• Heey iedereen,
    Ik ben hier nieuw als Harry Potter-fan (Vroeger had ik een ander account, maar ik doe er al een jaar niks meer mee...).
    Ik raak de laatste tijd geobsedeerd door HP-fanfics en wil er nu zelf één maken. Het gaat over een romance tussen 2 personages uit de boeken (Zweinstein studenten of niet, maakt niet uit), maar IK WEET NIET WIE!!!!

    Helpen jullie mij? Het kunnen ook personages zijn die al een relatie hebben, Maakt niks uit.
    Ik weet niet of de story er echt gaat komen of niet, maar ik doe m'n best. Ik plaats wel de link in dit topic als het ervan komt :) :) :) .

    Alvast bedankt!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.

    Nah, zelf schrijf ik Perciver (Percy X Oliver), maar je moet er maar van houden. (:
    Je kunt ook Dramione (Draco X Hermione) schrijven. Of weet ik veel wat, er kan zó veel! :3

    Maar zou je me jouw story in mijn blog willen zetten als je 'm hier op Quizlet activeerd? Ik heb wel zin in een HP story. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Perciver :Y)

    Ik ben echt een Victor-mens, en volgens mij ook een van de weinigen, haha. Victor met Hermione, altijd leuk, altijd leuk. En Remus met Sirius!


    Searching heavens for another earth

    Conquistador schreef:
    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.

    Nah, zelf schrijf ik Perciver (Percy X Oliver), maar je moet er maar van houden. (:
    Je kunt ook Dramione (Draco X Hermione) schrijven. Of weet ik veel wat, er kan zó veel! :3

    Maar zou je me jouw story in mijn blog willen zetten als je 'm hier op Quizlet activeerd? Ik heb wel zin in een HP story. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Marcel met Loena, dat vind ik eigenlijk wel een leuk koppel net zoals Hermelien en Ron.


    Physics is awesome

    Conquistador schreef:
    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.