• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Haha, jouw laptop mag zichzelf "lucky" noemen :W:Y)

    Zekers, I'm gonna play all day with it, if you know what I mean. (wbw)

    Godver. Stuk van mijn tablet is eraf en daar ben ik echt niet blij om. Waarom? Ik heb hem in bruikleen van mijn opa. T_T


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Circus-circus. Round in circles.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dafuq brains?

    Ik lief mijn nieuwe profielfoto ontzettend :')


    Some people are art and do art at the same time

    Draculea schreef:
    (...)
    Zekers, I'm gonna play all day with it, if you know what I mean. (wbw)


    Hahaha, het komt zo pervachtig over xD


    -

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Ja dat is ook leuk maar ergens ook wel een klein beetje zielig XD Nou ik had het nog net niet gedaan - mss maar goed ook - XD. Snap wat je bedoelt heel irritant als het zo benauwd is dat zelfs de lucht die je inademt warm is... Lol iedereen zeurt over muggen seriously ik heb er nauwelijks last van XD en elke mug die mijn kamer betreedt gaat eraan maar alsnog niet zoveel XD

    Hm, ja, misschien is dat wel zielig - maar daar kiest diegene dan zelf voor. :x En hoezo maar goed ook? Krijg je ruzie dan of niet? ;p. Hahaha, maar vrouwen lopen ook meer kans om gestoken te worden dan mannen. Of jij moet gewoon geen lekker bloed hebben voor de wijffie-mugjes. :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moore schreef:
    Ik lief mijn nieuwe profielfoto ontzettend :')


    En ik de mijne (bloos)


    -

    Veronicas schreef:
    (...)
    Hm, ja, misschien is dat wel zielig - maar daar kiest diegene dan zelf voor. :x En hoezo maar goed ook? Krijg je ruzie dan of niet? ;p. Hahaha, maar vrouwen lopen ook meer kans om gestoken te worden dan mannen. Of jij moet gewoon geen lekker bloed hebben voor de wijffie-mugjes. :')


    Eigenlijk zou je dan gewoon mee moeten dansen in de regen XD Naja niet meteen ruzie denk ik maar dan zouden we wel boos zijn XD Serieus? Dat wist ik eerlijk gezegd niet waarom is dat dan? XD Pfff toevallig is mijn bloed heel zoet hoor denk ik.. xd Die muggen zijn gwn geen zoetekouwers xd


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    River deep, mountain high :'D.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Appa schreef:
    River deep, mountain high :'D.


    I love that song, vooral de Glee cover (H)


    -

    Nog vijf dagen en ik kan mijn username veranderen. :)


    Some people are art and do art at the same time

    Verwelken schreef:
    (...)

    I love that song, vooral de Glee cover (H)


    Ik vind de Glee cover juist leuk, haha.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Moore schreef:
    Nog vijf dagen en ik kan mijn username veranderen. :)

    Wat wordt het deze keer??

    Appa schreef:
    (...)

    Ik vind de Glee cover juist leuk, haha.


    haha, ik ken het via Glee xd


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Wat wordt het deze keer??

    Dat zie je dan wel. Plus, ik promoot het in een topic, nog duidelijker. :') Ik vertel hem nu alleen niet omdat andere mensen het straks gaan innemen D:


    Some people are art and do art at the same time