• "He hasn't exactly been keeping a low profile recently, becoming known for his 'pop brat' antics.

    And Justin Bieber was at it again on Thursday as he was photographed spitting over a hotel balcony onto a crowd of waiting fans.

    Showing just what he thought of the throng of adoring girls, the pop superstar can be seen hurling saliva over them ahead of his concert in Toronto as his amused friends looked on.


    After the disgusting act, the star seemed to be pleased with himself, turning to his group of admiring friends to laugh.

    His impressed pals joined in with the tearaway teen and then they all crowded around him as he took a snap on his phone.

    Seeing the reaction from his legions of loyal fans, Justin seems to get even more amused and starts filming them on his phone. "

    Bron. En hier staat ook dat het zeker niet de eerste keer geweest is dat hij dit heeft gedaan.

    Gatverdamme, wat is het toch een vies ventje.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik snap niet dat mensen nog fan van hem zijn, echt.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Abelard schreef:
    (...)

    Het is duidelijk dat hij ook van zijn fans houdt, ik ga hem nu mooi niet verdedigen, maar ik denk eerder dat het gewoon ligt omdat ie vanaf zo jongs af aan al zo beroemd is. Om op je veertiende al in een studio worden gezet heb je -je hele jeugd niet meer. Hij kan het niet aan om zoveel aandacht te krijgen dus gaat ie de stomste dingen maar doen om nog meer aandacht te trekken.

    Als je op je fans spuwt, respecteer je ze niet.


    ars moriendi

    Wtf D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben echt nog een belieber, maar ik vind het steeds langer moeilijk worden. Ik weet dat hij om ons geeft, maar dit kan je gewoon niet maken. Ben echt bang voor wat er met hem gaat gebeuren..


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    KusjeeMerel schreef:
    Ik ben echt nog een belieber, maar ik vind het steeds langer moeilijk worden. Ik weet dat hij om ons geeft, maar dit kan je gewoon niet maken. Ben echt bang voor wat er met hem gaat gebeuren..


    Zolang ie niet teveel alcohol drinkt en niet aan de drugs gaat, komt het vast wel goed met hem als hij zijn gedrag veranderd.


    Physics is awesome

    'Kay, even een reactie van een Belieber dat niet 14 jaar is en bij elke scheet die hij laat, begint te gillen. Of in dit geval, elke tuf.

    Dit vind ik behoorlijk respectloos en ik vraag me dan ook af wat hij in godsnaam dacht toen hij dit deed.


    To infinity and beyond •

    KusjeeMerel schreef:
    Ik ben echt nog een belieber, maar ik vind het steeds langer moeilijk worden. Ik weet dat hij om ons geeft, maar dit kan je gewoon niet maken. Ben echt bang voor wat er met hem gaat gebeuren..


    Sorry, maar spugen op je fans? Persoonlijk vind ik dan dat het niet echt lijkt alsof hij om zijn fans geeft.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Thysia schreef:
    Ik zag het al op twitter, hij is niet goed bij zn hoofd.


    Ik snap inderdaad niet waarom hij nog fans heeft...


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Dit maakt me misselijk..


    Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today.

    Vivere schreef:
    'Kay, even een reactie van een Belieber dat niet 14 jaar is en bij elke scheet die hij laat, begint te gillen. Of in dit geval, elke tuf.

    Dit vind ik behoorlijk respectloos en ik vraag me dan ook af wat hij in godsnaam dacht toen hij dit deed.

    Finally. Brains.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 17:51 ]


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Finally. Brains.


    Niet elke Belieber is zoals jullie denken hoor ^^


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Niet elke Belieber is zoals jullie denken hoor ^^

    Daar ben jij absoluut bewijs van, haha. Het helpt gewoon even om af en toe fans zoals jij te horen ipv sommigen hier..


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Daar ben jij absoluut bewijs van, haha. Het helpt gewoon even om af en toe fans zoals jij te horen ipv sommigen hier..


    Ik weet het en ik vind dat het fandom zo verschrikkelijk verpest wordt door dat soort hysterische meiden. Maar het kan ook komen doordat ik wat ouder ben, geen idee :')


    To infinity and beyond •

    Heb ik al gezien. Vroeger had ik respect voor hem, nu niet meer dus.


    -

    Dit is gewoon asociaal.


    Pretty is just a pretty word.