• heeeeey mensen, ik heb geen flauw idee of het hier moet, maar ik weet niet waar het anders zou moeten :$
    Het zit zo, over een paar dagen ga ik voor het eerst met het vliegtuig op reis, en ik ben nogal nerveus en ik vroeg me af of iemand even kon beschrijven hoe het is, en of er iemand nog tip's heeft, alvast bedankt ppl xx


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Ik was ook best wel bang ervoor, maar eigenlijk vind ik dat het meest spannende het opstijgen en het dalen is. Dat is allebei een tijdsperiode van maximaal 10 minuten. Alle tijd hiertussen is eigenlijk net een busrit met wat hoger uitzicht. En ohja, ga niet te dicht bij het raam zitten, dat is echt super koud ;\ En kauwgom kauwen helpt tegen verstopte oren tijdens het opstijgen en dalen.


    Life is hard and then we die

    Een woord: vliegen is gewoon helemaal geweldig!!

    Echt? Ik vind het gewoon zo leuk!
    Opstijgen en landen doe ik altijd filmen door het raam.
    Verder maak ik de hele reis lucht foto's :D


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Waarom vindt iedereen het toch zo eng om in een vliegtuig te stappen? :'D
    Het voelt juist echt ontzettend lekker als je opstijgt en het uitzicht is spectaculair. Ik ben twee weken terug ook met het vliegtuig naar Londen geweest en het voelt juist super fijn als je opstijgt. XD
    Zo'n vliegtuig wordt uitgebreid gecheckt van tevoren en er zitten sowieso twee piloten. Als de een onwel wordt, kan de ander het altijd nog overnemen. Mja. Ik heb gewoon geen moeite om in zo'n ding te stappen. Het is maar een vervoersmiddel dat je net even wat sneller naar je bestemming brengt dan andere transportmiddelen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb al een stuk of 10 keer gevlogen, 12 uur lang, en ik leef nog.
    Piloten weten echt wel wat ze doen en zorg dat je tijdens de vlucht wat te doen hebt, dan zou het wel oké moeten zijn.

    Ik wordt zelf luchtziek dus ik krijg hoofd- en buikpijn maar dat ben ik dan weer, dat hoef jij niet te hebben. Een vriendin van me vindt vliegen ideaal want dat is het enige voertuig waar ze niet misselijk in wordt.

    Ik heb zelf al 12 keer gevlogen, mijn moeder was vroeger ook stewardess en mijn vader deed aan zweefvliegen.
    Denk dat het daardoor komt...
    Ik vind zelf het dalen heel vervelend, en opstijgen.
    Dan voel je een druk op je oor.
    Voor de rest vind ik vliegen koud.
    Voor de rest voelt het heel schuin maar ik heb er niet zoveel last van.
    Alleen van luchtzakken(warme en koude lucht)

    Gr.


    Prachtig is de onsterfelijkheid maar wat doen wij in de tussentijd? ~ J. Bernlef

    thanks voor alle tips en omschrijvingen enzow :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Nee hoor, het is echt leuk!! Het leukste vind ik als de vliegtuig op de baan heel snel gaat rijden en dan opstijgen. Voor de rest is het saai in een vliegtuig. Neem een boek of iets mee voor de verveling.


    -

    Het is zo saai...
    Ik slaap altijd maar laatst kon ik niet slapen voor die 3 uurtjes in het vliegtuig en omg.. ZO SAAI.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga altijd film kijken, haha.
    En ik vind het engste de douane (cat) Maar ik ben raar.
    Ohja, als je verkouden ben móét je echt veel zakdoekjes meenemen.
    Bij druk op je oren moet je gaan slikken of gapen. Slikken werkt bij mij beter, maar dat verschilt per persoon.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Vorig jaar heb ik voor de eerste keer in een vliegtuig gezeten, ik zou het opstijgen een beetje kunnen vergelijken met een rollercoaster.

    Krijsende baby's op het vliegtuig is nog het ergste van al!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 12:18 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    zoals ik al eerder zei.... ik maak graag lucht foto's



    geen idee welk land dit is!!
    er stond namelijk maar een piepklein huisje tussen die bergen:8

    maar echt, van vliegen moet je gewoon genieten!!
    ik zit er zelfs over na te denken een opleiding voor stewardess te gaan doen.
    sorry maar ik ben verslaafd aan reizen:9~

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 14:38 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Mullingford schreef:
    Nou, ik ga elk jaar met het vliegtuig om vakantie en er is echt niets engs aan. Je gaat zitten met je stoel rechtop en je gordel om. Dan komt er een filmpje te zien over wat je moet doen met gevaar, wat hopelijk niet van toepassing komt. Dan gaat het vliegtuig heel hard rijden en ga je langzaam maar zeker omhoog. Eenmaal op een goede hoogte staat er ergens wel dat je gordel af mag, en kun je vrij naar de WC lopen of iets dergelijks. Daarna als je weer gaat landen meot je stoel weer recht op en je gordel om en ga je langzaam naar beneden.

    Nou; dit klinkt toch wel redelijk? Soms kan het vliegtuig wel wat bewegen, maar dat is maar turbelentie. Je moet niet direct in de stress schieten.


    + Je kan last krijgen aan je oren, maar dan moet je gewoon maar wat gaan geeuwen of kauwen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    caballo schreef:
    zoals ik al eerder zei.... ik maak graag lucht foto's



    geen idee welk land dit is!!
    er stond namelijk maar een piepklein huisje tussen die bergen:8

    maar echt, van vliegen moet je gewoon genieten!!
    ik zit er zelfs over na te denken een opleiding voor stewardess te gaan doen.


    sorry maar ik ben verslaafd aan reizen:9~


    die foto is echt awesome x :O

    en bedankt voor deze tips die er nog bij zijn gekomen :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Op het begin voelt het alsof je doodgaat. Als er turbulentie is voelt het alsof je doodgaat. Als je landt voelt het alsof je doodgaat. De rest van de reis waarbij het niet voelt alsof je doodgaat ruik je een muffe geur, als je lang gaat krijg je vies eten, hoor je alleen huilende baby's en als er iemand langs je zit dan hoop ik voor je dat diegene aardig is, wat meestal niet zo is.

    Sofinite schreef:
    Op het begin voelt het alsof je doodgaat. Als er turbulentie is voelt het alsof je doodgaat. Als je landt voelt het alsof je doodgaat. De rest van de reis waarbij het niet voelt alsof je doodgaat ruik je een muffe geur, als je lang gaat krijg je vies eten, hoor je alleen huilende baby's en als er iemand langs je zit dan hoop ik voor je dat diegene aardig is, wat meestal niet zo is.

    Woah, iemand heeft slechte ervaring met vliegen. Zo heb ik het absoluut níét ervaren. Ik vond het juist heel relaxt.


    If a writer falls in love with you, you can never die