• Hallo, ik heb thuis altijd veel ruzie en heb zelf ook veel problemen. Mijn mama en mijn papa zijn gescheiden. En nu heb ik een stiefpapa en een stiefzus.
    Maar nu zijn die problemen al zoveel jaar bezig dat ze het beu zijn. Mijn mama kwam in mijn kamer en ze zei dat mijn stiefpapa niet meer wilt dat ik bij hem woon wegens die problemen. Ik moet er dringend iets aan doen of ik zie mijn mama zo weinig. Ik weet niet wat ik er aan moet doen. Als er niks gebeurt moet ik ofwel naar een instelling of wel bij mijn papa gaan wonen. (huil) ik zie het leven nie meer zitten. Wat moet ik doen? Ik heb al een mevrouw waarmee ik praat.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 13:29 ]


    I'm a girl in the world

    Ik zou eens goed met mijn moeder gaan praten als ik jou was. Als je toch weg moet van haar (nadat je goed met haar hebt gepraat) omdat je stiefvader je niet meer in huis wil hebben, dan kan je haar beter kwijt dan rijk zijn. Klinkt misschien heel hard maar een moeder die haar vriend voor haar dochter laat gaan, wil (in mijn ogen) niet het beste voor haar dochter maar denkt meer aan zichzelf.

    Ik weet niet hoe je band is met je vader maar misschien is het toch beter als je een tijdje bij hem gaat wonen.


    Physics is awesome

    Nu vraag ik me eigenlijk wel af wat voor problemen dat zijn, aangezien ze toch wel vrij serieus moeten zijn als je stiefvader je erom niet meteen in huis wilt.


    comfort in c h a o s

    Hoi,
    Wat jammer dat je ouders niet zo goed meer overeenkomen.
    Het is niet eerlijk dat je moeder dat zegt. Het is ook gemeen van je stiefvader. Praat er eens met haar over. Jij bent tenslotte haar kind.
    En als je bij je vader gaat wonen, kan je dan niet af en toe bij je moeder langsgaan?
    En geloof me: voor mij overdrijf je niet hoor.
    Stay Strong


    Why so serious? :]

    Assassin schreef:
    Wat, dat is pas lullig van je moeder zeg, ik zou haar niet eens meer willen zien als ze zoiets zou zeggen tegen me. Anyway, ik vraag me af wat voor problemen er dan zo erg zouden zijn.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Gewoon bij je vader gaan wonen?


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Oké we hebben mijn papa gebeld maar hij zei dat het niet kon wegens zijn werk


    I'm a girl in the world

    Wat gemeen van je moeder. Heel veel sterkte, als je wilt praten mag je 't altijd zeggen


    26 - 02 - '16

    Mijn mama is ook bang dat ze misschien uit huis anders word gestuurd.


    I'm a girl in the world

    Ik vind het gewoon gemeen dat ze je eigenlijk voor zo'n keuze zet.


    26 - 02 - '16

    Wat gemeen van je moeder dat ze je voor zo'n keuze zet. Sowieso vind ik het raar, je moeder zou altijd voor jou moeten kiezen en niet voor haar vriend.
    Ik zou er als ik jou was een keer goed over praten met haar. Als je er ooit over wilt praten, mijn gb en pb zijn altijd open!

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 15:12 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    SeaLife schreef:
    Mijn mama is ook bang dat ze misschien uit huis anders word gestuurd.


    Als ik jou moeder was zou ik heel snel op zoek gaan naar een nieuw huis, huurhuis of appartement. Belachelijk dat je stiefvader jou weg wil hebben en als je moeder daar niet aan werkt dat ze dan uit huis word gegooid.


    Physics is awesome

    Je ouders zijn wettelijk verplicht om voor jou te zorgen. Ik weet niet hoe snel je naar een instelling wordt gestuurd, maar omdat je zo jong bent moeten je ouders met elkaar overleggen bij wie je gaat wonen. Als je vader daar dus niet mee instemt, zal je bij je moeder moeten blijven en zal je moeder voor je moeten blijven zorgen. Maar eh, ik vind het nogal kut van je moeder dat ze dat zo zegt. Ik kan me niet voorstellen dat die problemen zo enorm groot zijn dat jij weg moet. En gezien bovenstaande reacties vind ik ook maar dat je moeder weg moet bij die stiefvader dan, als hij degene is die jou weg wilt. Jouw moeder eist toch ook niet dat zijn kind weg gaat?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik weet niet wat voor probleem het is, maar aangezien je mama er van weet vind ik dat ze toch eerder voor je zou mogen opkomen tegen jouw stiefpa. Jij bent uiteindelijk haar kind dus zelf al ben jij 'in fout', dan nog is het fout van haar om zonder meer 'akkoord' te gaan met het idee dat jouw stiepa je buiten wilt.
    Als je wel overweg kunt me je pa kan je daar gaan wonen, en dan proberen zo vaak mogelijk op bezoek te gaan bij je mama, en de weekends daar bijvoorbeeld ook te doen. Je stiefpa kan niet verwachten van je mama dat ze jou nooit meer gaat zien, en als je er dan bent, dan lijkt het me logisch dat je mama wel al die tijd met jou zal doorbrengen, en ineens ben je van heel wat ruzies verlost.

    Maar je beginpost is niet echt helemaal duidelijk (in de zin van niet zo gedetailleerd) dus ik weet niet echt of je hiermee iets bent.


    effort never betrays you

    Wat hebben sommige mensen ook vreemde ouders. Mijn ouders zouden mij nooit het huis uit sturen, zelfs niet als er grote problemen zouden zijn.
    Wtf zeg. O.O


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cairde schreef:
    (...)Ik heb het recht om te reageren. Nutteloos of niet.

    Lol it's still bitchy :'D

    OT: Dit is heel erg. Je zegt dat je al met iemand praat. Ik gok dat het een psycholoog is? Ik denk dat deze persoon wel weet wat je moet doen, als je haar alles erover verteld. Je moet niet vergeten dat je echt niet alleen bent. De kindertelefoon bellen is ook een mogelijkheid.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.