• Ik had al eens een topic geopend over dat ik veel last heb van slijm en mijn neus heel erg dichtzit. Ik kwam er voorlaatst achter dat er twee hele grote bobbels in mijn neus zitten, achteraan. Ik ben naar de KNO arts geweest en die zei dat mijn neusschelpen opgezet waren en de oorzaak niet bekend was. Toen moest ik onder een scan foto's van mijn gezicht maken en kreeg ik meteen te horen wat er aan de hand was. Mijn kaak holtes zitten vol met troep en zitten allemaal onstekingen, door die neusschelpen kan dat er niet uit want dat zit er voor opgepropt. Ik kreeg woensdag dus te horen dat ik geopereerd moet worden, dus maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een controle op mijn gezondheid voor de narcose, en dan krijg ik te horen wanneer ik geopereerd word.
    Ik vind dit heel spannend want dit zou mijn eerste keer zijn. Ben nog nooit geopereerd.
    Wish me luck! hahaha.
    Ik probeer mezelf goed gerust te stellen, nu hopen dat het me ook lukt op de dag van de operatie (:



    EDIT: Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest naar een narcotiseur en ze hebben mijn bloeddruk enzo bekeken en alles was perfect! Ik heb ook de datum gekregen wanneer de operatie gaat gebeuren, 21 augustus. Nog 3 weekjes dus (: Ik ben gelukkig niet zo zenuwachtig meer want ik heb met die man gepraat en hij stelde me nu al heel erg gerust. Hij vertelde me ook dat ik twee pilletjes krijg. Éen om wat rustig en moe te worden en een paracetemol voor de pijn die ik misschien krijg als ik wakker word. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie succesjes, en geruststellingen ^^
    Het gaat vast allemaal goed komen!