• A Machine For Pigs Halloween Teaser
    A Machine For Pigs Short Teaser

    Wie kan er - net zoals ik - niet wachten op deel 2 van Amnesia? Het duurt nu al zo lang, ze stellen het telkens uit en ik begin het een beetje zat te worden. Dit keer hebben ze gezegd; A Machine for Pigs, releases "as the summer comes to an end."
    Ik hoop dat ze zich er dit keer aan houden. Want ik word ongeduldig.

    Wie heeft Amnesia the dark descent gespeeld?
    Ikzelf heb 'm zelfs twee keer gespeeld - Lol verslaving.
    Ik ben denk ik van plan om mezelf dit keer op te nemen met alles d'r op en eraan. :')
    Geen idee of dat überhaupt leuk is, ik ben eigenlijk niet zo grappig. Maar ik kan het altijd nog deleten.


    10 September komt ie!



    Set in 1899 on New Year's Eve, (60 years after The Dark Descent), the game will follow Oswald Mandus, a wealthy industrialist, who returns from a "disastrous" expedition to Mexico, where tragedy struck. Hit by fever, Mandus has frequent dreams about a dark machine until he regains consciousness. Little does he know that months have passed, and upon awakening, he hears the roar of an engine and a mysterious machine starts up.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2013 - 10:50 ]

    Nah, dat spel is veel te eng. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Draculea schreef:
    Pewdiepie heeft 'm al kunnen spelen, -zie video in beginpost- .
    Zijn er nog meer mensen die 'm gaan halen? ^^
    Ik heb 'm alvast besteld en ga het spelen (en waarschijnlijk opnemen) zodra ik 'm heb!

    Sorry voor de kick again, maar ik neem aan dat ik niet nòg een topic over dit onderwerp mag aanmaken. ><

    Jaa, ik zag dat Pewdie hem al gespeeld had ja (in de mini schrik-montage).
    Maar wat is nou precies de vijand in deze game? :0


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    (...)
    Jaa, ik zag dat Pewdie hem al gespeeld had ja (in de mini schrik-montage).
    Maar wat is nou precies de vijand in deze game? :0

    Ik denk dat het allemaal varken-gerelateerde monsters zijn. Ook voor zover je in video's kan zien.

    Amnesia lijkt me een gaaf spel, heb het alleen nóg niet. Heb gister wel 'Alice Madness Returns' gekocht voor 2,99. Ziet er ook wel eng uit. :W


    You are beautiful, you are love.

    toen ik de titel las d8 ik dat het over een ziekte zou gaan 0_o

    Juniper schreef:
    Amnesia lijkt me een gaaf spel, heb het alleen nóg niet. Heb gister wel 'Alice Madness Returns' gekocht voor 2,99. Ziet er ook wel eng uit. :W

    Die is ook leuk! Ondanks dat ik 'm zelf nog niet gespeeld heb xd

    Ik dacht hier aan:




    Maar het spel ken ik niet.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!