• Juist ja, zoals de titel al zegt, eigenlijk. Tegenwoordig zijn er wel veel mensen die de spoilerknoppen gebruiken, maar hier en daar werkt hij af en toe niet. Als je erop klikt, opent hij niet. Ook als je de website refresht. Tenminste, niet bij mij. Ik heb anderen er nooit over horen klagen, dus weet niet of het aan mij ligt, maar sommige spoilers werken niet.
    Ik heb bijvoorbeeld net eentje gezien op een profiel van iemand. Ik klikte erop, maar de spoiler opende niet. Iemand die weet waarom? Of meer mensen die dit hebben?


    Some people are art and do art at the same time

    Ah, nu lukt het wel op de post van Rutger c:


    Some people are art and do art at the same time

    Thanks rutger,
    Maar wat als het nog voorkomt? Want ik heb het al lang op verschillende profielen/ topics/berichten


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Rutger schreef:
    Gevonden. De spoiler op het profiel van Go werkte niet door het ontbreken van een sluitende [/i] tag.

    Nu eens kijken of ik kan fixen dat de spoiler het gewoon blijft doen wanneer tags niet goed afgesloten zijn.
    Serieus? Dus het was wel de BBcode? Maar hoe kan het, want die i sluit zich wel af aan het einde van het bericht, helemaal onderaan.


    Life is hard and then we die

    Moore schreef:
    (...)
    Nope, op pc werken ze niet.

    Het was op de eerste spoiler op het profiel van Go.

    Die opent bij mij ook niet, verder had ik het daarvoor nooit OO


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik kan de spoiler van Rutger gewoon openen? Die WORTHY SHIT spoiler.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •