• The First Day We Met ! ~ One Direction


    2 vrienden leren One Direction kennen tijden hun concert in Amsterdam.
    De ene is Homo en de ander is gewoon Hetero. Een word verliefd op de jongens en de ander wil gewoon vrienden blijven .
    Maar het is niet zo makkelijk als het lijkt. Het management wil namelijk dat de jongens hun contact verbreken met de 2 vrienden !
    Doet One Direction dat ? Of blijven ze gewoon vrienden ?




    ||Rollen||

    Jongens :

    Zayn Malik: NarryFriends/ Ziallerslove
    Louis Tomlinson: Aingeal
    Harry Styles: Meester
    Niall Horan: IrishNialler
    Liam Payne : Peperoni
    Jim Edward Hendrikson ( Tevens ook Niall's vriendje ): Ziallerslove

    Meisjes :
    ( Vriendinnen van de jongens behalfe Niall want die krijgt een vriendje !!)

    Zayn's vriendin : ZiallLover ( speelt : Rebecca Green )
    Harry's vriendin: ZiallBitch
    Louis's vriendin : iDirectioner ( speelt : Eleanor Jane Calder.)
    Liam's vriendin : Meester( speelt : Caitlin Sofia Truesdale)
    De vriendin van Jim( Een gewone vriendin !) : Aingeal (speelt : Felice )

    Andere mensen :
    ( Management uhh Fans noem maar op !)



    Regels:
    - Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel iets te kort af.
    - Maximaal twee personages per persoon
    - 16+ mag. Is juist de bedoeling in deze rpg.
    - 3 Waarschuwing is out.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Hou het realistisch voor zover dat mogelijk is.
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    - Alleen ZaynieBoy maakt de nieuwe topics.
    - Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    We doen ons afdroge en kleding aan. Ik heb een witte tanktop,gebleekte spijkerbroek en witte supras aangezien ik die straks aan moet. Glimlachend kijk ik naar Jim. 'gaan we bacjstage?'ik kijk hem vragend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Niall zag er echt goed uit in die kleren ! 'gaan we bacjstage?' vraagt hij . Ik knik . Samen met Niall loop ik naar het podium . Nou ja niet op het podium . De show was afgelopen .

    Zayn Malik

    '' Hey Niall jij ziet er goed uit! Wat fijn dat je straks weer mee kunt doen !'' zei ik . Ik keek naar de handen van die 2 . Ze zaten aan elkaar vast. Het is best wel schattig om Niall nu te zien met een jongen . Ik heb hem eigenlijk ook nog nooit gezien met een meisje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hey Niall jij ziet er goed uit! Wat fijn dat je straks weer mee kunt doen !'' ik glimlach.. 'thanks mate ik ben ook blij want ik heb er echt naar uitgekeken. Maar Jim heeft me heerlijkverwend'gef ik blozend toe. 'als jullie gedouchet zijn kunnen we eten'vertel k


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'thanks mate ik ben ook blij want ik heb er echt naar uitgekeken. Maar Jim heeft me heerlijkverwend' zegt hij blozend. Ik geef hem een kus op de wang. 'als jullie gedouchet zijn kunnen we eten' zegt hij . '' Niall ?! Dat is al de 3e keer deze avond dat je warm eet!'' zeg ik lachend. Die jongen eet echt veel . Ik snap niet hoe hij daar ook nog zo dun onder blijft. Ik zie er al moddervet uit na 1 hapje


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Niall ?! Dat is al de 3e keer deze avond dat je warm eet!'' zegt Jin verbaasd. 'thats what they called Irishpower'grinnik ik. 'gig het goed Zayn?? De ouders van Jim tevens het nieuwe management is super lief en aardig. Jim heeft zijn kaartjes aan twee meisjes ggeven'vertel ik trots


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    'thats what they called Irishpower'grinnikt hij. 'ging het goed Zayn?? De ouders van Jim tevens het nieuwe management is super lief en aardig. Jim heeft zijn kaartjes aan twee meisjes ggeven'vertelt hij . '' Niall je doet nu net alsof ik nooit iets aardigs doe.. Ik hou van kinderen hoor!'' zei ik.

    Zayn Malik

    '' Ja het ging echt heel goed ! Wel jammer dat je ziek werd hoowr. Ach ja je bent er straks weer ! '' zei ik . Ik trok Niall in een knuffel . Ik zag Jim lachen . Ik trok hem ook in een knuffel. Hij hoort vanaf nu bij de 1D familie .


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall

    Niall je doet nu net alsof ik nooit iets aardigs doe.. Ik hou van kinderen hoor " ik schiet in de lach " sorry JimmyBoo," ik kijk weer naar zayn.ja het ging echt heel goed ! Wel jammer dat je ziek werd hoowr. Ach ja je bent er straks weer"ik knik naarZayn " ga je douchen??? Ik heb trek" zeg ik. Zielig en kijk hem aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zayn Malik

    " ga je douchen??? Ik heb trek" vraagt Niall zielig. '' Jahaaa ik ga al !'' zeg ik en ik loop naar de douch.

    Jim Hendrikson

    '' Dus jij denkt dat ik nooit iets lief doe hé ?'' vraag ik . Ik ga steeds dichterbij er staan . Ik zit nu 1 ml van zijn gezicht verwijderd. Ik til hem op terwijl ik hem zoen . ik loop met hem in mijn armen naar de eet kamer. Ik zet hem op de stoel en ga op zijn heup zitten en zoen hem daar verder. Ik pak een pizza punt . '' Mondje open Baby Nialler . Hier komt een straaljager ! Jeeeeeeeuhwwww '' zeg ik terwijl ik een vliegtuig geluid maak.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    'jaja ik ga al'grinnik Zayn en blij klap ik in mijn handen. '' Dus jij denkt dat ik nooit iets lief doe hé ?''  Jim kwam steeds dihterbij. Hij zoent me en tilt me op. Ik eord neergezet aan de tafel en grijns. Mondje open Baby Nialler . Hier komt een straaljager ! Jeeeeeeeuhwwww ''  ik begin lachend en doe snel mijn mond open om vervolgens de halve pizza weg te happen. 'dit s vjuklijk'zg ik met volle mond



    Slapen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    '' Duuhh ! Alles wat in mijn handen heeft gezeten is verrukkelijk! [ klinkt zo verkeerd ] . Ik pak nog een pizza punt. '' Hier komt JimmyBoo! Kijkt uit dat je mij niet dood bijt Niall'' zeg ik met een zielig stemmetje. Ik pak zelf ook een pizza punt en begin ook te eten


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    Hoe kinderachtg hdt ook was ik vond het leuk. '' Duuhh ! Alles wat in mijn handen heeft gezeten is verrukkelijk! [ klinkt zo verkeerd ] . Ik schiet weer in de lah maar houd een opmerking in.'' Hier komt JimmyBoo! Kijkt uit dat je mij niet dood bijt Niall'' grijnzend hap ik net niet op zijn vingers en geef er een kusje op. tevreden kijk ik toe hoebhij ook een hap neemt.'ik deel geen eten alleen met jou dus voel je vereerd'glimlach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    Ik zie aan zijn gezicht dat hij iets wil zeggen maar hij houd het in. '' Niall zeg die opmerking maar die je wou zeggen !'' zei ik nep boos. Ik begon te lachen . Ik wist dat Niall niet echt van eten delen hield.'ik deel geen eten alleen met jou dus voel je vereerd'glimlacht hij . '' Niall ? Ik voel me de hele dag al vereerd . Ik voel me vereerd als je me aankijkt, vasthoud , zoent, en als ik met je praat. '' zei ik. Ik keek een beetje in het rond. Ik pakte nog een Pizza punt. Die gaf ik aan Niall. Ik ging tegen hem aan zitten . met mijn rug op zijn bovenlijf. '' Niall ? Waarom ben je eigenlijk verliefd op me ?'' vraag ik

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 13:02 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    Niall Horan

    . '' Niall zeg die opmerking maar die je wou zeggen !'' zegt hij nep boos en ik schud lachend mijn hoofd. '' Niall ? Ik voel me de hele dag al vereerd . Ik voel me vereerd als je me aankijkt, vasthoud , zoent, en als ik met je praat. '' ik word rood 'dat is lief. '' Niall ? Waarom ben eigenlijk verliefd op me ?''ik kijk gem serieus aan. ' je bent knap,lief en een schat. Je durft ook je zelf te zijn'vertel ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jim Hendrikson

    ' je bent knap,lief en een schat. Je durft ook je zelf te zijn'verteld hij . '' Ahww BabyBoo!! Dat is ook precies de reden waarom ik op jou verliefd ben . Jij bent gewoon mijn perfecte man . '' zeg ik . Ik kijk naar de grond. Dan kijk ik hem weer aan . '' Hokus Pokus iedereen kan Toveren '' zing ik perongeluk . '' Sorry dat meisje in de rij zong dat en nu heb ik het in mijn hoofd. Het is van K3 maar die ken jij niet'' zeg ik met een grijns. Ik geef hem een kusje op de wang. '' