• Hallo, ik heb thuis altijd veel ruzie en heb zelf ook veel problemen. Mijn mama en mijn papa zijn gescheiden. En nu heb ik een stiefpapa en een stiefzus.
    Maar nu zijn die problemen al zoveel jaar bezig dat ze het beu zijn. Mijn mama kwam in mijn kamer en ze zei dat mijn stiefpapa niet meer wilt dat ik bij hem woon wegens die problemen. Ik moet er dringend iets aan doen of ik zie mijn mama zo weinig. Ik weet niet wat ik er aan moet doen. Als er niks gebeurt moet ik ofwel naar een instelling of wel bij mijn papa gaan wonen. (huil) ik zie het leven nie meer zitten. Wat moet ik doen? Ik heb al een mevrouw waarmee ik praat.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 13:29 ]


    I'm a girl in the world

    Sorry dat ik het zeg, maar wat heb jij een k*t moeder zeg. Wie zou nou kiezen voor haar vriend in plaats voor haar dochter. Je kinderen zijn je alles toch? Als jouw moeder je uit huis zet, dan moet je niet verwachten dat ze je opzoekt in het ziekenhuis als je een aanrijding hebt gehad (dit is een voorbeeld).
    Het is denk ik het beste om met je moeder onder vier ogen te praten. Doe ondertussen ook leuke dingen met vrienden. Het is immers vakantie.

    vIk haat mensen die eerst je niet de belangrijkste persoon vinden en later dan bij je terugkomen en je ineens wel weer de belangrijkste persoon vindt. Dan mag je wat mij betreft oprotten.

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 19:41 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Surgeon schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar wat heb jij een k*t moeder zeg. Wie zou nou kiezen voor haar vriend in plaats voor haar dochter. Je kinderen zijn je alles toch? Als jouw moeder je uit huis zet, dan moet je niet verwachten dat ze je opzoekt in het ziekenhuis als je een aanrijding hebt gehad (dit is een voorbeeld).
    Het is denk ik het beste om met je moeder onder vier ogen te praten. Doe ondertussen ook leuke dingen met vrienden. Het is immers vakantie.


    Mijn moeder heeft ook voor haar vriend gekozen, boven mij. Omdat ik niet "mee wilde werken". Ze heeft me toen heel lang genegeerd en nooit wat van zich laten horen. Toen ging het uit met haar vriend en kwam ze terug bij mij.
    Maar ik ben daar hard in. mijn moeder en ik hebben nooit een goeie band gehad en ik vind mensen niet zo belangrijk..

    Maar inderdaad kut !
    Ik kan niet echt helpen, want ik ben heel anders als jou daarin..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Surgeon schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar wat heb jij een k*t moeder zeg. Wie zou nou kiezen voor haar vriend in plaats voor haar dochter. Je kinderen zijn je alles toch? Als jouw moeder je uit huis zet, dan moet je niet verwachten dat ze je opzoekt in het ziekenhuis als je een aanrijding hebt gehad (dit is een voorbeeld).
    Het is denk ik het beste om met je moeder onder vier ogen te praten. Doe ondertussen ook leuke dingen met vrienden. Het is immers vakantie.


    Een beetje hard uitgedrukt , maar hier komt het denk ik op neer !
    Wel echt een fucked up situatie waarin je nu zit ! Ik zou je denk ik verder niet echt kunnen helpen , maar voor praten sta ik altijd open !
    Heel erg veel sterkte , en ook succes ! <3


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Cairde schreef:
    Bij je vader gaan wonen. Ik vind dat je overdrijft. Meer kan ik niet zeggen omdat ik de hele situatie niet weet.

    Dat is gemeen, als je de hele situatie niet weet dan weet je ook niet of ze overdrijft, of niet. Het valt me op dat jij altijd zulk commentaar geeft. Ongesteld, of zo?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."