• "He hasn't exactly been keeping a low profile recently, becoming known for his 'pop brat' antics.

    And Justin Bieber was at it again on Thursday as he was photographed spitting over a hotel balcony onto a crowd of waiting fans.

    Showing just what he thought of the throng of adoring girls, the pop superstar can be seen hurling saliva over them ahead of his concert in Toronto as his amused friends looked on.


    After the disgusting act, the star seemed to be pleased with himself, turning to his group of admiring friends to laugh.

    His impressed pals joined in with the tearaway teen and then they all crowded around him as he took a snap on his phone.

    Seeing the reaction from his legions of loyal fans, Justin seems to get even more amused and starts filming them on his phone. "

    Bron. En hier staat ook dat het zeker niet de eerste keer geweest is dat hij dit heeft gedaan.

    Gatverdamme, wat is het toch een vies ventje.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    DIXONCIDER schreef:
    Oh wtf. Ik vraag me af hoever hij kan gaan voordat zijn fans het zat zijn. :')
    Maar ik ga echt niet met ze in discussie, krijg er alleen stress van. Damn wat zijn sommigen irritant zeg.


    Dat zat ik mezelf dus net af te vragen.


    -

    Ew. Hier heb ik gewoon maar één woord voor: gadver.


    She's beauty, she's grace, she'll punch you in the face.

    Zijn echt weer van die typetjes die denken omdat ze nu beroemd zijn dat ze alles kunnen en mogen doen, dit slaat echt helemaal nergens op..

    Wauw.. wat een arrogante smeerlap :X!

    xHEARTOFLOVE schreef:
    Zijn echt weer van die typetjes die denken omdat ze nu beroemd zijn dat ze alles kunnen en mogen doen, dit slaat echt helemaal nergens op..

    Blij dat jij niet met je hoofd in de wolken zit. Verandert dit jouw blik/affectie naar hem toe? *gewoon een serieuze vraag*


    ars moriendi

    Ik denk dat hij doordraait, dat hij denkt dat hij alles kan maken omdat hij beroemd is en veel geld heeft en dat hij denkt weg te komen met het feit dat hij zich als een arrogante vervelende snotaap gedraagt. Ik vindt dat hij wel eens wat meer manieren aan mag leren, en wat meer respect mag tonen tegenover zijn fans. Ik snap ook niet helemaal dat die arme fans naar concerten van hem gaan, als ze weten dat je daar 2 uur voor hem kunt wachten.


    Aan niets denken is ook denken.

    Toen ie vijftien/zestien was -was hij nog zichzelf. Maar als je zo beroemd bent dan verander je.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sinistre schreef:
    Volgens mij zouden die hard fans graag betuft worden door Bieber, maar dan nog is het absurd.

    This.
    And nothing surprises me anymore. Sick kid.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een misselijk ventje, bah.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Appa schreef:
    (...)
    Het is duidelijk dat hij ook van zijn fans houdt, ik ga hem nu mooi niet verdedigen, maar ik denk eerder dat het gewoon ligt omdat ie vanaf zo jongs af aan al zo beroemd is. Om op je veertiende al in een studio worden gezet heb je -je hele jeugd niet meer. Hij kan het niet aan om zoveel aandacht te krijgen dus gaat ie de stomste dingen maar doen om nog meer aandacht te trekken.

    Ik begrijp wel dat mensen dan kunnen veranderen, want het is niet zomaar wat als je in die business komt. Het is ook een hard wereldje, maar ik zie Mary-kate en Ashley Olsen toch ook niet op hun fans spugen? (In elk geval weet ik daar niet vanaf, en ik noem maar even wat op.) En die zijn toch al langer beroemd dan hem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Appa schreef:
    Toen ie vijftien/zestien was -was hij nog zichzelf. Maar als je zo beroemd bent dan verander je.


    Indeed.
    Ik was/ben -idk anymore- fan van hem, maar zijn gedrag wordt steeds erger. Spugen op je fans en dan lachen? Dat is gewoon zielig.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Martenvilijn schreef:
    Aan alle Beliebers:
    U idool is een ranzige driejarige zwerver.
    Wacht! Nu beledig ik driejarige kinderen en zwervers.


    True


    ©1998

    Iemand zei me ooit dat als 'ie beroemd zou worden, dat hij dat zou willen doen door iets waar hij heel trots op is én na zijn dood. Dan kan de roem niet naar z'n hoofd stijgen. Nu pas begrijp ik écht wat hij bedoelde.
    Ew.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Mijn respect level voor Bieber zat eerst op -200 en dat is nu gedaald tot -oneindig


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hij was leuker met zijn meisjes stem en dat oude kapsel.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''