• Wie zou graag een 1D, of vortbalgerelateerde story willen schrijven, samen met mij? Ik ben weer op zoek naar wat medeschrijvers omdat veelvan mn verhalen nu stilliggen.. Dus heb je interesse? Stuur me gerust een mailtje of reageer hier!
    X

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Faith is everything.

    I want, maar dan wel een OP en Fantasy story, want ik schrijf geen voetbal en al helemaal geen One Direction. Excuses.


    Some people are art and do art at the same time

    Moore schreef:
    I want, maar dan wel een OP en Fantasy story, want ik schrijf geen voetbal en al helemaal geen One Direction. Excuses.


    Ik neem voor het gemak even aan dat OP onbekende personen is? Zovaak zit ik hier niet op de fora, dus heb geen flauw idee. Zelf schrijf ik geen fantasy eigenlijk :$


    Faith is everything.

    Ik zou wel een 1D fanfiction met je willen schrijven (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    MrsMessi schreef:
    (...)

    Ik neem voor het gemak even aan dat OP onbekende personen is? Zovaak zit ik hier niet op de fora, dus heb geen flauw idee. Zelf schrijf ik geen fantasy eigenlijk :$

    Ja, dat is Onbekende Personen. Het hoeft geen fantasy, ik kan ook romantiek - drama - actie, etc.


    Some people are art and do art at the same time