• Topic 2

    Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Wollywell
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    SummerElf
    Whitmore
    Lootus
    xLithium


    Movies
    Interview with the Vampire
    Dracula
    Daybreakers
    Queen of the Damned
    Fright Night
    Underworld
    Blade
    Van Helsing
    Night Watch
    Perfect Creature
    30 Days of night
    Priest
    Let me in
    Abraham Lincoln - Vampire hunter
    Nosferatu
    Dark Shadows
    Byzantium

    Tv series
    The Vampire Diaries
    True Blood
    Buffy the vampire slayer
    Blood Ties
    Angel
    Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan

    Quizlet vampire stories
    Daybreak Revelation by Merrow
    Madness in a leather jacket by Capricious
    Pieces of Time by Morticia

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:47 ]

    Draculea schreef:
    (...)
    Yay, mooi. :Y)
    Hoewel ik wel telkens een gif moet toevoegen naarmate er meer films enzo bijkomen. :')


    Ik ben trouwens eigenlijk wel benieuwd hoe je er zoveel in je beginpost krijgt...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Draculea schreef:
    (...)
    Yay, mooi. :Y)
    Hoewel ik wel telkens een gif moet toevoegen naarmate er meer films enzo bijkomen. :')


    Ik vraag me dus echt af hoe je het voor elkaar krijgt zoveel gifjes in een post te zetten, ik kan er nooit meer dan 3 plaatsen... Het ziet er in ieder geval inderdaad gewoon awesome uit hoe je het gedaan hebt (;

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:38 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Oh oh oh...voor de boekenlijst.
    P.C. Cast - House of Night serie
    Charlaine Harris - The Southern Vampire Mysteries

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 15:42 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hey, ik zie mijn verhaal ineens tussen de stories staan. Dat vind ik leuk. :'D

    Is er toevallig iemand die weet of er nog leuke films met vampiers in de maak zijn of moeten we het voorlopig nog even doen met wat we al hebben?

    O, en misschien kan de Middernacht triologie van Lara Adrian trouwens wel op de boekenlijst. Het is niet heel bijzonder en een tikkeltje cliché, maar het is zeker wel vermakelijk om te lezen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Abelard --> Appa. Ik zit dit topic stilletjes te volgen ^^.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn story staat er nog niet bij. Met een reden? (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Merrow schreef:
    (...)

    Ik vraag me dus echt af hoe je het voor elkaar krijgt zoveel gifjes in een post te zetten, ik kan er nooit meer dan 3 plaatsen... Het ziet er in ieder geval inderdaad gewoon awesome uit hoe je het gedaan hebt (;

    Haha iedereen lijkt het te zijn vergeten hoe dat moet.
    Ik stuur jullie wel een pb want ik ben er niet zeker van of het legaal is ( lol). c;

    Morticia schreef:
    Mijn story staat er nog niet bij. Met een reden? (krul)

    Welke was het?

    Capricious schreef:
    Hey, ik zie mijn verhaal ineens tussen de stories staan. Dat vind ik leuk. :'D

    Is er toevallig iemand die weet of er nog leuke films met vampiers in de maak zijn of moeten we het voorlopig nog even doen met wat we al hebben?

    O, en misschien kan de Middernacht triologie van Lara Adrian trouwens wel op de boekenlijst. Het is niet heel bijzonder en een tikkeltje cliché, maar het is zeker wel vermakelijk om te lezen.

    Op IMDb zijn genoeg lijsten te vinden waarop films staan die nog moeten komen. ^^
    Also; Klik
    Gosh ik heb zoveel zin in die serie van Dracula. Die kan ik ook wel even in de post zetten.

    Draculea schreef:
    (...)
    Op IMDb zijn genoeg lijsten te vinden waarop films staan die nog moeten komen. ^^
    Also; Klik
    Gosh ik heb zoveel zin in die serie van Dracula. Die kan ik ook wel even in de post zetten.


    Ik kan ook niet wachten op Dracula. c: Vanaf het moment dat ik de trailer zag: zienzienzienzien <3


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Requille schreef:
    (...)

    Ik kan ook niet wachten op Dracula. c: Vanaf het moment dat ik de trailer zag: zienzienzienzien <3

    Same. Ik hoop alleen dat ze een beetje bij het origineel van Bram Stoker blijven, en dat dit niet veranderd in een aftreksel van Twilight aangezien er in de trailer wordt gezegd dat zijn obsessie draait om 'liefde'. We'll see. c:

    Tja, nu ik een vampiernaam heb, zal ik me hier ook moeten aanmelden, haha. :Y)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Draculea schreef:
    (...)
    Same. Ik hoop alleen dat ze een beetje bij het origineel van Bram Stoker blijven, en dat dit niet veranderd in een aftreksel van Twilight aangezien er in de trailer wordt gezegd dat zijn obsessie draait om 'liefde'. We'll see. c:

    In welk vamp verhaal draait het nu niet om liefde :'D It's just epic, maar het moet gewoon niet overdreven worden en te cliché zijn ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    In welk vamp verhaal draait het nu niet om liefde :'D It's just epic, maar het moet gewoon niet overdreven worden en te cliché zijn ^_^

    Ja, maar het origineel was lekker bruut. I love that.
    En dat bedoel ik met dat het niet te klef moet worden en dat het niet allemaal om de liefde moet draaien. In feite was Dracula ook niet verliefd op Mina (hij toonde überhaupt niet veel emotie op het gebied van de liefde), maar zo komt dat wel over in die nieuwe serie. Duuus wat ik enkel hoop is dus dat het inderdaad geen cliché liefdes verhaal wordt waarbij er wat obstakels tussen worden geplaatst.

    En ik ga meteen even kritisch zijn, maar de film Blood en Chocolat gaat toch over weerwolven?


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel