• Voor alle dingen over het topic en de mensen die meedoen aan het topic :3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Man, ik ben echt kapot ö

    Vannacht om 3 uur gaan slapen en bff's broertje & de mijne maakten ons om half negen al wakker.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Manmanman, wat een hitte!


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Manmanman, wat een hitte!


    Inderdaas! Ben helemaal verbrand pff.

    Thysia schreef:
    (...)

    Inderdaas! Ben helemaal verbrand pff.


    Ik niet, ik had vanochtend de party tent opgezet en ben daar gewoon onder gaan zitten :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Thysia schreef:
    (...)

    Inderdaas! Ben helemaal verbrand pff.


    Ik ben hartstikke bruin geworden, luckily.

    Anyways, wie moet nu posten? Moest kk alweer met Brooke?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Go schreef:
    (...)

    Ik ben hartstikke bruin geworden, luckily.

    Anyways, wie moet nu posten? Moest kk alweer met Brooke?


    Heeft ze al gepost? Volgens mij dan wel.

    Rider schreef:
    (...)

    Ik niet, ik had vanochtend de party tent opgezet en ben daar gewoon onder gaan zitten :Y)


    Aawh slim! Ik ben wezen varen op de Vinkeveense Plassen ö

    Thysia schreef:
    (...)

    Aawh slim! Ik ben wezen varen op de Vinkeveense Plassen ö


    Aaaah, ja op het water verbrand ik meestal ook wel... hoewel ik het gewoon voor elkaar had gekregen om in de week dat ik in Rome zat helemaal niet te verbranden en zowaar een klein beetje bruiner te worden 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Aaaah, ja op het water verbrand ik meestal ook wel... hoewel ik het gewoon voor elkaar had gekregen om in de week dat ik in Rome zat helemaal niet te verbranden en zowaar een klein beetje bruiner te worden 0.0


    Wow, ik heb in de lente al factor 50 nodig (cat).

    Thysia schreef:
    (...)

    Wow, ik heb in de lente al factor 50 nodig (cat).


    Ik heb mij daar echt dood gesmeerd, maar ik moet wel zeggen, dat ik steeds minder snel verbrand. Vroeger had ik P20 nodig om niet te verbranden, dat was sterker dan factor 50 en nu is een paar keer heel goed insmeren met factor 30 genoeg ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Volgens mij moesten jullie allebei reageren met Harry en Brooke haha. Ik had mijn laatste reactie nog aangepast anyways.
    Haha, iedereen hier met factor 50 en factor 30. Kom ik aan met m'n factor 6! Ik ben nog nooit verbrand haha.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Depay schreef:
    Volgens mij moesten jullie allebei reageren met Harry en Brooke haha. Ik had mijn laatste reactie nog aangepast anyways.
    Haha, iedereen hier met factor 50 en factor 30. Kom ik aan met m'n factor 6! Ik ben nog nooit verbrand haha.

    This. :Y)


    En volgens mij moest Hazz. Brooke is de laatste reactie.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Meh, stomme bruin wordende mensen. Gelukkig wordt ik altijd in dit soort gesprekken met mijn vrienden vergeleken met Snow White, waardoor ik mij toch niet helemaal falend voel. Ik moet alleen nog even donker haar krijgen :p

    Oftewel, iedereen die nu jaloers is op mooie bruine mensen, de mooiste van het land had toch echt een sneeuwwitte huid :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Ga morgen dus op vakantie voor een week. Ik duim echt voor internet, maar ik vrees voor het ergste. Iig, ik zal voor het geval dat er geen internet is Liam wel ergens voor een weekje heensturen ^^ Of iemand kan hem overnemen.


    I can't define who I am.

    Oke, weet ik dat.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.