• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    RPG-regels:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!


    Regels en gang van zaken binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -je mag een voorkeur aangeven voor een kamer en kamergenoot, maar meneer McEwan en mevrouw Sharp maken uiteindelijk de indeling.
    -de kamers zijn ofwel voor twee personen ofwel voor vier personen, het aantal staat achter de kamer. Er is een badkamer per vier personen.
    -als het niet uitkomt, kunnen er jongens en meisjes samen op een kamer liggen of samen een badkamer delen. Als je personage hier problemen mee heeft, doorgeven. Wij zijn dus ook niet zo flauw om het aantal jongens en meisjes te willen, zorg hier wel zelf voor!
    -Met het komen van een compleet nieuwe groep, hebben meneer McEwan en mevrouw Sharp besloten een nieuw huisdier te kopen, namelijk een puppie. Suggesties voor namen zijn altijd welkom, ook in verhaalvorm. Maak deze dan blauw.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (-/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (9)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Bryan Cooper - Pom
    -Sam Davis - Sofinite
    -Matt Daniël Johnson - Roww
    -Pete James Johnson - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson- KiliOfDurin
    -Rafael Montrose - HippieDream
    -Bae Shin Wen - xLastKiss
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (11)
    -Juliet Cile - HippieDream
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Audrey Felicia Locksley - Unchained
    -Ella Eve Montgomery - Lifeisajoke
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Lyric Dayana Sage - HippieDream
    -Lilith Stone - Pom
    -Mabel Aurora Winter - Roww

    Diegene die willen meedoen als iemand afvalt.
    1. --Reservering xAlways


    De groepen:
    Groep 1:
    -John Hunter Bell
    -Juliet Cile
    -Matt Daniël Johnson
    -Abigail Narelle Pierce
    -Lilith Stone

    Groep 2:
    -Bryan Cooper
    -Sam Davis
    -Dena Fields
    -Ella Eve Montgomery
    -Mabel Aurora Winter

    Groep 3:
    -Delilah Gerson
    -Pete James Johnson

    -Laurinda Tiana Pearl
    -Bae Shin Wen
    -James Yaser

    Groep 4:
    -Lizzy Franklyn
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson
    -Audrey Felicia Locksley
    -Rafael Montrose
    -Lyric Dayana Sage


    Het huis
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2):
    -slaapkamer (2):
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer:
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic
    Rollentopic

    Veel plezier!

    Op vakantie:
    -Pom
    -MissCastle
    -KiliOfDurin
    -MissAlice

    Alleen besturen waar nodig. Zodra ze terug reageren, stop je met het besturen van hen.
    Tips; raak niet in een gesprek met hen, laat de personages met rust en rond huidige gesprekken af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2013 - 10:33 ]


    Bowties were never Cooler

    Bae moet boven als ie niet bij Lizzy off Lilah slaapt, of we zouden van bed moeten wisselen...
    Delilah Gerson kamer vijf
    Bae zucht dat het het allemaal wat veel is en dat hij zijn vriend mist.. Wow, wacht, vriend?!
    "mijn beste en enige vriend " vang ik dan op, en mijn hart kalmeert weer, niet dat ik iets tegen homo 's heb ofzo, maar ik weet niet wat er met me gebeurd als ik bij Bae in de buurt kom.
    "ik... Sorry.. " zegt hij met een waterachtig glimlachje.
    "Is niks joh, ik denk dat het voor iedereen nieuw is, niet? " Hakkel ik " En als je wilt praten kan ik hier je beste vriend wel vervangen?" stel ik voor , hopend dat hij zich zo wat beter voelt.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [ik ga slapen.. ik ben kapot. Ik post morgenochtend wel weer, sorryyyy & goodnight xxx]


    And right from that moment, you took my breath away.

    xLastKiss schreef:
    [ik ga slapen.. ik ben kapot. Ik post morgenochtend wel weer, sorryyyy & goodnight xxx]

