgeven.
    7. Je krijgt uitstel als ik en de jury jouw reden een goede rede vinden. De jury bepaalt hoelang.
    8. Wil je je liedje veranderen, geef dat op tijd door.
    9. Autotune is absoluut niet toegestaan!
    Verder gelden hier de normale huisregels van Quizlet en ik hoop dat iedereen zich eraan houdt.


    Aangemelden:
    - Traitor
    - JamesPotter
    - Raccoon
    - Crave
    - Serendipia
    -Vlahos
    - ILOVEUXXX
    - Weerwolfjuh
    - AngelStyles
    - Go
    - Frigasima


    Juryleden VOL:
    - Wunjo
    - Go
    - Flannery


    En als je je afvraagt hoe ik aan mijn eigen zangwedstrijd mee kan doen.
    Ik vraag drie die jurylid willen zijn. Ik hou alles wel in de gaten maar doe niet mee aan het juryen =)
    En als het oneerlijk lijkt. Muziekstijl gaat elk ronde varieren. Van pop tot heavy metal. Van liefde tot wraak.
    Hopelijk is het een beetje duidelijk.


    Mijn Aanmelding en gelijk het voorbeeld:

    Naam: Traitor (je normale naam mag, hoeft niet.)
    *Muziekstijl: Alles is goed :Y)
    *Liedje voor eerste ronde: Shelter - Birdy
    Ervaring: Ik heb geplaybackt op de eindfilm groep 8 XD
    Extra: Ik heb hier totaal geen stem voor. Maar ik wil weten wat mensen van mijn kattengejank vinden.
    Dus ik doe het alleen voor de fun. Neem dit dus ook niet serieus.

    Als je je eenmaal heb aangemeld (of je bent gewoon nieuwsgierig naar de eerste ronde):

    De eerste opdracht is een kennismakings rondje. Dus je zingt een liedje die je zelf kiest, je krijgt er ook geen punten voor.
    Alle liedjes zijn toegestaan en je hebt 1 week de tijd om je inzending naar de jury te sturen.
    Natuurlijk gaat dat pas in na 1 augustus 12.00.

    Good Luck!



    Traitor

    Zangwedstrijd Traitor ~ Story


    LET OP !
    DE INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN, DIT IS ENKEL EEN PRAATTOPIC !
    EN ONTHOUD JE HEBT NOG MAAR TOT 12.00 OM IETS IN TE LEVEREN!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:28 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Ik kan niets op mijn laptop downloaden, hij is veel te traag :S


    Jammer =(


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    Ik kan het ook niet :') Ik doe mee voor de fun. En om iets te doen XD
    Zal ik je erbij zetten?


    Ja is goed:') koop alvast maar een gehoorapparaat. Ow, btw, hoelang krijg je voor de liedjes, ik vind het lastig om liedjes uit mijn hoofd te leren.

    Edit: oh, laat maar ik heb het al gevonden

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 18:03 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    Ja is goed:') koop alvast maar een gehoorapparaat. Ow, btw, hoelang krijg je voor de liedjes, ik vind het lastig om liedjes uit mijn hoofd te leren.

    Edit: oh, laat maar ik heb het al gevonden


    Ik zet je erbij!


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam: JamesPotter, oftewel, Femke
    *Muziekstijl: Uh, iets rustigs. Ik kan niet super snel zingen of rappen ofzo
    *Liedje voor eerste ronde: Carry You van Union J (ik dacht. Laat ik dit liedje maar als begin doen;p)
    Ervaring: Ik laat mijn gekrijs vaak horen onder de douche.
    Extra: ik kan niet erg goed zingen. :') just for the fun


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Naam: JamesPotter, oftewel, Femke
    *Muziekstijl: Uh, iets rustigs. Ik kan niet super snel zingen of rappen ofzo
    *Liedje voor eerste ronde: Carry You van Union J (ik dacht. Laat ik dit liedje maar als begin doen;p)
    Ervaring: Ik laat mijn gekrijs vaak horen onder de douche.
    Extra: ik kan niet erg goed zingen. :') just for the fun


    Lol


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Met dan eerste liedje kies je zelf.
    Betekend dit dat je later dan word gezegd welk lied je moet zingen? Want ik zie het al voor me dat er dan van die no direction nummers komen en zo :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hmm ik twijfel of ik mee ga doen ^^ Mijn camera is niet het beste kwaliteit ,maar ik kan het proberen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vlahos schreef:
    Met dan eerste liedje kies je zelf.
    Betekend dit dat je later dan word gezegd welk lied je moet zingen? Want ik zie het al voor me dat er dan van die no direction nummers komen en zo :x


    Nee, later wordt gezegt welke stijl of wat voor thema. Tenzij iemand echt wilt dat er een liedje voor hem of haar wordt gekozen.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Lumineers schreef:
    Hmm ik twijfel of ik mee ga doen ^^ Mijn camera is niet het beste kwaliteit ,maar ik kan het proberen :3


    Je kan nadenken tot 1 augustus =)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Hmm ik ga vanaf Zondag een week naar België. Maar ik twijfel gewoon of ik mee wil doen haha.
    Wanneer begint het;
    Hoeveel rondes heeft dit?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Hmm ik ga vanaf Zondag een week naar België. Maar ik twijfel gewoon of ik mee wil doen haha.
    Wanneer begint het; Eerste ronde 1 augustus 12.00. Je hebt dan een week om je inzending naar de Jury te sturen.
    Hoeveel rondes heeft dit? Ligt eraan hoeveel mensen er meedoen. Bij vijf leden komen er 4 rondes. Die 1,5 week gaan duren


    Ik beantwoord de vragen graag! En dit is mijn eerste wedstrijd waar ik aan meedoe en organiseer. Tips zijn erg welkom :Y)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Hmm... Ik sla over. Het word allemaal vlug vlug denk ik dan voor mij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Valt er steeds iemand af of werk je met puntentelling? En wat kan je winnen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Valt er steeds iemand af of werk je met puntentelling? En wat kan je winnen


    In de eerste ronde valt niemand af. In de tweede ronde twee leden en in de derde ronde 1 lid. De laatste ronde is de Final battle tussen de twee overgebleven.
    Natuurlijk komen er veel meer rondes bij als er twaalf leden komen. Maar het gaat er ongeveer zo uitzien^ als er vijf leden zijn. We werken ook met een puntentelling. Degene met de minste punten valt af.

    De prijs...Ik zou credits willen geven, maar dat gaat niet werken :/ Waarom doet de SMS betaalmode het niet?
    Maar je krijgt een abo op een willekeurige story van jezelf, je mag zelf kiezen. En je krijgt een reactie bij elke hoofdstuk =)
    Maar het gaat vooral om de eer en het plezier.

    Is het een beetje duidelijk, want ik ben een beetje chaotisch XD


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Vlahos schreef:
    Hmm... Ik sla over. Het word allemaal vlug vlug denk ik dan voor mij


    Aw, jammer.


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.