• Hey hey,
    Aangezien ik me best verveel, ben ik opzoek naar leuke verhalen! Het liefst lees ik verhalen met onbekende personen of One Direction. Het fijnste zou zijn als het verhaal nog niet zo heel erg veel hoofstukken heeft, zodat ik makkelijk bij kan lezen! Mijn Engels is niet echt goed, dus zeer waarschijnlijk lees ik geen Engelse verhalen. Dus als jij een leuk, spannend, mooi verhaal kent of zelf hebt, zet het dan graag hieronder neer! (:
    (Een beschrijving is altijd makkelijk.)
    xo


    Can't we take the same road, two days in the same clothes.

    Summer Secrets • One Direction


    Don't promise that you're gonna write
    Don't promise that you'll call
    Just promise that you won't forget we had it all.

    Cause you were mine for the Summer
    Now we know its nearly over
    Feels like snow in September
    But I always will remember
    You were my Summer love
    You always will be my Summer love.



    • One Direction bestaat niet.
    • Frontpage Lyrics: Summer Love by One Direction.
    Evelyn Amanda Newcastle.
    • Nederlands geschreven.
    Meester


    To love is to destroy.


    Het jaar 2014 was een jaar die de negentienjarige Yulya Smith nooit zou vergeten. Haar beste vriendin, Danielle Ruit, had iets voor haar te verbergen. Veel wist Yulya niet af van haar geheim, maar ze probeerde er altijd meer over te ontdekken. Maar dan gebeurde er iets wat niemand had gehoopt; ze ontmoette een jongen die haar wilde helpen en niet zomaar een jongen, maar een engel.

    • Foto is link


    Some people are art and do art at the same time

    Better than revenge



    "Do you love me?", he asked.
    I almost screamed "No"
    But I said "Yes" instead.
    I knew his secret and it has got to be revenged
    .


    Onbekende Personen:

    Written On the Walls


    “I think that the only real loneliness is when you allow yourself to just lose yourself in sadness. So I quess life is all about believing in yourself and your dreams. So I guess that no one can take that freedom away from you. You just shouldn’t allow that to ever happen. Scream when they wanna shut you up, Prove them wrong. Show them that they don’t have a say in your dreams. This is your life and if you are lost at this very moment. Just grab the wheel and go fight for what was taken away from you. Take it from me, Real happiness starts when you just have a little spark of faith in yourself.”


    In the crowd somewhere someone whispers: “Says the girl who’se name was Written On The Bloodwall.”

    Desperate Liars



    Een bijenkoningin, iedere kleine of grote stad had het wel. En iedere bijenkoningin had ook zijn volgelingen, die braaf alles volgden. Er is altijd wel iemand die de koningin graag dood wil, alleen ging het deze keer te ver.


    -



    [spoiler“You said this could only get better
    ]There's no rush cause we have each other
    You said this would last forever
    But now I doubt if I was your only lover

    Are we just lost in time?
    I wonder if your love's the same
    Cause I'm not over you”


    Elles heeft zich moedig door het eerste jaar heen geslagen en voelt zich helemaal gelukkig in de klas. Haar geluk wordt echter opnieuw op de proef gesteld wanneer er een nieuw meisje in de klas komt, waar iedereen het goed mee kan vinden, behalve Elles.
    Meer tegenslagen volgen. Mark blijkt niet het ideale vriendje te zijn en Elles ontdekt dat niet al haar vrienden even eerlijk en open tegen haar zijn. Het leven van de tieners is niet meer zo rooskleurig als de voorgaande jaren en ze hebben elkaar nodig om het hoofd boven water te houden. Maar wanneer Nico zich weer vertoont en vastberadener dan ooit is om bij Elles blijvend letsel aan te richten, lijken ook de laatste lichten te doven.
    *Drama/romantiek
    *Onbekende personen
    *Vervolg op Guilt, echter ook goed te volgen zonder dat te hebben gelezen. Het broodnodige wordt in het kort herhaald.[/spoiler]

    [ bericht aangepast op 29 juli 2013 - 9:11 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sinds de dood van haar vader door een ongeluk leven Elisa en haar moeder een armoedig bestaan in hun nieuwe flat. Op school doet ze haar uiterste best om haar droom waar te maken, namelijk naar de universiteit te gaan, maar dat plan lijkt in duigen te vallen als ze samen moet werken met de ergste jongen van haar klas. Hij is irritant, geeft geen ruk om school en er gaan geruchten rond over zijn criminele gedrag wat Elisa erg wanhopig maakt. Ze moet een goed cijfer halen voor dit project om geen onvoldoende te staan, maar hoe moet ze dit nou aanpakken? Op een middag na school besluit ze langs zijn huis te gaan. Ze maakt kennis met de onderwereld waar Daniël in leeft en de schrik zit er voor haar behoorlijk goed in. Maar het is nog niet voorbij, doordat ze gedwongen is om tijd samen door te brengen met Daniël, leert ze hem steeds beter kennen en komt ze erachter dat hij niet is zoals iedereen denkt.
    Truth Inside Your Heart


