• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    miiijn topics ;d


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    THANK YOU!!! :D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    loveyaaaa ;d hihi


    Laurinda Pearl

    JA DAT SCHOOT OP, KRENG. Uch het loopt gewoon zo weg, WEG.
    En daar zit ik dan mee opgescheept. "Uuch!" ja dat moest er even uit, frustraties kwijtraken mensen, zo heet dat, frustraties.
    Ik trok mijn benen op tot kleermakers zit en legde mijn armen over elkaar.



    abigail
    "Niet fronsen, jij zei niet wat het was.... van mijn part is het een 'het' waar je op valt" ik luisterde geduldig naar zijn verhaal, "Je hebt geen ijskoud hart, die mensen herken ik wel" hmm wat vinden meisjes leuk, no idea, zou ik hem vertellen dat hij dit totaaal het verkeerde persoon vraagt?
    "Ik kan misschien met der praten? kijken waar ze op valt , wat ze leuk vind etc. ? Ik hoef jou naam niet te noemen want die onderwerpen zijn nou eenmaal standaard bij ons. Maar veel meer kan ik denk ik niet voor je doen, je vraagt het een beetje aan het verkeerde persoon, sorry.." en ik keek hem moeilijk aan. Hij keek zo hopeloos...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Topic 3


    Bowties were never Cooler

    John Hunter Bell Zitkamer
    Al snel na de vraag glimlachte hij gelukkig en leek ik gespaard. Ik haalde mijn schouders op bij zijn weder vraag. "Geen idee. Je zag er gewoon uit of het niet zo geweldig ging." Het was een blik geweest die ik ook wel eens had gehad als ik zag wat Hunter allemaal ofwel mentaal ofwel fysiek ofwel beiden mensen had aangedaan. Ik keek even naar het meisje dat langs liep maar schonk er verder geen aandacht aan. "Geen idee en ik heb eigenlijk er ook helemaal geen interesse in." Ik keek Rafael weer aan en zag een gefronst denkrimpeltje op zijn hoofd verschijnen. "Wat zit je dwars?" vroeg ik nu nog wat voorzichtiger. Dit waren geen gewone denkrimpeltjes, maar denkrimpels die over een probleem nadachten. Doordat ik vaker mensen zo had kunnen bekijken als ze nadachten over lastige kwesties, veel vaker, kende ik dit soort uitdrukkingen nu wel. "Je hoeft niets te zeggen als je niet wil, hoor." zei ik er niet veel later achteraan in de hoop dat als hij toch boos werd hij hierdoor wat zou kalmeren.

    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik glimlachte schammel bij haar woorden, maar begon toen toch te praten. Mijn stem was koud, maar mijn ogen stonden wanhopig. Ik werd doodstil van haar woorden. Normaal was dat het eerste wat mensen zeiden: Harteloos joch, ijskoude freak. Ik wist niet echt hoe ik hierop moest reageren. Bij haar voorstel kreeg ik wel een iets hoopvollere blik in mijn ogen. "Als je dat zou willen doen zou ik dat echt heel erg fijn vinden." zei ik zacht. Er stonden kleine glinstertjes in mijn ogen van hoop, al wist ik dat het waarschijnlijk toch ijdele hoop was, er was een sprankje hoop. Toch wilde ik eigenlijk hier niet over doorgaan. Het maakte me te ongemakkelijk. "Wil je misschien een van mijn blauwdrukken zien?" Het waren dan geen mooie kunstachtige tekeningen, ze waren wel ingewikkeld en ik had ze wel zelf getekend. Er zaten stukjes van mijn hart en ziel in elke blauwdruk. De meesten vonden dat vreemd met het oog dat het machines zouden worden of bouwwerken, maar voor mij was het ook gewoon een uitlaatklep voor mijn creativiteit en gevoelens.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce kamer 2
    "Ik zal kijken wat ik eruit kan krijgen... maar ik beloof niks Loki." Echt hoor, als ik hem nu ging beloven dat ik een facking relatie ging regelen nou dan kon ik m'n eigen beter begraven... Ik knikte toen hij vroeg of ik een van zijn blauwdrukken wou zien. "Jahh" en ik grinnikte. Ik wist donders goed dat het gewoon een wisseling van onderwerp was, maar dat maakte niet uit. Ik wou ook wel eens ergens niet over praten.
    Het was zo vreemd dat ik nu zo goed met hem op kon, en dat ik hem straks weer weg ging drukken... Zo was het altijd, ik ging met iemand om, en zodra ik ze kende, begon te geven om die persoon, dan drukte ik ze weg, ontweek ze, vermeed contact en negeerde ze... Het was vreemd, maar het was standaard voor me geworden...

