• Voor alle dingen over het topic en de mensen die meedoen aan het topic :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik laat Liam denk ik maar aan jullie over. Iedereen mag hem besturen, als Go dat niet erg vindt. Daarmee bedoel ik dat je vanuit je eigen personage gewoon kan bepalen wat Liam doet of zegt.


    I can't define who I am.

    I'm okay.

    :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tralalalala, is er iets dat ik kan doen met Avah?


    Happy Birthday my Potter!

    Avah kan irritant doen door Brooke's telefoon af te pakken en het gesprek tussen Harry en Brooke lezen? :3


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    Avah kan irritant doen door Brooke's telefoon af te pakken en het gesprek tussen Harry en Brooke lezen? :3


    Oké, dan stuur ik haar wel gewoon naar Brooks kamer en laat haar een beetje onschuldig klooien met haar telefoon, waarna haar oog valt op de berichtjes van Harry?


    Happy Birthday my Potter!

    Is goed.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Het loopt hier thuis bij mij de afgelopen dagen niet heel erg lekker, dus het kan dat mijn reacties later komen.
    Niet dat -dat nu volgens mij heel veel uitmaakt, maar ik dacht ik zeg het eventjes (:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Go schreef:
    Avah kan irritant doen door Brooke's telefoon af te pakken en het gesprek tussen Harry en Brooke lezen? :3


    Oh lol, elke keer als iemand "Brooke" zegt voel ik me aangesproken.

    Sorreeeh, was vergeten, was uiteten. HÉ KIJK, IK DOE AAN POËZIE!


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    (...)

    Oh lol, elke keer als iemand "Brooke" zegt voel ik me aangesproken.

    Sorreeeh, was vergeten, was uiteten. HÉ KIJK, IK DOE AAN POËZIE!


    Ik doe dan wel gewoon Brookelle :3 Dan noem ik jou Brooke en mijn personage Brookelle.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    MT.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Zullen we hier anders verder overleggen?


    Happy Birthday my Potter!

    lol ik was helemaal vergeten dat dit topic er was aangezien ik de laatste tijd half dooie rpg's gewend ben waarin ik daar gewoon een topic vol spam dus sorry als ik dat hier doe maar zeg het me gewoon even dan probeer ik slim te blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit praattopic was ook echt dood. Maar anders laten we straks Louis en Avah uit een raam klimmen of zo, als Emma opeens thuis komt? Ze hebben hun eten toch bijna op.


    Happy Birthday my Potter!

    haha of dat hun weg lopen en dat een van hun elkaar denkt te herkennen maar ze uiteindelijk het niet zeker weten


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hiiiiii. Ik vind beide opties wel leuk.


    "Family don’t end in blood”