• Hoi!

    Mijn naam is Emma (cool), en ik weet dat deze naam al een jaar of 10 in de top 3 staat van populairste namen om aan je kind te geven bij de geboorte. Er lopen nu dus heel wat kinderen op de basisscholen rond met dezelfde naam als ik.

    Ik zocht net een grafiek op, van hoe die populairiteit de laatste twee decennia eigenlijk was.

    Klik op de link!!!

    Nou, dat die populariteit de laatste jaren is gestegen lijkt me duidelijk, haha.

    Hoe zit het met jouw naam?? Je kunt zoeken naar jouw naam in de zoekbalk op de pagina waar ik net naar linkte.

    Mijn naam is Anne. Toen ik geboren werd, stond de naam hoog in de top 10, en ik kom heel regelmatig naamgenootjes tegen. Volgens de website neemt de populariteit van mijn naam sinds 2002 wat af.

    Klik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Mijn naam is steeds populairder geworden. Ondanks dat kom ik echt maar zelden iemand tegen met dezelfde naam.
    http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Evi

    Oei, de populariteit van de naam Melissa is blijkbaar sterk afgenomen de laatste jaren. :')

    Klik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.meertens.knaw.nl/nvb/naam/is/Leonie

    Niet heel populair en voor mijn geboorte blijkbaar een duidelijke piek.

    @Blaeu: Bij ons op de atletiek zijn twee minipupillen met varianten op jouw naam ^^ Evy en Evie haha


    take me back to the basics and the simple life

    Tussen 1960 en 1970 had de naam Yolanda zn hoogtepunt bereikt. Daarna is t zeer sterk afgenomen. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Link

    Er lopen bitterweinig Tesla's rond in Nederland, maar ik had niet anders verwacht :')


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Klik.

    Niet mega populair dus, de meeste naamgenootjes wonen in Rotterdam (daar woon ik ook) dus dat is wel grappig om te zien.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Frosch schreef:
    Link

    Er lopen bitterweinig Tesla's rond in Nederland, maar ik had niet anders verwacht :')


    'Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit'

    Oké, dan zijn er echt wel bedroevend weinig naamgenoten. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit."
    Ik snap het wel. Nichelle is een naam die je helemaal niet hoort, eerder Michelle, Richelle etc.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Yvonne
    De naam was in 1950 tot 1970 heel populair. Momenteel bijba niet. Ik moet zeggen in mijn klassen nog nooit een naamgenoot gehad


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ledecky schreef:
    (...)

    'Te weinig gegevens voor het tonen van populariteit'

    Oké, dan zijn er echt wel bedroevend weinig naamgenoten. :'D


    Van de naam van mijn broertje is niet eens de verspreiding te zien :'D Dat er nog 10 hele Tesla's rondlopen vind ik nog een meevaller.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Te weinig gegevens, wat een verrassing.


    26 - 02 - '16

    Frosch schreef:
    (...)

    Van de naam van mijn broertje is niet eens de verspreiding te zien :'D Dat er nog 10 hele Tesla's rondlopen vind ik nog een meevaller.


    Hahaha. Die 'hele' klinkt alsof je verwacht dat er ook halve Tesla's rondlopen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haaaaaha lol
    Wel grappig dat het mij heeft gevonden in mijn stadje :')

    Mehri

    Jaaa het Meertensinstituut, ik hou daarvan. Je kunt ook kijken hoeveel mensen ver zijn mrt jouw achternaam.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.