    [ bericht aangepast op 2 aug 2013 - 21:36 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MAAAAAIN TOPIEEEEECS!! ^^

    Daisy..? *puppy eyes*


    Little do you know

    [Ik ga nu het vliegtuig in. Over 1 kwatiertje ben ik er! Of langer als we moeten wachten. :)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Je zegt altijd een kwartiertje :c
    Maar uiteindelijk duurt het twee uur :c
    I.. Want. Dramaa! *Stampt als een klein meisje dat haar zin niet krijgt*


    Little do you know

    Roww schreef:
    Je zegt altijd een kwartiertje :c
    Maar uiteindelijk duurt het twee uur :c
    I.. Want. Dramaa! *Stampt als een klein meisje dat haar zin niet krijgt*


    [Tsssss mijn tijden verschillen gewoon veel met de jouwe :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Pff.
    Kwartieren zijn nogaltijd 15 minuten bij jou.
    Halve uren zijn nogaltijd 30 minuten bij jou.
    Drie kwartieren zijn nogaltijd 45 minuten bij jou
    & Uren zijn nogaltijd 60 minuten bij jou.
    Dus zoveel verschilt de tijd niet, de klok geeft bij jou enkel andere cijfers aan (:


    Little do you know

    Roww schreef:
    Pff.
    Kwartieren zijn nogaltijd 15 minuten bij jou.
    Halve uren zijn nogaltijd 30 minuten bij jou.
    Drie kwartieren zijn nogaltijd 45 minuten bij jou
    & Uren zijn nogaltijd 60 minuten bij jou.
    Dus zoveel verschilt de tijd niet, de klok geeft bij jou enkel andere cijfers aan (:


    Ik bedoel mijn klok ;) Dus bij mij is een Kwatiertje ietsje pietsje langer ;) xD Nou ja ik ga NU typen.]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik knikte begrijpend toen ze zei dat ze niets kon beloven. Dat snapte ik natuurlijk ook wel. Het was al veel gevraagd dat ze me zou helpen door Audrey uit te horen. Meer kon ze ook niet doen. Al snel ging ik over op een ander onderwerp. Dit oncomfortabele gevoel had me al veel te lang geduurd. Ik glimlachte toen ze zei dat ze mijn blauwdrukken wel wilde zien. Ik ging op mijn buik languit over de breedte van het bed liggen, zodat mijn hoofd er zo naast hing dat ik eronder kon kijken en met mijn armen onder mijn bed kon grabbelen. Na even grabbelen kreeg ik mijn kartonnen koker vol met uitgewerkte blauwdrukken te pakken. Ik ging weer rechtop zitten met wat geklooi en haalde een van de twee doppen eraf. Deze blauwdrukken waren tot in de puntjes verfijnt en getekend op grote vellen. Ik haalde er voorzichtig een paar uit en spreidde ze uit over de sprei. Ik keek er zelf maar kort naar, maar keek vooral naar haar gezicht om de reacties op de gecompliceerde tekeningen te zien.


    Bowties were never Cooler

    Haha deama freak xd laat die stommerd van je abby tegen komwn en je hebt drama xd


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Rafael Montrose

    "Wat zit je dwars?" Vroeg John. "Je hoeft niets te zeggen als je niet wil, hoor." Vervolgde hij. Ik knikte even opende mijn mond en sloot hem weer.
    "Ik zat even na te denken wat mensen eigenlijk als verplichten hebben." Zei ik."Bijvoorbeeld: Een brandweerman moet toch altijd zo een piep ding bij zich dragen? En elk mensen hoort over straat in kleren te lopen? En vriendjes horen toch hun vriendinnetjes achterna te gaan?" Zei ik uitleggend. Ik stond op en keek John eventjes aan. "Ik ben zo terug." Zei ik mompelend terwijl ik naar de keuken liep. Ik dee de koelkast open en zocht naar wat drinken. Toen ik de cola had gevonden ging ik op jacht naar een glas dat ik in een kastje recht's onder had gevonden. Mijn handen hielden de fles vast en ik zag dat ik erg trilde. Ik had iets nodig. Voorzichtig deed ik mijn hand in mijn zak en gooide in mijn zak wat wit's in mijn hand. Ik haalde mijn hand uit mijn zak en gooide het witte goedje er in en zag het gelijk oplossen in het bruinige goedje. Snel nam ik een slok en leunde tegen het aanrecht. Even keek ik om mij heen en nam vervolgens weer een slok.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial