• Topic 2

    Hello there! Welcome to Quizlet's vampire topic.
    All vampires can speak freely here and maybe meet some new friends - or snacks,
    depending on how hungry you are, or should I said; thirsty. Everyone is allowed to
    come here, we won't bite non-vampires (not yet).
    The only subject allowed in this topic; Vampires of course!
    Who wants to join us? (wbw)




    Our very own vampires:
    Draculea
    Martenvilijn
    Monticia
    Marro
    ravensmoon
    Merrow
    SteveLoverxX
    Knight
    QueenOfHell
    Theodora
    Newton
    Appa
    Morticia
    Cairde
    Carlisle
    Valinor
    Requille
    Wollywell
    Blutbad
    Capricious
    xAlways
    DuchessAlpha
    ChetUbetcha
    xMythology
    SummerElf
    Whitmore
    Lootus
    xLithium


    Movies
    Interview with the Vampire
    Dracula
    Daybreakers
    Queen of the Damned
    Fright Night
    Underworld
    Blade
    Van Helsing
    Night Watch
    Perfect Creature
    30 Days of night
    Priest
    Let me in
    Abraham Lincoln - Vampire hunter
    Nosferatu
    Dark Shadows
    Byzantium

    Tv series
    The Vampire Diaries
    True Blood
    Buffy the vampire slayer
    Blood Ties
    Angel
    Moonlight

    Coming soon:
    • Tv serie: Dracula [25 oktober 2013] - Trailer

    Books
    • Vampire Chronicles - Anne Rice
    • Dracula - Bram Stoker
    • Vampire Diaries - L. J. Smith
    • Vampire academy - Richelle Mead
    • House of Night - P. C. Cast
    • The Southern Vampire Mysteries - Charlaine Harris
    • The Midnight Breed - Lara Adrian
    • The Strain - Guillermo del Toro & Chuck Hogan

    Quizlet vampire stories
    Daybreak Revelation by Merrow
    Madness in a leather jacket by Capricious
    Pieces of Time by Morticia

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:47 ]

    Die is bewerkt hahaja, maar wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 0:29 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Oh trouwens, ik ben onlangs begonnen aan een boek genaamd "The strain" (in het nederlands heet hij; de meester) en het is direct al heel spannend. Als het goed is komt daar een tv-serie van en dat zou een succes kunnen worden! Dus ik ga die boeken nog even lezen. Ik geloof dat er 3 zijn in totaal nu.

    Draculea schreef:
    Ik ben zo obsessed met vampieren dat ik stiekem hoop dat ze legit bestaan maar zich gewoon stil houden onder de mensen en dat ik er op een dag echt één ga ontmoeten. (cat)
    Yes, it's that bad.

    Oh, dat heb ik ook hoor. Ik had een keer een site gevonden met waar mensen dachten dat ze zouden zitten, zat een hele theorie achter en het klonk allemaal zo mega goed, omdat mensen daar echt naar op zoek gingen. Ben helaas de site kwijt.


    Chaos is a ladder.

    Draculea schreef:
    Oké, wtf. Deze gif kwam ik tegen. :')


    Hahaha, this made my day.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Draculea schreef:
    (...)
    Welke was het?

    Morticia schreef:
    Trouwens, ik heb ook een vampire story online staan, genaamd Pieces of Time. Er komen niet enkel Vampiers in voor, maar ook anderen wezens, echter gaat het voornamelijk over de wezens van de nacht. :].

    Verder weet ik nog wel een paar films en tv-series.
    Movies:
    - Rise: Blood Hunter
    - Queen of the Damned
    - Cirque du Freak: The Vampire's Assistant [Ik weet niet of deze ook telt?]
    - Dark Shadows
    - Van Helsing
    - BloodRayne.

    TV-Series:
    - Moonlight.
    - Blood Ties.
    - Angel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Jullie zijn een stelletje spammers :'D Whaha ik heb echt zoveel gemist...
    Om een beetje in te halen... Ik stoor me echt aan Elena, als zijnde personage gewoon omdat ze echt over komt als een Mary Sue. In dat opzicht verschilt ze echt niet veel van Bella. Nina Dobrev heb ikzelf nog niet in een andere film/serie gezien dus daar kan ik niet over oordelen XD
    Damon vond ik in het begin ook echt awesome, gewoon omdat hij zo'n heerlijke bad-ass was en het is dan ook jammer dat hij zo veranderd is.

    Gehe ik weet in ieder geval dat ik Michael in m'n vamp verhaal geen total softie moet maken :'D Whaha een klef liefdesverhaal gaat er toch niet komen, aangezien dat gewoon niet in me zit. 'Liefde' en 'sekselementen' ja, maar 'klef gedoe' en 'gezwijmel' een grote NOPE. Al vrees ik ergens dat Michael toch als 'vriendelijk' gezien gaat worden, aangezien hij aardig uit de hoek kan komen, al heeft hij voor alles persoonlijke redenen :'D Maar toch, in vergelijking met het regent en zijn aanhang gaat hij alsnog een softie lijken, vrees ik :'D Afin, genoeg talk over m'n verhaal, wat verder dus niet boeiend is.
    Mihi ik kan er echt uren over door blijven praten en teveel spoilers vrijgeven :'D

    Ik ben er nu weer even mee door, aangezien ik m'n kleine moet gaan ophalen. En ik vermoed tegen de tijd dat ik terug ben, er al een nieuw topic is... zo iemand zo lief kunnen zijn en de link in m'n GB willen droppen? :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Jullie zijn een stelletje spammers :'D Whaha ik heb echt zoveel gemist...
    Om een beetje in te halen... Ik stoor me echt aan Elena, als zijnde personage gewoon omdat ze echt over komt als een Mary Sue. In dat opzicht verschilt ze echt niet veel van Bella. Nina Dobrev heb ikzelf nog niet in een andere film/serie gezien dus daar kan ik niet over oordelen XD
    Damon vond ik in het begin ook echt awesome, gewoon omdat hij zo'n heerlijke bad-ass was en het is dan ook jammer dat hij zo veranderd is.

