• Heey iedereen,
    Ik ben hier nieuw als Harry Potter-fan (Vroeger had ik een ander account, maar ik doe er al een jaar niks meer mee...).
    Ik raak de laatste tijd geobsedeerd door HP-fanfics en wil er nu zelf één maken. Het gaat over een romance tussen 2 personages uit de boeken (Zweinstein studenten of niet, maakt niet uit), maar IK WEET NIET WIE!!!!

    Helpen jullie mij? Het kunnen ook personages zijn die al een relatie hebben, Maakt niks uit.
    Ik weet niet of de story er echt gaat komen of niet, maar ik doe m'n best. Ik plaats wel de link in dit topic als het ervan komt :) :) :) .

    Alvast bedankt!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.

    Nah, zelf schrijf ik Perciver (Percy X Oliver), maar je moet er maar van houden. (:
    Je kunt ook Dramione (Draco X Hermione) schrijven. Of weet ik veel wat, er kan zó veel! :3

    Maar zou je me jouw story in mijn blog willen zetten als je 'm hier op Quizlet activeerd? Ik heb wel zin in een HP story. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Perciver :Y)

    Ik ben echt een Victor-mens, en volgens mij ook een van de weinigen, haha. Victor met Hermione, altijd leuk, altijd leuk. En Remus met Sirius!


    Searching heavens for another earth

    Conquistador schreef:
    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.

    Nah, zelf schrijf ik Perciver (Percy X Oliver), maar je moet er maar van houden. (:
    Je kunt ook Dramione (Draco X Hermione) schrijven. Of weet ik veel wat, er kan zó veel! :3

    Maar zou je me jouw story in mijn blog willen zetten als je 'm hier op Quizlet activeerd? Ik heb wel zin in een HP story. :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Marcel met Loena, dat vind ik eigenlijk wel een leuk koppel net zoals Hermelien en Ron.


    Physics is awesome

    Conquistador schreef:
    Over Ron en mij. (A)
    hahahaha.
    Nah, zelf schrijf ik Perciver (Percy X Oliver), maar je moet er maar van houden. (:Je kunt ook Dramione (Draco X Hermione) schrijven. Of weet ik veel wat, er kan zó veel! :3

    Maar zou je me jouw story in mijn bloggastenboek willen zetten als je 'm hier op Quizlet activeerd? Ik heb wel zin in een HP story. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:48 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Dramione
    Ron+Hermione
    Harry+Ginny
    Cho+Draco
    Luna+Neville

    I just like them al ;3


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Hehe, ik vind het wel grappig te zien dat Perciver de laatste tijd vrij vaak genoemd wordt in dit soort topics. Een jaar geleden had niemand hier er nog van gehoord. :Y)

    OT: Natuurlijk stem ik ook op Perciver, maar andere ships die ik erg leuk vind zijn Remus/Sirius, Molly/Arthur en Luna/Neville. Vooral voor die laatste twee is er weinig fanfic. Ron/Hermione is anders ook altijd leuk. ^^

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 18:56 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Draco/Harry all the way. Een van mijn (heel erg) oude Drarry fake convo's: klik :Y)
    Oh Luna/Neville is ook leuk om te gebruiken. Lijkt me echt schattig.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2013 - 19:08 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okee, ik heb beslist (: . Het wordt Nevuna, Neville en Luna, maar ik moet nog even brainstormen voordat ik een story begin.
    Ik plaats zeker een link hier :).


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Severus Snape/James Potter
    Sirius Black/Remus Lupin


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Luna + draco
    Anderling + perkamentus
    Snape + bellatrix
    Voldermort + bellatrix
    George/fred + hermelien of luna
    Draco + hermelien

    ( wacht ff ik heb mezelf op een idee gebrachtxD)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Heey iedereen! Ik heb de story gemaakt!!! (Het stelt nog niet zoveel voor, ik heb enkel een proloog geschreven, maar toch).

    Voor wie het wil lezen, kijk naar mijn stories, ik heb er toch maar 1 :) .

    [ bericht aangepast op 30 juli 2013 - 12:03 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Perciver
    Ron+hermelien
    Perkamentus+anderling geloof het of niet maar het bestaat


    Queer zijn is gewoon alles

    Luna+Hermelien+ik :Y)


    quidquid excusatio prandium pro