• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Trusten :D droom even over ons :D ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    oeeh er is er eentje hierin de buurt... maar die mensen zoeken iemand om het paard zadelmak te maken,
    vervolgens krijg je of betaald, of je mag hem recreatief blijven berijden...

    maar ik weet niet of ik goed genoeg ben voor zadelmak maken.. :$


    Willen ze er gewoon een recreatief paard van maken?
    Dan is zadelmak niet moeilijk, je moet gewoon blijven zitten en Stap, Draf, en Galop beheersen (:
    Ik heb ook op een jong paar gereden, toen reed niemand er nog op en hij werd niet eens in de les gebruikt, -ik had dat helemaal niet door ofzo- dus ik stap er op en dat beest raced alle kanten op x'D
    Maar mijn allerbeste kant van paardrijden is dat ik er niet af val :')
    Ben nog nooit gevallen en heb genoeg situaties gehad dat ik kon vallen x'd
    Zelfs toen ik nog maar een half jaar reed gingen we springen, en toen ging het paard waar ik op reed in rengalop op de hindernis af :')
    En dat was nog wel de sloomste pony van de manege, haha x'D
    maar ik stuiterde een meter de lucht in maar ik kwam weer op het zadel terecht, heb de grond niet aan geraakt ^^
    Mensen zeggen dat ik een slechte ruiter ben omdat ik nog nooit ben gevallen :')
    maar ik vind mezelf daarom juist wel een goede ruiter x'd
    Maar goed, ik krijg m'n hele leven al kritiek dat ik dingen niet kan en dat ik er beter mee kan stoppen en dat ik maar beter een ander beroep kan kiezen want het lukt me toch niet -.-


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    [Trusten :D droom even over ons :D ]


    [Dan heb ik zeker weten een nachtmerrie :'D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Zolang je je spiegelbeeld niet tegenkomt heb je niets te vrezen :'D]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [BayBay SeaWaves d:
    Bitch tell me your name.. x'd It's annoying to call you 'Seawaves' all the time :')]

    Mabel Winter || Living room
    Laurinda lijkt uiteindelijk niet blij met mij te zijn, oké fijne tijd word dit. We zijn zo'n beetje elkaars tegenpolen, waaróm plaatsen ze ons dan inhemels naam met zijn Twéeën op één kamer. Das toch ook niet leuk? Ik ben serieus en niet snel op mijn gemak waardoor ik ook niet snel grappig ben, dus ze zal me wel niet mogen. Ik kijk even om me heen, eigenlijk had ik nog liever op een kamer met vier gelegen..
    "Ik ehm.. ik moet naar de wc" zeg ik met een glimlachje, oké dit word een geweldige tjd hier.. Snel sta ik op waarna ik naar de wc loop. Staat dat kind stijf van de drugs of zo? Hoe kun je zó hyper zijn zonder ook maar iets? Volgens mij heeft ze echt ADHD.. wedden dat als ik naar huis ga dat ik meteen een gehoorapparaat nodig heb met dat gekrijs van dat kind?


    [Mabes is niet zo'n fan van Laurinda x'D
    Ik denk dat het vanavond bankslapen word voor Mabel als Laurinda dan nog zo hyper is d:]


    Little do you know

    [Op, niet in. Net als net, maar dan slapend... Ik ben compleet gestoord :p]

    Thomas William Laufreyson Gang/Buiten
    Ik schoot naar voren toen ze leek te vallen. Gelukkig deed ze dat niet. Ik ging weer recht staan en wachtte geduldig op haar. Ik vroeg me af hoe zij zou reageren op mijn streek morgen ochtend... Ik grijnsde bij de gedachte. Ik glimlachte toen ze zei dat ze klaar was en trok de deur open waardoor een koele wind de gang in kwam. Ik stapte naar buiten en haalde eens diep adem. De nacht rook zo anders dan de dag, maar beter naar mijn mening. Ik stapte de sneeuw in en liep een stukje voor ik me op een bankje liet zakken. "Kom je" vroeg ik stil. Ik hield gewoon echt van de stilte rust en donkerte van de nacht. Ik keek naar boven en bladerde rustig in het boek opzoek naar de astrologie kaarten met de sterrenbeelden erop.