    Gehe ik weet in ieder geval dat ik Michael in m'n vamp verhaal geen total softie moet maken :'D Whaha een klef liefdesverhaal gaat er toch niet komen, aangezien dat gewoon niet in me zit. 'Liefde' en 'sekselementen' ja, maar 'klef gedoe' en 'gezwijmel' een grote NOPE. Al vrees ik ergens dat Michael toch als 'vriendelijk' gezien gaat worden, aangezien hij aardig uit de hoek kan komen, al heeft hij voor alles persoonlijke redenen :'D Maar toch, in vergelijking met het regent en zijn aanhang gaat hij alsnog een softie lijken, vrees ik :'D Afin, genoeg talk over m'n verhaal, wat verder dus niet boeiend is.
    Mihi ik kan er echt uren over door blijven praten en teveel spoilers vrijgeven :'D

    Ik ben er nu weer even mee door, aangezien ik m'n kleine moet gaan ophalen. En ik vermoed tegen de tijd dat ik terug ben, er al een nieuw topic is... zo iemand zo lief kunnen zijn en de link in m'n GB willen droppen? :3

    Haha ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je verhaal gaat lopen. ^^
    Ik moet zelf ook even verder schrijven aan m'n verhaal, maar heb er de afgelopen dagen nog niet veel energie voor gehad. Even zien of ik vandaag wat schrijf.

    Eigenlijk wil ik heel graag beginnen aan een vampier-verhaal, maar ik wil niet zoveel dingen tegelijkertijd doen. Erg jammer.

    Morticia schreef:
    (...)

    Sorry, ik was die vergeten erin te zetten.

    Wollywell schreef:
    (...)
    Oh, dat heb ik ook hoor. Ik had een keer een site gevonden met waar mensen dachten dat ze zouden zitten, zat een hele theorie achter en het klonk allemaal zo mega goed, omdat mensen daar echt naar op zoek gingen. Ben helaas de site kwijt.

    Yes! Ben ik niet de enige. :'D
    Oh dat is jammer

    Draculea schreef:
    (...)
    Sorry, ik was die vergeten erin te zetten.

    Ik dacht dat er misschien wat fout o.i.d. aan was.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ik dacht dat er misschien wat fout o.i.d. aan was.

    Over je verhaal zelf? Nah, als er vampieren in zitten, dan mag hij op de lijst. (:

    Draculea schreef:
    (...)
    Over je verhaal zelf? Nah, als er vampieren in zitten, dan mag hij op de lijst. (:

    Ja, dat. Ah nice, misverstand opgelost. :].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Draculea schreef:
    (...)
    Haha ik ben echt nieuwsgierig naar hoe je verhaal gaat lopen. ^^
    Ik moet zelf ook even verder schrijven aan m'n verhaal, maar heb er de afgelopen dagen nog niet veel energie voor gehad. Even zien of ik vandaag wat schrijf.

    Eigenlijk wil ik heel graag beginnen aan een vampier-verhaal, maar ik wil niet zoveel dingen tegelijkertijd doen. Erg jammer.

    Ik heb grootste plannen ermee, maar schrijven vlot niet helaas door de vakantieperiode nu. Ik hoop vandaag of morgen weer een nieuw deeltje te kunnen plaatsen, maar het zal bij hopen blijven want straks moet ik ook weer weg en ik heb geen idee wanneer ik vanaaf thuis ben.

    Ik wil al lange tijd samen met iemand een verhaal schrijven, maar gezien m'n tijdstekort begin ik er nog niet aan. Zelf wil ik eens een totaal andere kant op (ook omdat ik aan twee vampverhalen bezig ben :'D) Meer iets als steampunk meets pirates setting ofzo :'D Ik ga eens ervoor kijken na de vakantie, als ik meer tijd heb of ik iemand vind ^_^
    Opzicht, als je na de vakantie zelf ook meer tijd heb, kan je aan je vamp verhaal starten ^_^Ik kom zoiezo een kijkje nemen wanneer je begint te posten :3


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)
    Ik heb grootste plannen ermee, maar schrijven vlot niet helaas door de vakantieperiode nu. Ik hoop vandaag of morgen weer een nieuw deeltje te kunnen plaatsen, maar het zal bij hopen blijven want straks moet ik ook weer weg en ik heb geen idee wanneer ik vanaaf thuis ben.

    Ik wil al lange tijd samen met iemand een verhaal schrijven, maar gezien m'n tijdstekort begin ik er nog niet aan. Zelf wil ik eens een totaal andere kant op (ook omdat ik aan twee vampverhalen bezig ben :'D) Meer iets als steampunk meets pirates setting ofzo :'D Ik ga eens ervoor kijken na de vakantie, als ik meer tijd heb of ik iemand vind ^_^
    Opzicht, als je na de vakantie zelf ook meer tijd heb, kan je aan je vamp verhaal starten ^_^Ik kom zoiezo een kijkje nemen wanneer je begint te posten :3

    Oh dat met de steampunk klinkt echt heel awesome! Ik vind die style echt helemaal geweldig haha.
    En ja inderdaad, na de vakantie zou ik eventueel kunnen kijken. Eigenlijk heb ik nu zeeën van tijd, maar ik denk dat het juist daaraan ligt dat ik er niets nuttigs uit krijg. Ik heb wat meer druk nodig.