    Ik ben ook weg tot overmorgen schatjes! Enkel morgenvoormiddag nog avaible, dus niet te erg spammen ajb!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [verteler:
    Langzaam gingen steeds meer oogjes toe en werdt Quizlet minder overbelast. Maar niet wetend dat er een geheime gebruiker nog steeds achter de pc zat.
    Oke nu terug naar de rpg :P ][


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Appelboompje schreef:
    abigail pierce

    Loki glimlachte toen ik zei dat ik zijn werk wel wou zien en haalde onder zijn bed een koker mvandaan waar hij diverse blauwdrukken uit haalde en ze uit legde op het bed tussen ons in.
    Ik liet mijn ogen over de vellen heen glijden terwijl ik een ander paar ogen op mijn gezicht voelde branden zo ongeveer.
    De blauwdrukken waren geheel tot in details netjes uitgewerkt, ik had er niet geweldig veel verstand van maar genoeg om te weten dat dit echt heel goed was.
    " dit is echt kei knap!" ik sloot mijn mond even en opende hem toen weer en zei met een grijns "hou op met dat enge staren je maakt me nerveus..." en ik grnnikte.


    Thomas William Laufreyson Kamer 2
    Ik glimlachte een beetje toen ze zei dat ze ze echt knap gemaakt vond. Dat was fijn om te horen. Maar weinig mensen kregen ze te zien. Vaak vonden ze me een nerd als ze ze zagen, maar mijn moeder zij altijd dat het beter was dan manipuleren of mensen kwaad aandoen. Door de gedachten aan mijn moeder had ik niet gemerkt dat ik was gaan staren. Ik sloot mijn ogen en schudde kort mijn hoofd voor ik me concentreerde op het terug oprollen van de blauwdrukken. "Sorry, ik zat er even niet meer met mijn hoofd bij." Ik stopte de tekeningen voorzichtig terug en deed de koker dicht voor ik hem weer onder mijn bed legde. "Dus... Wat kunnen we nu nog doen?" vroeg ik niet zozeer aan haar, maar in het algemeen. Ik had namelijk geen ideeen meer die we samen konden doen.

    John Hunter Bell Zitkamer
    Ik trok mijn wenkbrauw op toen hij begon over de verplichtingen van mensen. Daar had zijn gezicht niet naar gestaan, maar goed, ik zou niet verder vragen. Al snel daarna stond hij op en liep naar de keuken. Hij ging vast wat drinken. En ja hoor, ik zag hem al snel een glas cola inschenken, maar toen gebeurde er iets wat ik niet verwachtte: Hij haalde iets uit zijn zak, wat op wit poeder leek toen hij het in zijn drinken gooide. Was Rafael aan de drugs? Ik wist eigenlijk niet zo goed wat te zeggen of doen. Ik keek in het haardvuur opzoek naar een verhelderend moment toen ik herrie vanuit de keuken hoorde komen. Ik keek lichtelijk angstig toe. Ik hoopte maar dat ze daar bleven, want ik was echt geen vechter en ik was erg moe. Zo zat ik dus een tijdje opgerolt in een stoel te hopen dat het ophield en daar bleef toen opeens Rafael wegrende en er een meisje bij Matt kwam staan. Langzaam aan relaxte ik weer. "Watje" siste Hunter me toe maar ik negeerde het. Ja ik was niet de grootste held die er was, maar als het om mijn vrienden of familie ging stond ik altijd wel klaar voor de strijd. Dit was alleen echt niet mijn strijd. Toch voelde ik me niet helemaal lekker over Raf. Hij stond alleen buiten in de kou. Dat kon niet goed zijn. Ik hief me uit mijn stoel en liep rustig naar de deur en opende die. Ik zag Rafael verloren staan buiten toen ik om het hoekje keek. Ik besloot toen maar naar hem toe te gaan. Met de deur achter me op een kier liep ik voorzichtig naar hem toe. "Hey" zei ik voorzichtig toen er nog een meter tussen ons zat. Je wist nooit hoe iemand op drugs kon reageren.


