• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Achter jullie personage zetten jullie direct je groep, in de kleur van die groep. (Die vind je hier onder.)
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7: Lilith Stone, Ella Eve Montgomery
    -slaapkamer (2) 6: Mabel Aurora Winter, Laurinda Tiana Pearl
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5: Sam Davis, Bae Shin Wen, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    -slaapkamer (4) met badkamer 4: Bryan Cooper, Pete James Johnson, Juliet Cile, Audrey Felicia Locksley
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3: Abigail Narelle Pierce, Lyric Dayana Sage
    -slaapkamer (2) 2: Thomas William 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1: Matt Daniël Johnson, Rafael Montrose, John Hunter Bell, Dena Fields.
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Het praattopic
    Het rollentopic [2]

    Veel plezier!


    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.


    Hallo peepz, ik ga op vakantie tot 12 augustus.
    -Tijdssprongen worden unaniem gedaan.
    -Links van nieuwe topics in mijn gastenboek, please.
    -Besturen van mijn personages alleen waar nodig. (:
    Hopelijk tot gauw! Xx

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 9:38 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Bedankt dat ik hier gewoon keihard genegeerd word. -.-]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 14:08 ]


    26 - 02 - '16

    Roww schreef:
    (...)

    But.. but.. Slytherin, Ravenclaw, and Hufflepuff aren't clapping for me??? :c


    Ik kon ze niet van hun allemaal vinden maar dit maakt het toch wel goed?


    En misschien moeten we overstappen op het praat topic :P


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik kon ze niet van hun allemaal vinden maar dit maakt het toch wel goed?


    En misschien moeten we overstappen op het praat topic :P


    [Goh! (cat)]


    26 - 02 - '16

    Pom schreef:
    (...)

    [Goh! (cat)]


    [Hey ik luisterde naar jou :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    SeaWaves schreef:
    (...)

    Ik kon ze niet van hun allemaal vinden maar dit maakt het toch wel goed?


    En misschien moeten we overstappen op het praat topic :P


    PURFECT!
    I see my three angels <33
    FREED.. GEOOORGE.. DRACOOO<3
    Oke..
    DRAAAAPLEEE<3
    Love it, I'm a Drapple shipper :')


    Little do you know

    [Ik zit echt te denken om te kappen, omdat het gewoon niet meer serieus overkomt door al dat gespam. Maar goed. Ik moet weg en ik zal misschien morgen weer internet hebben]


    26 - 02 - '16

    Appelboompje schreef:
    Abigail pierce.

    Ik schud mijn hoofd zachtjes.
    "valt wel mee, ik zit gewoon fijner zo" ik wist dat hij het over mijn houding had.
    Als ik zeld iemand zo had zien zitten zou ik ook denken dat die gene het ijskoud zou hebben.
    Ik leg mijn kin op mijn knieën en staar de donkere verte in, over de hele vlakte was niks anders te zien dan de sneeuw op de grond en de donkere lucht erboven gevult met duizenden lichtjes die elke nacht terug kwamen.


    Thomas William Laufreyson Buiten
    Ik glimlachte toen ze zei dat ze wel best zat en trok mijn arm uiteindelijk naar terug. Ik legde mijn linker enkel op mijn rechter knie en steunde mijn ellebogen op mijn knie en enkel. Ik zuchtte zacht en keek rond. Ik miste mijn familie. Ik wilde het niet toegeven, maar het was wel zo, zelfs mijn broer miste ik. Hij kon zo irritant zijn en me zo erg negeren, maar hij bleef mijn broer, al was hij niet mijn bloedbroer. Ik hield van hem, zijn naïviteit, zijn domme acties en zijn volledige vertrouwen in mij, wat ik ook deed. Zelfs als hij wist dat ik schuldig was stond hij nog achter me en beschermde me. Maar het meest miste ik toch mijn moeder.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 16:34 ]


    Bowties were never Cooler

    [Guys het is een speeltopic, geen praattopic ._. Dat praattopic is er al omdat jullie zoveel spammen en nu doen jullie het nog steeds (cat)]

    Sofinite schreef:
    [Guys het is een speeltopic, geen praattopic ._. Dat praattopic is er al omdat jullie zoveel spammen en nu doen jullie het nog steeds (cat)]


    [Ik weet niet of je het weet maar we zijn al overgegaan op het praat topic door Pom. Dus dit is wel een beetje laat.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Abigail pierce

    loki trok zijn arm terug en ik meende iets van een zucht te horen.
    Ik keek op, "wat is er?"
    Ik wist vaak wel wanneer iemand iets dwars zat, het intereseerde me niet altijd, maar ik wist het vaak wel.
    Mijn kin haal ik van mijn knieën af en ik leg mijn armen er gevouwd op nu waarna ik mijn kin op mijn armen laat rusten en mijn oogjes even sluit.
    Niet uit vermoeidheid maar ik vond het fijn.
    Ik hoorde door de stilte heen de wind zachtjes in mijn oren suizen.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 16:35 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    SeaWaves schreef:
    (...)

