• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    Veronicas schreef:
    (...)
    Haha, niet zo sarcastisch hé. Onweer is awesome. Mocht wel 's tijd worden eigenlijk, want zat er al de hele tijd op te wachten hehe. :'x And yeah, ik vind 't niks dat 't morgen zo warm wordt. D:


    Hey sarcasme is leuk XD Onweer is awesome ja maar niet zo awesome dat ik er met dit weer in ga dansen XD Jaa morgen nog 1 dagje overleven het is gelukkig maar 1 dag niet zoals laatst toen het aanhield..


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Nederland, you're drunk. Go home.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I just caaaaaaaaaaaaaaaaaan't fuckiiiiiiiiiiiiiiing heeeeeeeeeeeeeelpppppppppppppp iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit sooooooooooo fuuuuuuuuuuuuuuck ooooooooooooooooff ppppppleasssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.


    Some people are art and do art at the same time

    Auw, auw, auw. D:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Oh wat erg ! Dat met die lilliputter in de reclame van Benidorm Basterds (ofzo), lig helemaal dubbel.. Erg !


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Argh hier kan ik echt niet tegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Hey sarcasme is leuk XD Onweer is awesome ja maar niet zo awesome dat ik er met dit weer in ga dansen XD Jaa morgen nog 1 dagje overleven het is gelukkig maar 1 dag niet zoals laatst toen het aanhield..

    Haha, ja, dat weet ik dat sarcasme leuk is. Vind ik ook hoor. :x Oh nee? Haha, zou me wel grappig lijken - dat het dan met bakken regen naar beneden komt, lol. Oké, ik ben gewoon vaag - can't help it. x'D En ja, indeed! Ik zweette me kapot. Dat warme, benauwde weer is geen eens lekker - heb dan echt het gevoel dat ik elk moment k.o. ga. Een beetje warm is goed, maar als het zo tegen de 30 graden word; pas ik daar toch echt liever voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    NOOO. WHY U GOTTA BE SO MEAN TO ME. FU.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Veronicas schreef:
    (...)
    Haha, ja, dat weet ik dat sarcasme leuk is. Vind ik ook hoor. :x Oh nee? Haha, zou me wel grappig lijken - dat het dan met bakken regen naar beneden komt, lol. Oké, ik ben gewoon vaag - can't help it. x'D En ja, indeed! Ik zweette me kapot. Dat warme, benauwde weer is geen eens lekker - heb dan echt het gevoel dat ik elk moment k.o. ga. Een beetje warm is goed, maar als het zo tegen de 30 graden word; pas ik daar toch echt liever voor.


    Haha cool en geeft niet hoor ik ben zelf ook vaag xd Het lijkt wel grappig totdat je er verkouden of ziek van wordt... XD Inderdaad dat soort hitte is geen pretje.. ik heb nu 1 waaier maar ik had bijna alle anderen uit huis gestolen en ze alle 4 op mijn kamer gezet XD Is wel cool 4 waaiers op je kamer XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    36 graden morgen, okay I'll lock myself in my room with wet towels, two fans, a hdmi-cable + tv and my lovely laptop. :Y)

    Draculea schreef:
    36 graden morgen, okay I'll lock myself in my room with wet towels, two fans, a hdmi-cable + tv and my lovely laptop. :Y)


    Mijn oplossing voor elke weer omstandigheid :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    You're joking right ? ._.


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Haha cool en geeft niet hoor ik ben zelf ook vaag xd Het lijkt wel grappig totdat je er verkouden of ziek van wordt... XD Inderdaad dat soort hitte is geen pretje.. ik heb nu 1 waaier maar ik had bijna alle anderen uit huis gestolen en ze alle 4 op mijn kamer gezet XD Is wel cool 4 waaiers op je kamer XD

    Hehe, yeah, het is leuk om te zien hoe iemand anders een dansje doet. En dan verkouden/ziek wordt. :3 Hahaha, zullen de anderen blij mee zijn dat jij ze allemaal uit huis hebt gejat. Vooral als ze het zelf nodig hebben. :') Lolol. Ik wil echt dat het niet zo warm/benauwd word 's avonds. Dan zweet ik me ook echt kapot en dan kan ik niet slapen. En dan ook nog die rotmuggen. /killer-instinct on. D':


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Draculea schreef:
    36 graden morgen, okay I'll lock myself in my room with wet towels, two fans, a hdmi-cable + tv and my lovely laptop. :Y)


    Haha, jouw laptop mag zichzelf "lucky" noemen :W:Y)


    -

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hehe, yeah, het is leuk om te zien hoe iemand anders een dansje doet. En dan verkouden/ziek wordt. :3 Hahaha, zullen de anderen blij mee zijn dat jij ze allemaal uit huis hebt gejat. Vooral als ze het zelf nodig hebben. :') Lolol. Ik wil echt dat het niet zo warm/benauwd word 's avonds. Dan zweet ik me ook echt kapot en dan kan ik niet slapen. En dan ook nog die rotmuggen. /killer-instinct on. D':


    Ja dat is ook leuk maar ergens ook wel een klein beetje zielig XD Nou ik had het nog net niet gedaan - mss maar goed ook - XD. Snap wat je bedoelt heel irritant als het zo benauwd is dat zelfs de lucht die je inademt warm is... Lol iedereen zeurt over muggen seriously ik heb er nauwelijks last van XD en elke mug die mijn kamer betreedt gaat eraan maar alsnog niet zoveel XD


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.