    Bowties were never Cooler

    Matt Johnson
    "kan ik ook over jou zeggen" zegt het meisje grinnikend.
    "Ja, ik had honger" zeg ik schouderophalend "En die Junk vond het leuk om cola over me heen te smijten" vervolg ik met een afkeurend klak geluidje en schud ik mijn hoofd.
    "niet in je shirt wrijven dn wrijf je de vlekken erin, nacht in water laten weken en dan uitwassen dan gaan ze er vaak wel uit." zegt het meisje.
    "Oh, ja, dankje" zeg ik grinnikend waarna ik me naar haar omdraai "Mijn broer doet thuis vaak de was en datsoort dingen, ik ben geen huisvrouw" zeg ik met een scheve grijns. ik maak de touwtjes van mijn jogging broek wat strakker vast aangezien mijn broek wat te los zit naar mijn weten.
    "Oké, en dan nu ga ik echt eten" meld ik zuchtend "Ik heb de macaroni gemist" leg ik aan het meisje uit. Ik trek de koelkast open en zoek er even door.
    "What the..?" ik trek een wenkbrauw om hoog als ik een schaal met iets wat op ogen lijken. Ik haal de schaal eruit en pak er een 'oog' uit en knijp er grinnikend in "Eieren" zeg ik lachend als ik het 'oog' door midden knijp, per ongelijk weliswaar. Grinnikend kijk ik naar het meisje..
    Oké, ik wil haar naam weten, met een scheve grijns steek ik mijn hand naar haar uit "Matt, Matt Johnson" stel ik mezelf voor "En de naam van deze knappe dame is?" vraag ik grijnzend, ja ik hou wel van een beetje formeel en netjes zijn.


    [I AM BEACK! ^^
    Iemand voor Poor Lonely Mabel?
    Ze zit zielig in de Bieb :c]


    Little do you know

    Roww schreef:
    Matt Johnson
    "kan ik ook over jou zeggen" zegt het meisje grinnikend.
    "Ja, ik had honger" zeg ik schouderophalend "En die Junk vond het leuk om cola over me heen te smijten" vervolg ik met een afkeurend klak geluidje en schud ik mijn hoofd.
    "niet in je shirt wrijven dn wrijf je de vlekken erin, nacht in water laten weken en dan uitwassen dan gaan ze er vaak wel uit." zegt het meisje.
    "Oh, ja, dankje" zeg ik grinnikend waarna ik me naar haar omdraai "Mijn broer doet thuis vaak de was en datsoort dingen, ik ben geen huisvrouw" zeg ik met een scheve grijns. ik maak de touwtjes van mijn jogging broek wat strakker vast aangezien mijn broek wat te los zit naar mijn weten.
    "Oké, en dan nu ga ik echt eten" meld ik zuchtend "Ik heb de macaroni gemist" leg ik aan het meisje uit. Ik trek de koelkast open en zoek er even door.
    "What the..?" ik trek een wenkbrauw om hoog als ik een schaal met iets wat op ogen lijken. Ik haal de schaal eruit en pak er een 'oog' uit en knijp er grinnikend in "Eieren" zeg ik lachend als ik het 'oog' door midden knijp, per ongelijk weliswaar. Grinnikend kijk ik naar het meisje..
    Oké, ik wil haar naam weten, met een scheve grijns steek ik mijn hand naar haar uit "Matt, Matt Johnson" stel ik mezelf voor "En de naam van deze knappe dame is?" vraag ik grijnzend, ja ik hou wel van een beetje formeel en netjes zijn.


    [I AM BEACK! ^^
    Iemand voor Poor Lonely Mabel?
    Ze zit zielig in de Bieb :c]


    [Laat Mabel anders lekker naar Raf en John komen :P Lekker in de kou xD]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Me luvs Mabel ! Misschien komt Lilah straks wel naar de bieb als ze dr boek uitheeft


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Do have Matty maybe a beard :P

    Oke even voor de duidelijk heid ik bedoel hier geen gezichts beharing mee :P]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [Pff.. Oké]
    Mabel Winter
    Na een tijdje in de bieb gezeten te hebben verveel ik me uiteindelijk toch wel.. Laat ik maar naar mijn element gaan: De kou. Ik heet niet voor niks Winter.
    Niet dat ik geen last van de koude heb, ik vind dat gevoel van de brandende kou ergens wel fijn.. Het voelt rustgevend.
    Als ik de voordeur open gedaan heb loop ik, op mijn teen slippers en in mijn pyjama, naar buiten. Als ik een tijdje buiten gelopen heb zie ik Rafael tegen een boom zitten, John staat er ook net bij.. Als ik Rafael beter zie merk ik op dat hij betraande ogen heeft.. Wat is er gebeurd? Ook ziet het ernaar uit dat hij een blauwe plek op zijn kaak zit.
    "Hé.. Rafael, gaat het wel?" vraag ik hem geschrokken. Het ziet er niet bepaald vrolijk uit hier. ik ga voor hem op mijn knieën zitten en kijk hem bezorgd aan. Als hij zegt dat het wel goed gaat geloof ik hem toch niet, dus hij kan maar beter eerlijk zijn..


    Little do you know

    Laurinda Pearl

    "Oh, ja, dankje" en hij draait zich naar me om. "Mijn broer doet thuis vaak de was en dat soort dingen, ik ben geen huisvrouw" zegt hij met een grijns, ik grinnikt. Ik normaal ook niet, maar iemand moest het doen niet waar?
    De jongen duikt de koelkast in na dat hij gezegd had dat hij nou toch echt ging eten en haalt een een schaal met 'ogen' uit.
    ik grinnik "Nou eet smakelijk...." zeg ik met een lach.
    Hij kijkt me aan en steekt zijn hand uit, "Matt, Matt Johnson. En de naam van deze knappe dame is?",
    Ik pak zijn hand aan, "Laurinda Pearl"


    Abigail Pierce
    "Sorry, ik zat er even niet meer met mijn hoofd bij." ik glimlach "Maakt niet uit" hij pakte de blauwdrukken en rolde ze opnieuw op om ze terug in de koker te stoppen die hij daarna terug onder zijn bed neer legde.
    "Dus.. Wat kunnen we nu nog doen?" Ik haal mijn schouders op.. "No idea..."
    Eigenlijk was ik van plan geweest vanavond mijn dagboek bij te werken, maar dat ging ik niet van komen denk ik zo... Het was niet in 5 minuten gedaan, zo'n dag schetsen, dat koste me een uur, soms wel meer...
    De tekeningen in mijn dagboek waren niet zo precies tot in detail als die in mijn schetsblok, maar ze gaven mijn dagen weer, lieten zien wat ik had meegemaakt, hoe ik me voelde en wat ik eigenlijk wilde.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Matt Johnson
    Het meisje stelt zich voor als Laurinda en ik knik.
    "Oké, ik ben geen fan van ei" mompel ik terwijl ik de schaal met geverfde eieren terug in de koelkast zet "Maar wel goed bedacht" vervolg ik grinnikend.
    Langzaam ga ik door mijn knieën om de koelkast goed te doorzoeken. Als ik uiteindelijk een pak yoghurt tegen kom haal ik deze er uit.
    "Goed genoeg" zeg ik grinnikend. Ik kijk in de kastjes, op zoek naar een schaaltje en een lepel, als ik die gevonden heb kijk ik Laurinda even vragend aan "Jij ook?" ik hou de pak yoghurt omhoog. Voor mezelf schenk ik al wat in het schaaltje en gooi er ook wat limonade en suiker bij voor de smaak.


    Little do you know

    [Awh gadverdamme limonade en suiker in je yogurt. D:]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    [ hahahahhaa het blijkt lekker te zijn... hoor wel vaker dat mensen dat doen.. ik doe er zelf altijd grenadine doorheen :$

    xd ik zal ff reactie schrijven xd]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Ik neem het altijd naturel of ik heb altijd yogurt en vla. Van campina =D]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial