• heeeeey mensen, ik heb geen flauw idee of het hier moet, maar ik weet niet waar het anders zou moeten :$
    Het zit zo, over een paar dagen ga ik voor het eerst met het vliegtuig op reis, en ik ben nogal nerveus en ik vroeg me af of iemand even kon beschrijven hoe het is, en of er iemand nog tip's heeft, alvast bedankt ppl xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Valentino schreef:
    Ik vind vliegen echt kut.
    Maar dat heeft als reden dat ik heel veel problemen met mijn oren heb gehad al sinds mijn geboorte en ik al hoofdpijn krijg als we in een tunnel rijden door het drukverschil. Ik heb speciale oordoppen van de dokter daarvoor, gelukkig.
    Voor de rest valt alles wel mee, alleen als je lang moet vliegen worden de stoelen een beetje ongemakkelijk, maar dat is altijd als je lang op één plek zit.
    Je hoeft in ieder geval nergens bang voor te zijn, vliegen is nog veiliger als autorijden. (Dat herhaal ik altijd in mijn hoofd met opstijgen, want ik ben zo iemand die zichzelf gek maakt.)


    thanks, en dammed, dat word dan mss een probleem voor mijn kleine broertje :$
    en das echt erg voor je xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)
    Thailand, ( mijn stiefmoeder is Thaïs, we gaan ook een paar dagen met haar familie op reis in Thailand)


    Oh leuk, daar ben ik ook geweest! Gaan jullie toevallig ook met RyanAir?


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Oh leuk, daar ben ik ook geweest! Gaan jullie toevallig ook met RyanAir?


    yep :)
    het was eerst de bedoeling dat alleen mijn zus, stiefma, pa en ik zouden gaan, en dan gingen we met thai airways, denk ik toch, ma nu dat de jongens ( mijn twee kleine broertjes) meegaan, gaan we met ryanairways :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)

    yep :)
    het was eerst de bedoeling dat alleen mijn zus, stiefma, pa en ik zouden gaan, en dan gingen we met thai airways, denk ik toch, ma nu dat de jongens ( mijn twee kleine broertjes) meegaan, gaan we met ryanairways :)


    Oké, volgens mij krijg je dan wel een dekentje, maar dat weet ik niet zeker meer :p Een kussen meenemen zelf is wel écht heel fijn, na een tijdje worden die stoelen sowieso echt oncomfortabel. Wel gezellig met zijn allen op vakantie!


    Tijd voor koffie.

    Puzzel schreef:
    (...)

    Oké, volgens mij krijg je dan wel een dekentje, maar dat weet ik niet zeker meer :p Een kussen meenemen zelf is wel écht heel fijn, na een tijdje worden die stoelen sowieso echt oncomfortabel. Wel gezellig met zijn allen op vakantie!


    kay, en ja, ik hoop het xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Het is easy. Doe je vleugels aan en vlieg, huppp naar Thailand. Oké, ik heb dus nooit gevlogen. (cat)


    Some people are art and do art at the same time

    ILOVEUXXX schreef:
    (...)

    kay, en ja, ik hoop het xx


    Nog een tip (Sorry, ik ben even overenthousiast aan het reageren): Aangezien je zo lang in een vliegtuig zit, draag geen strakke broeken, en het is beter ook geen spijkerbroek te dragen. Dat kan heel oncomfortabel werken, al lijkt dat normaal niet zo. Joggingbroeken zijn beter, of iets in die trant. Ook geen strakke t-shirts of zo. Je kunt trouwens ook beter een warm vest aan doen met een luchtig t-shirt eronder, dan een trui. Als je het dan warm hebt, kun je iets uitdoen, als je het koud hebt, kun je iets aandoen! En natuurlijk geen hakken :p

    [ bericht aangepast op 31 juli 2013 - 0:33 ]


    Tijd voor koffie.

    Ik heb al een paar x gevlogen, maar nog niet verder dan Turkije, dus dat was denk ik niet zo lang als jouw vlucht zal zijn.
    Ik word altijd misselijk bij het opstijgen en dalen. Ik raad je aan iets mee te nemen waar je op kan zuigen, omdat je oren anders het risico lopen verstopt te zitten (ik haaaat dat gevoel echt, de eerste x dat ik vloog was ik er niet op voorbereid en toen kreeg ik het maar niet weg).
    Een keer landden we 'fout' en toen was dat wel nogal een schok, maar verder heb ik nog nooit iets speciaal meegemaakt.
    Ga op voorhand naar de wc, zorg op het vliegveld dat je eten koopt na je check in. (niet ervoor want dan moet je het wegsmijten, op het vliegtuig gaat wel maar dat is duurder)
    Je gordel aan doen is heel belangrijk maar daar zagen ze wel genoeg over dus dat moet ik er eigenlijk niet bij zeggen ;D


    effort never betrays you

    Oh nu ik dit allemaal lees valt het volgens mij best mee c: Ik ga volgend jaar ook voor 't eerst vliegen, wel geteld 19 uur wiehoe.

    Voor je oren kan je best een kauwgom eten en neusspray indoen. Dat helpt echt (:

    Ik heb al een stuk of 17/18 keer gevlogen en ben het helemaal eens met wat iedereen hier zegt (:
    Mijn eerste keer in een vliegtuig herinner ik me niet meer haha, maar eng heb ik het nooit gevonden.
    Ik word zelf niet bang van Air Crash Investigation, terwijl ik het erg vaak kijk :3
    Gewoon wat leuke dingen meenemen zoals muziek of boeken en kauwgom, en het komt vanzelf goed!
    Fijne vakantie (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Vliegen is echt chill :Y). Mijn vader deelt net als ik een ontzettende interesse in het uitzicht vanuit het raampje, dus wij hebben vooraf altijd een discussie wie er naast het raam mag zitten. Ik vind vliegvelden ook echt gaaf, ze hebben zo'n bepaalde sfeer, I dunno. Het enige kutte vind ik de wc's in het vliegtuig, die vermijd ik zoveel mogelijk. Als klein kind heb ik echt trauma's overgehouden aan het kabaal dat volgt als je de wc doortrekt, niet normaal.


    i put the fun in funeral

    thanks voor alle tips xx
    echt waar :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nooit gevlogen. Ook doodsbang. :')


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik was jaren doodsbang om te vliegen en afgelopen februari ben ik dan naar Londen gevlogen. Ik was doodsbang maar eigenlijk viel het reuze mee! Snap niet dat ik er al die jaren zo bang voor was. Het is niet mijn favoriete bezigheid, maar het is te overzien :Y)


    To infinity and beyond •