• "He hasn't exactly been keeping a low profile recently, becoming known for his 'pop brat' antics.

    And Justin Bieber was at it again on Thursday as he was photographed spitting over a hotel balcony onto a crowd of waiting fans.

    Showing just what he thought of the throng of adoring girls, the pop superstar can be seen hurling saliva over them ahead of his concert in Toronto as his amused friends looked on.


    After the disgusting act, the star seemed to be pleased with himself, turning to his group of admiring friends to laugh.

    His impressed pals joined in with the tearaway teen and then they all crowded around him as he took a snap on his phone.

    Seeing the reaction from his legions of loyal fans, Justin seems to get even more amused and starts filming them on his phone. "

    Bron. En hier staat ook dat het zeker niet de eerste keer geweest is dat hij dit heeft gedaan.

    Gatverdamme, wat is het toch een vies ventje.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:11 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sever schreef:
    Heb ik al gezien. Vroeger had ik respect voor hem, nu niet meer dus.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Er is nu zelfs een filmpje van.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Well, I feel sorry for the person hit. Hij kan echt niet normaal doen -.-
    Waar ik ook niet tegen kan, is als mensen het gaan ontkennen terwijl het duidelijk te zien is


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ranzig voor woorden dit... -.-

    Vivere schreef:
    'Kay, even een reactie van een Belieber dat niet 14 jaar is en bij elke scheet die hij laat, begint te gillen. Of in dit geval, elke tuf.

    Dit vind ik behoorlijk respectloos en ik vraag me dan ook af wat hij in godsnaam dacht toen hij dit deed.


    Ik ben 12 maar ik ben het ook wel met je eens. Dit gaat wel erg ver. Blowen nog tot dus aan ver, maar dit gaat echt te ver want die zijn je eigen fans.


    Wees wie je bent, dan ben je wie je bent.

    Wat is zijn probleem? Onuitstaanbaar jong.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Win a fan sign, spit him in the face.


    No growth of the heart is ever a waste

    O dit is wel heel erg respectloos. Voor die fans betekent hij zo veel en dat doet hij dit. Belachelijk..


    Can't we take the same road, two days in the same clothes.



    -facepalm-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoorde van iemand dat hij niet op fans spuugde, maar juist mikte op een geel ding of iets dergelijks en dat raakte, en dat ze het daarom zo geweldig vonden. Weet niet of het waar is.


    I can't define who I am.

    Father schreef:



    -facepalm-


    Ah, I can't even...

    What the fuck. Really.


    Tijd voor koffie.

    ApexPredator schreef:
    Ik hoorde van iemand dat hij niet op fans spuugde, maar juist mikte op een geel ding of iets dergelijks en dat raakte, en dat ze het daarom zo geweldig vonden. Weet niet of het waar is.

    Oh jongens.. waarom zijn er zoveel van die Beliebers met een plank voor hun kop? Ze willen het gewoon niet geloven. Hoe duidelijker en more degrading kan die Bieber het nou maken?


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Oh jongens.. waarom zijn er zoveel van die Beliebers met een plank voor hun kop? Ze willen het gewoon niet geloven. Hoe duidelijker en more degrading kan die Bieber het nou maken?


    Ik wachtte eigenlijk tot iemand anders het zou zeggen, maar je neemt me de woorden uit de mond.


    26 - 02 - '16

    Ehm.
    Nee.
    Gewoon, nee.


    I recycle my thoughts.

    Oh wtf. Ik vraag me af hoever hij kan gaan voordat zijn fans het zat zijn. :')
    Maar ik ga echt niet met ze in discussie, krijg er alleen stress van. Damn wat zijn sommigen irritant zeg.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 4:39 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.