    [Ik weet niet of je het weet maar we zijn al overgegaan op het praat topic door Pom. Dus dit is wel een beetje laat.]


    [Had ik al gezien maar ik wilde het even zeggen c:]

    Thomas William Laufreyson Buiten
    Ik keek op toen ze vroeg wat er was. Ik had toch te luid gezucht. Ik schudde kort mijn hoofd. "Niet" kwam er kort en zacht uit mijn mond voor ik weer het donkere bos in staarde. Opeens zag ik wat bewegen tussen de bomen. Mijn ogen begonnen nieuwsgierig te glinsteren. Ik leunde wat verder naar voren om te zien wat het was. Ik zag een vosje door de bosrand scharrelen. Even stopte het en keek me aan voor het terug het bos in rende. Ik keek opzij naar Abby of zij het ook had gezien. Dit soort dingen waren ook zo leuk aan de nacht. Je zag dingen die je overdag nooit zag. Ondanks dat ik echt een nachtbraker was en erg van het duister hield kwam er nu wel een korte geeuw uit mijn mond. Ik was namelijk al bijna 24 uur op met reizen en alles en dat begon ik wel te voelen eerlijk gezegd.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:00 ]


    Bowties were never Cooler

    hhihi verkeerde naam :);p

    abigail Pierce
    Naast me voelde ik Loki bewegen en toen ik opkeek staarde hij gefocust naar iets, ik besloot ook eens te kijken en zag iets kleins tegen de bomen aan wegschieten. Een gaap kwam uit de mond van de persoon naast me en ik grinnikte "We gaan naar binnen, je moe, 't is laat" Jup ik bepaal dat gewoon lekker puh.
    Mijn voeten zette ik terug op de grond en ik stond op waarna ik me iets uitrekte, een hand door mijn haar haalde dat alle kanten op geblazen was door de wind net, en richting de deur liep die gelukkig, nog steeds op een kier stond.
    Met mijn hand duwde ik hem verder open terwijl ik met mijn besneeuwde schoenen naar binnen stapte, ik besloot ze vast uit te doen zodat niet het hele huis nat zou worden maar liet ze wel aan de kant staan, ik was gewoon te lui om ze op te pakken en mee te nemen naar boven, dan zou daar straks de zooi nat worden, daaag.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Thomas William Laufreyson Buiten/Gang
    Ik schudde mijn hoofd, maar ze stond toch op. Ik zette rustig mijn voeten op de grond. Met een soepele beweging stond ik op en rekte me even uit met nog een geeuw. Ze had wel gelijk, ik was moe. Ik kraakte kort mijn vingers en rug voor ik achter haar aan trippelde. Eenmaal binnen deed ik mijn laarzen weer uit, waardoor ik weer op mijn blote pootjes stond. Ik glimlachte naar haar en liep een stukje door om het astronomie boek op de tafel te leggen. "Ga je mee naar boven?" vroeg ik voor ik een hand door mijn verwilderde zwarte haren haalde. Echt, als het langer werd dan zo half lang leek ik echt op een heroïne junkie. Mijn moeder zorgde dan ook dat ik minimaal eens in de 3 maanden naar de kapper ging om dat te voorkomen. Echt kort was het trouwens nooit, maar ongeveer zo lang of iets langer.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:27 ]


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Hij vroeg of ik mee naar boven ging en haalde een hand door zijn haar, ik knikte, waarna ik richting de trap liep en mijn voeten 1 voor 1 op de traptreden neerzette tot we boven waren.
    Een maal boven stond ik even stil, deed een hand voor mijn mond en ook ik begon zachtjes te gapen waarna ik met mijn hoofd schudde, WAKKER WORDEEN.
    Mijn voeten brachten me naar mijn kamer waar ik de deur zonder pardon open smeet, mijn tas pakte en begon te zoek naar mijn pyjama die bestond uit een joggingbroek en een tanktop, ik deed niet aan echte pyjama's ze zaten vervelend en dit was comfortabel in bed .

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 17:49 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign