• Hey,

    Het spijt me voor het hele late bericht. Ik heb het idee dat ik je daarvoor wel een uitleg schuldig ben.
    Ik zit op de universiteit, moet een hele bachelorscriptie herschrijven en heb ook nog een hertentamen. Ik ben elke dag bezig aan mijn scriptie en zit hier ook het grootste deel van de dag aan. Op quizlet kom ik momenteel nagenoeg alleen op mijn mobiel en als ik al op mijn laptop aan quizlet zit, dan is dit meestal maar enkele minuten. Soms duurt het daardoor enkele dagen voordat ik een bericht (weer) lees, omdat ik heel erg druk ben. Sorry daarvoor.


    Verder ziet je aanmelding er prima uit. Hierbij krijg je dan ook meteen toestemming om te beginnen met je zangwedstrijd. Je hebt een week om het topic te openen. Erg veel plezier ^^

    Groetjes,
    Yoda




    Hey Hoi!
    Ik ben Traitor en ik heb besloten om een Zangwedstrijd te beginnen.
    Zoals je ziet heb ik toestemming van Yoda om het te beginnen.
    Ik zie graag aanmeldingen en het kan via dit topic, een gb of een pb.
    En ik zoek juryleden (het liefst drie). Dus...MELD JE MAAR AAN! :Y)
    Je hebt tijd tot 1 augustus 12.00 of totdat we de twaalf leden hebben bereikt.

    Aanmelden kan altijd als je de regels goed hebt doorgelezen.
    * Moet ingevuld worden
    ? Zijn mensen die niet zeker weten. Of wel willen maar de lijst niet hebben ingevuld

    Naam:
    *Muziekstijl:
    *Liedje voor eerste ronde:
    Ervaring:
    Extra:


    Regels:

    1. We lachen elkaar niet uit, wie dat wel doet wordt direct uit de wedstrijd gezet.
    2. Niet meer dan twaalf leden en niet minder dan vijf.
    3. Denk goed na of je wel mee wilt doen. Ik accepteer geen eendagsvliegen.
    4. De juryleden gaan je niet opeens aanvallen van: 'Je kan niet zingen! Je ligt eruit!'
    (dat hoop ik in ieder geval) maar ze gaan niet zeggen dat je goed zingt als je dat helemaal niet doet. Je moet dus tegen kritiek kunnen.
    5. Facecam is niet verplicht. Alleen audio is ook goed.
    6. Naamsverandering meteen doorgeven.
    7. Je krijgt uitstel als ik en de jury jouw reden een goede rede vinden. De jury bepaalt hoelang.
    8. Wil je je liedje veranderen, geef dat op tijd door.
    9. Autotune is absoluut niet toegestaan!
    Verder gelden hier de normale huisregels van Quizlet en ik hoop dat iedereen zich eraan houdt.


    Aangemelden:
    - Traitor
    - JamesPotter
    - Raccoon
    - Crave
    - Serendipia
    -Vlahos
    - ILOVEUXXX
    - Weerwolfjuh
    - AngelStyles
    - Go
    - Frigasima


    Juryleden VOL:
    - Wunjo
    - Go
    - Flannery


    En als je je afvraagt hoe ik aan mijn eigen zangwedstrijd mee kan doen.
    Ik vraag drie die jurylid willen zijn. Ik hou alles wel in de gaten maar doe niet mee aan het juryen =)
    En als het oneerlijk lijkt. Muziekstijl gaat elk ronde varieren. Van pop tot heavy metal. Van liefde tot wraak.
    Hopelijk is het een beetje duidelijk.


    Mijn Aanmelding en gelijk het voorbeeld:

    Naam: Traitor (je normale naam mag, hoeft niet.)
    *Muziekstijl: Alles is goed :Y)
    *Liedje voor eerste ronde: Shelter - Birdy
    Ervaring: Ik heb geplaybackt op de eindfilm groep 8 XD
    Extra: Ik heb hier totaal geen stem voor. Maar ik wil weten wat mensen van mijn kattengejank vinden.
    Dus ik doe het alleen voor de fun. Neem dit dus ook niet serieus.

    Als je je eenmaal heb aangemeld (of je bent gewoon nieuwsgierig naar de eerste ronde):

    De eerste opdracht is een kennismakings rondje. Dus je zingt een liedje die je zelf kiest, je krijgt er ook geen punten voor.
    Alle liedjes zijn toegestaan en je hebt 1 week de tijd om je inzending naar de jury te sturen.
    Natuurlijk gaat dat pas in na 1 augustus 12.00.

    Good Luck!



    Traitor

    Zangwedstrijd Traitor ~ Story


    LET OP !
    DE INSCHRIJVINGEN ZIJN GESLOTEN, DIT IS ENKEL EEN PRAATTOPIC !
    EN ONTHOUD JE HEBT NOG MAAR TOT 12.00 OM IETS IN TE LEVEREN!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2013 - 21:28 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Naam: Saar :3
    *Muziekstijl: Vooral pop en alternatieve dingen. Ik hou niet echt van te overdreven muziek ,maar meer het rustige gedoe.
    *Liedje voor eerste ronde: Small Bump || Ed Sheeran
    Ervaring: Ik heb ooit eens meegedaan aan een schoolwedstrijd waar ik 3des werd :3
    Extra: Ik hou meer van akoestische muziek ,maar zelf kan ik geen gitaar of piano of een ding dat geluid maakt bespelen :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Lumineers schreef:
    Naam: Saar :3
    *Muziekstijl: Vooral pop en alternatieve dingen. Ik hou niet echt van te overdreven muziek ,maar meer het rustige gedoe.
    *Liedje voor eerste ronde: Small Bump || Ed Sheeran
    Ervaring: Ik heb ooit eens meegedaan aan een schoolwedstrijd waar ik 3des werd :3
    Extra: Ik hou meer van akoestische muziek ,maar zelf kan ik geen gitaar of piano of een ding dat geluid maakt bespelen :3