    Bowties were never Cooler

    [ hehehe laurinda kan heel duivels zijn hoor mwhahaa die maakt van elke ruzie een spelletje xd

    maar ik ga uit eten :D gezien we morgen weer naar huis moeten, dus ik ben met ene uurtje over 2 2,5 weer terug max. ;p denk wel eerder :)

    xxxx]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Veel plezier!]


    Bowties were never Cooler

    [oke toch even reactie afschrijven mwhahaha
    en compleet gestoord had ik ongeveer door xd]

    Abigail Pierce

    "Waarom grijns jij zo?" vroeg ik met een achterdochtige achtergrond in mijn stem... Hmmm
    ik stapte achter hem aan naar buiten en deed de deur achter me niet helemaal dicht, maar op een kier zodat we weer naar binnen konden. De gure wind buiten liet een rilling langs mijn rug lopen, bah, koud!! Ik liep achter Loki aan en liet me naast hem op het bankje zakken terwijl ik mee keek waar in hij aan het bladeren was, astrologie, ik had er weinig verstand van.
    Ik zag het zelf niet veel, gaf er zelf ook niet heel veel om btw. Maar wat een ander leuk vind, mag een ander leuk vinden.

    Laurinda Pearl

    JA DAT SCHOOT OP, KRENG. Uch het loopt gewoon zo weg, WEG.
    En daar zit ik dan mee opgescheept. "Uuch!" ja dat moest er even uit, frustraties kwijtraken mensen, zo heet dat, frustraties.
    Ik trok mijn benen op tot kleermakers zit en legde mijn armen over elkaar.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik ben er eindelijk weer. Is er iemand die tegen Sam wil praten? Sam is nu buiten.]

    [Wacht? Mabel moet naar de wc en ze is meteen een Kreng? D:
    Deamn.. overreacting x'D
    Matty is super fucking lief vergeleken met Laurinda D:]
    Mabel Winter || Bibliotheek
    Als ik eenmaal klaar ben op de wc was ik mijn handen, ja ik moest echt naar de wc. Maar ik denk niet dat ik nog terug moet naar Laurinda.. ze ziet er nu best boos en chagrijnig uit. Oké, ik wilde ook bij haar weg want het leek niet echt te werken maar dan nog. Ik ga niet weg met een leugen, ik ben geen leugenaar..
    Zuchtend loop ik maar de trap op, naar mijn kamer.
    Als ik eenmaal op mijn kamer ben ga ik op mijn bed zitten, het linker bed. Ik kijk de kamer rond, pas nu valt het me echt op dat er een trap in de kamer zit.. Nieuwsgierig beklim ik de trap, de hoogte negerend. Een hele hoop kussens liggen hier, best gezellig plekje eigenlijk.. Maar veel zin om hier te zitten nu heb ik ook niet. Ik klauter weer naar beneden en ga een verdieping omlaag, het huis ontdekkent. Als ik een deur open aan de linker kant en zie allemaal boekenkasten.
    "Ik ben in de hemel beland" mompel ik tegen mezelf. Ik loop door de kasten en bekijk de ruggen van de boeken, geweldige titels.. Geweldige schrijvers.
    Als ik een boek tegenkom dat ik niet ken haal ik het uit de kast. Voorzichtig open ik het boek en lees de eerste bladzijde. Hier ben ik waarschijnlijk vaak te vinden.. Ik zet het boek terug waar het stond en loop verder, dan zie ik dat ik gewoon op een verhoging sta, een trap lijd naar beneden waar nog meer boeken zijn.
    "Wauw, geweldig gewoon.." mompel ik in mezelf. Ja, ik ben een boekenwurm. Ik houd van lezen, en ik ben leergierig.. Ik houd vooral van leerzame boeken, maar zowieso houd ik wel van een goed boek..


    [Lol, Mabes boekenwurm x'D]


    Little do you know

    Sofinite schreef:
    [Ik ben er eindelijk weer. Is er iemand die tegen Sam wil praten? Sam is nu buiten.]


    Pete misschien?? (:


    Little do you know

    [Is goed, Sam is nog buiten ^^]

    ben der weeeer ;d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Voor Roww:

    ]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 20:18 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial