• Hallo, ik heb thuis altijd veel ruzie en heb zelf ook veel problemen. Mijn mama en mijn papa zijn gescheiden. En nu heb ik een stiefpapa en een stiefzus.
    Maar nu zijn die problemen al zoveel jaar bezig dat ze het beu zijn. Mijn mama kwam in mijn kamer en ze zei dat mijn stiefpapa niet meer wilt dat ik bij hem woon wegens die problemen. Ik moet er dringend iets aan doen of ik zie mijn mama zo weinig. Ik weet niet wat ik er aan moet doen. Als er niks gebeurt moet ik ofwel naar een instelling of wel bij mijn papa gaan wonen. (huil) ik zie het leven nie meer zitten. Wat moet ik doen? Ik heb al een mevrouw waarmee ik praat.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 13:29 ]


    I'm a girl in the world

    Da's gemeen van je moeder.
    Euhhh. Deze is moeilijk. Blijven praten en mij mag je ook altijd een PB sturen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Bij je vader gaan wonen. Ik vind dat je overdrijft. Meer kan ik niet zeggen omdat ik de hele situatie niet weet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik overdrijf niet het is waar


    I'm a girl in the world

    Snap 1 gedeelte van je verhaal niet....waarom zal jij je moeder nooit meer zien?


    He like girls how eat carrots!

    Truestars42 schreef:
    Snap 1 gedeelte van je verhaal niet....waarom zal jij je moeder nooit meer zien?

    Als ik bij mijn papa woon… Mijn mama gaat bij mijn stiefpapa wonen en die wil niet dat ik nog daar ben. Mama en papa komen niet goed overeen


    I'm a girl in the world

    Cairde schreef:
    Bij je vader gaan wonen. Ik vind dat je overdrijft. Meer kan ik niet zeggen omdat ik de hele situatie niet weet.


    Dit slaat nergens op, hoezo overdrijft ze nou weer?


    I can't define who I am.

    SeaLife schreef:
    (...)
    Als ik bij mijn papa woon… Mijn mama gaat bij mijn stiefpapa wonen en die wil niet dat ik nog daar ben. Mama en papa komen niet goed overeen



    Oooh oke, nu snap ik het.
    Ik vind het niet helemaal eerlijk van je moeder tegenover jou.
    Jij bent haar kind en het lijkt me dat je kinderen voorgaan dan een nieuwe liefde
    Maarja eeeehm
    Ik denk dat je dan bij je vader moet gaan wonen en moet blijven praten met mensen over je problemen
    Je mag mij ook altijd pb'en als je dat wilt


    He like girls how eat carrots!

    SeaLife schreef:
    (...)
    Als ik bij mijn papa woon… Mijn mama gaat bij mijn stiefpapa wonen en die wil niet dat ik nog daar ben. Mama en papa komen niet goed overeen


    Een vriendin van mij heeft ook gescheiden ouders. Haar ouders kunnen ook niet meer met elkaar opschieten maar toch is ze af en toe wel bij haar vader omdat, haar moeder wel wilt dat ze haar vader ziet. Haar moeder kan moeilijk zeggen' ik wil niet dat je je vader ziet'. Nu heeft ze het toch niet zo met haar vader maar dat maakt niet uit. Kan je dit niet met je beide ouders overleggen. Bijvoorbeeld de ene week ben je bij je vader en de ander bij je moeder?


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    ApexPredator schreef:
    (...)

    Dit slaat nergens op, hoezo overdrijft ze nou weer?
    Het komt niet echt overtuigend over.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Het komt niet echt overtuigend over.

    :|

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 13:30 ]


    I'm a girl in the world

    SeaLife schreef:
    (...)
    :|
    Huisregels gelezen? Een post met alleen een smiley erin mag niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Cairde schreef:
    (...)Het komt niet echt overtuigend over.


    Wauw! Wat ben jij het zonnetje thuis.
    Zij deelt haar probleem als je het nuteloos vind reageer dan niet.


    Queer zijn is gewoon alles

    Martenvilijn schreef:
    (...)

    Wauw! Wat ben jij het zonnetje thuis.
    Zij deelt haar probleem als je het nuteloos vind reageer dan niet.
    Ik heb het recht om te reageren. Nutteloos of niet.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    oké... ik vind het heel erg raar van je moeder dat ze eerder voor je stiefvader kiest dan voor haar dochter.
    Kan je niet een goed gesprek met je moeder gaan voeren, neem haar mee uit lunchen of zo, en vertel jouw kanten van het verhaal.

    ik heb eigenlijk een beetje het idee dat je stiefvader beslist voor je moeder, in ieder geval voor zover ik kan opmaken uit je verhaal.

    sterkte(K)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 13:42 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Wat, dat is pas lullig van je moeder zeg, ik zou haar niet eens meer willen zien als ze zoiets zou zeggen tegen me. Anyway, ik vraag me af wat voor problemen er dan zo erg zouden zijn.


    Your make-up is terrible