    Ik zet je erbij!
    En ik luister net Small Bump! Dat is wat je toeval noemt...Your are the one and only...Sorry, ik ga je er snel bij zetten


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    Ik zet je erbij!
    En ik luister net Small Bump! Dat is wat je toeval noemt...Your are the one and only...Sorry, ik ga je er snel bij zetten


    Haha toevallig :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil wel meedoen, maar ik hoop maar dat ik een goed opnameding kan krijgen, want ik kan goed met mijn telefoon opnemen.

    Ik kan dingen op soundcloud plaatsen, zou ik dat dan met een link kunnen doorsturen?

    Naam; Crave oftewel Jaimy, maar mensen noemen me ook wel Jaimes

    Muziekstijl: eh...eh...geen idee haha. Acoustisch wel, pop ook wel. Laat ik gewoon artiesten zeggen; The Script, Coldplay, Matt Simons, Ben Howard, zoiets?

    Liedje voor de eerste ronde: Keep your head up - Ben Howard

    Ervaring: 5 jaar musicalles, ik zing al heel mijn leven lang, zingen onder de douche en ik had solo's in verscheidene musicals van musicalles en van groep 8 ^^

    Extra: Mijn zingen is niet echt goed :') en ik ben een alt, dus ik kan baggerslecht hoog zingen (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    Ik wil wel meedoen, maar ik hoop maar dat ik een goed opnameding kan krijgen, want ik kan goed met mijn telefoon opnemen.

    Ik kan dingen op soundcloud plaatsen, zou ik dat dan met een link kunnen doorsturen?

    Naam; Crave oftewel Jaimy, maar mensen noemen me ook wel Jaimes

    Muziekstijl: eh...eh...geen idee haha. Acoustisch wel, pop ook wel. Laat ik gewoon artiesten zeggen; The Script, Coldplay, Matt Simons, Ben Howard, zoiets?

    Liedje voor de eerste ronde: Keep your head up - Ben Howard

    Ervaring: 5 jaar musicalles, ik zing al heel mijn leven lang, zingen onder de douche en ik had solo's in verscheidene musicals van musicalles en van groep 8 ^^

    Extra: Mijn zingen is niet echt goed :') en ik ben een alt, dus ik kan baggerslecht hoog zingen (:


    =) Ik zet je erbij!
    En als de video maar bij de jury aankomt, vind ik het goed =)


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Traitor schreef:
    (...)

    =) Ik zet je erbij!
    En als de video maar bij de jury aankomt, vind ik het goed =)


    Er had gewoon een themesong van Pewdiepie moeten zijn ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Crave schreef:
    (...)

    Er had gewoon een themesong van Pewdiepie moeten zijn ^^


    =) Jammer dat Pewds zijn song niet op itunes is.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 19:44 ]


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    ikke willen meedoen!!!


    geen

    TheWerewolf schreef:
    ikke willen meedoen!!!


    geen

    Waarom quote je je eigen bericht?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je dit invuld zet ik je erbij =)


    Naam:
    *Muziekstijl:
    *Liedje voor eerste ronde:
    Ervaring:
    Extra:


    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams.

    Weet je,ik doe toch mee ^^

    Naam: Evelien
    *Muziekstijl: Musical, pop, beetje alles wat in Glee voorkomt ^^
    *Liedje voor eerste ronde: You'll be in my heart, Tarzan
    Ervaring: ik volg al 1 jaar zangles, en heb al musicalstage gevolgd
    Extra: ik ben mezzosopraan, en ik kan soms nasaal overkomen, omdat ik enkele jaren geleden op mijn neus gevallen ben :'D

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 22:49 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ga het toch proberen denk ik, maar ik ben bang dat ik de tijd niet haal en zo :s

    Naam:
    Kelly
    *Muziekstijl:
    Eigenlijk alles wel, behalve rap... rap is echt iets waar ik een hekel aan heb
    *Liedje voor eerste ronde:
    I won't give up -Jason Mraz
    Ervaring:
    Uhm, niet veel. Ik zing eigenlijk alleen onder de douche en als ik alleen thuis ben hahah
    Extra:
    Voor hoge nummers heb ik vaak wel een paar dagen, soms wel weken, nodig om de noten goed te kunnen krijgen.
    En ik háát One Direction


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zou wel willen meedoen (kan niet geweldig zingen, maar goed)
    Maar ik heb geen goede opname-apparatuur. Kan dat ook via de computer? Ik heb geen videocamera, en mijn mobiel is echt shit daarin.
    Iemand suggesties?

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 22:12 ]


    Nypmh > Yaspis

    Serendipia schreef:
    Weet je,ik doe toch mee ^^

    Naam: Evelien
    *Muziekstijl: Musical, pop, beetje alles wat in Glee voorkomt ^^
    *Liedje voor eerste ronde: For Good, uit Wicked
    Ervaring: ik volg al 1 jaar zangles, en heb al musicalstage gevolgd
    Extra: ik ben mezzosopraan, en ik kan soms nasaal overkomen, omdat ik enkele jaren geleden op mijn neus gevallen ben :'D


    Evelien D: ik wil het niet tegen jou opnemen :c


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.