• Hoi! Ik weet niet of zoiets al bestaat, en als het wel zo is – sorry -, maar het leek me leuk om eens niet je eigen verhaal te promoten, maar een top 3 te maken van verhalen van anderen!

    Ik ben erg benieuwd naar jullie reacties! Ben benieuwd of er verhalen zijn die vaker naar voren komen. ^^

    Om zelf te beginnen:
    1. Truth or Dare van Belacqua (Thriller)
    2. Adventurer van KillTheSun (Fantasy, Avontuur)
    3.Her Innocence van Avidity (Horror, Drama)


    Every villain is a hero in his own mind.

    1.The marauders//James Potter door Mistsnitch
    2.One infection door Pom
    3.Een tweede kans door Fallenbass


    Queer zijn is gewoon alles

    1. Skinless door Draculae.
    2. One infection door Pom.
    3. Veel verhalen van Square. (Perciver)

    1.Changing the Seasons - Cliffhanger [fantasy, fanfiction]
    2.Het lied van de raaf [fantasy, historisch] & Vlinder zonder vleugels [Drama, Sci-Fi] - Parachutes
    3.De tijd is om - fallenbadass [fantasy] & Shattered - Phantasticae [Drama, romantiek, actie.]

    Dat zijn mijn favo's denk ik =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik kan geen goede volgorde geven, maar de drie stories waar ik op dit moment het meeste over fangirl zijn deze:
          x Fireflies van Wiarda, nog steeds;
          x Casting Rainbows van Escritura, die binnen een hoofdstuk mijn hart al in stukjes wist te scheuren;
          x en Quaffles en Freckles van Wiarda, wat waarschijnlijk onder valsspelen valt omdat het geen story is maar een verzameling one-shots, maar laten we net doen alsof niemand dat opvalt. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het zijn allemaal fanfictions, OP's lees ik op andere sites. Al moet ik zeggen dat ik sowieso niet veel meer lees op Q - ik heb maar 8 abo's op verhalen, dus ja.

    1. Dancing in the dark - Zarry van freestyle. Hij is al afgelopen, maar ik heb 'm al zo vaak opnieuw gelezen, en oh god. Geweldig, geweldig, geweldig. Al haar verhalen zijn trouwens heel goed, maar anders zou het alleen een top 3 zijn van haar afgelopen verhalen.
    2. Libido - Larry Stylinson [16+] van Taiteilijan. Echt een heel goede fanfiction, erg origineel ook.
    3. The Styles Triplets // Harry, Edward & Marcel Styles van SweetCheeks. Net begonnen, maar nu al erg interessant. Jup, me likey.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    1. You are the key to my hart - Ron Weasley --> van MagicLovers
    2. Snowflakes in June --> van Rider
    3. Slenderman - One Direction --> van ohmylarry

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 14:20 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    De twee verhalen van Girl89 vind ik wel erg leuk.
    En ik vind het verhaal van Eula leuk met Bellatrix Lastrange die aardig is!!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 13:53 ]


    Behandel een ander zoals je zelf behandeld wil worden..

    1: A thousand years [Severus Snape/the marauders] van ChetUBetcha

    2: Autumn rain.. [Severus snape- lucius malfoy] van ChetUBetcha

    3: Unforgettable || James Potter and Lily Evans van Daae

    Oeps, beetje maraudertijd verslaafd

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 13:57 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    1. One infection van Pom en Pompeji.
    2. Skinless van Draculea.
    3. Hotel Atkinson van Crave.


    Some people are art and do art at the same time

    1. Hidden in plain sight • Percy Weasley/Oliver Wood van Square maar ook deze They kept saying he was gone - George Weasley [4-shot] van Square
    2. Never thought it could be true - Based on the tale of Peter Pan van Lavending
    3. Our Way • Sirius Black van Newton


    If a writer falls in love with you, you can never die

    1: ~ My best friends father. ~ 16+ door Ophilia
    2: Black Angel door Moore
    3: 3 Golden rings door Croyance


    26 - 02 - '16

    Nog anderen? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    1. Hidden in Plain Sight - Square (en al haar andere verhalen ook ^^)
    2. 3 Golden Rings - Croyance
    3. Daybreak Revelation - Merrow


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    1. Tears of illusion (Sci-Fi, drama) & White Feathers (Sci-Fi, drama) van Insurgent
    2. Als een druppel in de zee (fantasy, drama, romantiek) van Frodo. Ik geloof dat het een jaar geleden ongeveer is afgerond, maar het is echt een geweldig mooi verhaal. Al haar andere stories zijn ook erg goed, trouwens. (:
    3. De man met het verenmasker van Wiarda

    Welke stories ik ook heel erg goed vind, maar die zijn gestopt o.i.d.:
    - De stories van Capricious; het Negende Silhouet en een oude story van haar, die is gestopt en nu ook niet meer op Q. staat en waarvan ik (shame on me) de naam niet meer herinner. Ik ben sowieso verliefd op haar schrijfstijl. ^^
    - FAED - Birds of passage van Backfire, maar ik weet niet zeker of ze daar nog wel verder aan schrijft. ;c Ik vond het in ieder geval een heel goed verhaal.
    - I can almost touch you, almost van Junns vond ik ook altijd geweldig goed, maar die is helaas ook gestopt.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)