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Libido (Larry Stylinson) & Rated H for Horan (Niall Horan)


    Searching heavens for another earth

    1206



    Het is een donkere herfst avond, twee menselijke gedaante lopen vlug langs de deuren.. De vrouw houdt een klein wezentje in haar armen. Vol verdriet staarde ze naar de baby, ze wenste dat ze een fijne jeugd zal krijgen. De man belde bij een groot huis aan en hij keek naar zijn vrouw. “Het komt goed met haar.” De vrouw zei helemaal niks en legde haar baby voor de grote witte deur neer en snel liepen ze weg. “Ik kom terug, Eviera.” Fluisterde ze zachtjes in de wind.


    -Romantiek, drama, onbekende personen, fantasie.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    OP - horror


    Luna Knights is een meisje als geen ander. Met haar donkerblonde haren en haar grote blauwe ogen ziet ze er onschuldig uit, maar dat is ze ook. Totdat haar zesde verjaardag eraan zit te komen. Luna’s ouders worden overspoeld met onverklaarbare gebeurtenissen en weten zich geen raad. In de eerste instantie hebben ze niet eens in de gaten dat het Luna is die voor deze ophef zorgt totdat ook zijzelf drastisch veranderd, maar dit geldt niet enkel voor haar innerlijk.






    Niet voor de gevoelige lezers.
    Horror | Fantasy | Onbekende Personen
    Start 9 juli 2013.


    Skinless

    The Uncommon

    • Onbekende personen
    • Fantasy
    • Vleugje romantiek

    (Ik heb trouwens al wel een groot aantal hoofdstukken, ik hoop dat dat niet zo heel erg is).


    "I'm a loser, that means I've been lost before."



    Op 23 jarige leeftijd verlaat Ava het land waar ze haar jeugd heeft doorgebracht en komt terecht in Manchester. Ze heeft niets en wenst niets, het enige wat ze kan doen is zichzelf vertrouwen. Wanneer ze gewild is als een spion begint haar leven goed op te borrelen en ontwaakt het beest in haar.


    * Bevat Seks, moord en misdaad.
    * 16+
    *Onbekende Personen


    Link.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Wat als je nou niet van korte rokjes en hoge hakken houdt maar je op een school vol tuttige meisjes zit? Wat als je juist heel verlegen bent en iedereen om je heen te zelfzeker lijkt? Wat als je niet houdt van pizza maar er niets anders is dan diepgevroren, vreselijke (juist, ja) pizza? Mauds leventje verloopt niet volgens plan maar wanneer ze de charmante Matthew tegenkomt blijkt alles op zijn plaats te vallen. Toch?



    • Genres: romantiek, drama, teen fiction, (actie)
    • ©LongWayDown
    • Start: 12-08-'13 /Proloog wel al online/
    • Einde: -.

    A Thousand Ways • Liam J. Payne



    Door de breuk van de Britse boyband One Direction hebben de vijf jongens die deze groep vormden geen contact meer met elkaar. Vooral voor Liam Payne is dit zwaar. Hij zag de vier andere leden als echte broers, die hij nu plots is kwijtgeraakt. Enkele maanden heeft hij zich volledig afgesloten van de buitenwereld, maar nu probeert hij zijn leven terug op te pakken.
    Liam voelt zowel verdriet als haat voor de vier andere jongens, omdat ze niets van hun laten horen. Voor één jongen is zijn haat het grootste en dat zal voor de grootste wending in zijn leven zorgen – maar daarvoor niet positief.


    Liam James Payne
    Elisabeth Kadee Hastings



    I'm so sorry. Please wake up!

    Een kort verhaal van ongeveer 10 hoofdstukken, bestaande uit 3 delen.




    # iheartgomez
    # Nederlands gesproken en geschreven
    # Start op 15 augustus 2013
    # Ik probeer zo regelmatig mogelijk te posten


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    Hi, lees hem even door, kijk wat je vind, neem eventueel abo (: I think that I can't live without you, I think that I need you ~ Harry Styles

    [ bericht aangepast op 9 aug 2013 - 22:06 ]

    Beat Of My Heart || One Direction
    Lovestory met Liam.

    Possessed by The Oracle
    De titel zegt het al een beetje waarover het gaat.


    16 - 09 - '17

    Klik
    Klik
    Klik


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.