• Topic 97 al!
    (typing)

    Zit iets je dwars of wil je gewoon wat meedelen met de wereld? Lucht je hart dan in dit topic!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2013 - 21:18 ]


    -

    Moore schreef:
    (...)
    Dat zie je dan wel. Plus, ik promoot het in een topic, nog duidelijker. :') Ik vertel hem nu alleen niet omdat andere mensen het straks gaan innemen D:


    Oh, jammer!! Ik wil het zoo graag weten. (cat) You can trust me. Ik kan over 13 dagen pas veranderen.


    -

    Verwelken schreef:
    (...)

    Oh, jammer!! Ik wil het zoo graag weten. (cat) You can trust me. Ik kan over 13 dagen pas veranderen.

    Haha, ik kan het wel aan jou vertellen via PB :')


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    (...)
    Haha, ik kan het wel aan jou vertellen via PB :')


    Yay :'D

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 0:27 ]


    -

    Ugh serieus ik snap gewoon geen zak van jou... Waarom blijf je me steeds lastig vallen en kun je me niet gewoon met rust laten? Besef eens dat je al meer als genoeg hebt gedaan...


    When your path is clear, follow it all the way and go for it.

    Het wordt super warm en ik moet werken..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    TheCosplayer schreef:
    (...)

    Eigenlijk zou je dan gewoon mee moeten dansen in de regen XD Naja niet meteen ruzie denk ik maar dan zouden we wel boos zijn XD Serieus? Dat wist ik eerlijk gezegd niet waarom is dat dan? XD Pfff toevallig is mijn bloed heel zoet hoor denk ik.. xd Die muggen zijn gwn geen zoetekouwers xd

    Haha, ja eigenlijk wel hè? Hehe. Gezellig. xD Ja, serieus xD Hehe. Dat doen ze, omdat 't mogelijk te maken heeft met de hormonale stoffies die word afgescheiden. Maar het kan ook te maken hebben met de lichaamswarmte. Degene met de warmste lichaamstemperatuur wordt het vaakst gestoken.
    En zoet bloed bestaat niet. :x Ze maken geen verschil tussen zoet en zuur.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 10:44 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    It's the hard knock life for us [:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Straks in de bus. Veeeeel te warm


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Iedereen is verdomme op vakantie en ik ga niet in mijn eentje naar het strand :[


    i put the fun in funeral

    Leuk is dat. Je hebt geen geld om naar de Sneekweek te gaan, maar je gaat vanavond wel. -.-


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik had toch een totaal andere clip verwacht, maar goed...


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Moore schreef:
    (...)
    Dat zie je dan wel. Plus, ik promoot het in een topic, nog duidelijker. :') Ik vertel hem nu alleen niet omdat andere mensen het straks gaan innemen D:


    Aan mij kan je 't wel vertellen, ik kan 'm toch nog niet veranderen plus ik weet al waar ik de mijne in zal veranderen.


    26 - 02 - '16


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Het is zo wáárm.


    26 - 02 - '16