• Ik had al eens een topic geopend over dat ik veel last heb van slijm en mijn neus heel erg dichtzit. Ik kwam er voorlaatst achter dat er twee hele grote bobbels in mijn neus zitten, achteraan. Ik ben naar de KNO arts geweest en die zei dat mijn neusschelpen opgezet waren en de oorzaak niet bekend was. Toen moest ik onder een scan foto's van mijn gezicht maken en kreeg ik meteen te horen wat er aan de hand was. Mijn kaak holtes zitten vol met troep en zitten allemaal onstekingen, door die neusschelpen kan dat er niet uit want dat zit er voor opgepropt. Ik kreeg woensdag dus te horen dat ik geopereerd moet worden, dus maandag moet ik naar het ziekenhuis voor een controle op mijn gezondheid voor de narcose, en dan krijg ik te horen wanneer ik geopereerd word.
    Ik vind dit heel spannend want dit zou mijn eerste keer zijn. Ben nog nooit geopereerd.
    Wish me luck! hahaha.
    Ik probeer mezelf goed gerust te stellen, nu hopen dat het me ook lukt op de dag van de operatie (:



    EDIT: Ik ben vandaag weer naar het ziekenhuis geweest naar een narcotiseur en ze hebben mijn bloeddruk enzo bekeken en alles was perfect! Ik heb ook de datum gekregen wanneer de operatie gaat gebeuren, 21 augustus. Nog 3 weekjes dus (: Ik ben gelukkig niet zo zenuwachtig meer want ik heb met die man gepraat en hij stelde me nu al heel erg gerust. Hij vertelde me ook dat ik twee pilletjes krijg. Éen om wat rustig en moe te worden en een paracetemol voor de pijn die ik misschien krijg als ik wakker word. In ieder geval heel erg bedankt voor jullie succesjes, en geruststellingen ^^
    Het gaat vast allemaal goed komen!



    NEW!: Ik ben woensdag dus geopereerd en het is me reuze meegevallen! Ik kreeg een pilletje om rustig te worden en ik werd er ook heel erg lekker duf op, nja meer soort van stoned ofzo. Ik kreeg me toch een lachkick en was helemaal relaxt hahaha :Y) Toen kwamen ze mij ophalen omdat ze er klaar voor waren mij te opereren, ik kreeg een kapje op mijn neus/mond en moest twee keer even diep inademen. Bij de eerste keer diep ademen viel ik al weg. Toen ging de tijd heel snel want ik werd ook naar mijn gevoel snel weer wakker terwijl ze een half uur bezig zijn geweest. Nergens last van gehad, en niks meegemaakt. Nu is het tijd om te herstellen. Ik voel me al stukken beter, want mijn neus deed natuurlijk best wel veel pijn en ook mijn keel. Maar voel me dus aardig goed, en wou even meegeven dat een narcose best wel lekker is hahaha.
    Bedankt voor het lezen ^^


    xoxo

    [ bericht aangepast op 24 aug 2013 - 12:46 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Heel veel succes <3


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook nog maar één keer in mijn leven geopereerd. Vind het eigenlijk allemaal wel meevallen en ik kreeg ook te horen dat ik belachelijk rustig was voor een persoon zoals ik. Oh well. :'D
    Succes, het komt goed!

    Pom schreef:
    Heel veel succes <3


    To infinity and beyond •

    Sterkte! Dapper dat je er zo over denkt.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Heel veel succes, het komt wel goed! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat is zeker spannend :p
    Succes met de operatie!


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Sterkte!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Sinistre schreef:
    Sterkte! Dapper dat je er zo over denkt.

    + succes! Alles komt goed meis. :]


    Some people are art and do art at the same time

    Sterkte!
    Een operatie stelt niet zo heel veel voor hoor!
    Na de tijd denk je gewoon van: oh ! Was dat alles? (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Succes! Komt wel goed :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bedankt iedereen ;3
    Ik maak me altijd heel snel druk en angstig. Ik ga dingen bedenken van wat er mis zou kunnen gaan enzo. Mijn mam heeft het ook wel eens gehad en toen vernam ze hoe haar ademhaling oversloeg op het apparaat en dacht ze dat ze dood was.
    Maar ik probeer daar maar niet te veel over na te denken! Dan maak ik mezelf alleen maar gek. Waarschijnlijk stelt het helemaal niks voor! (:

    [ bericht aangepast op 27 juli 2013 - 17:42 ]


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Veel succes én sterkte! (flower)


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik ben in mijn korte leven al iets van vier keer geopereerd, haha. Stelt niet veel voor, vooral wat ervoor komt lijkt eng. :Y) Maak je geen zorgen, komt wel goed.

    Draculea schreef:
    Ik ben ook nog maar één keer in mijn leven geopereerd. Vind het eigenlijk allemaal wel meevallen en ik kreeg ook te horen dat ik belachelijk rustig was voor een persoon zoals ik. Oh well. :'D
    Succes, het komt goed!


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Mn ma heeft het ook gehad blijkbaar best pijnlijk maar het is het waard aangezien je darna nergens meer lasy van had


    Change is for weirdos ~ Niall Horan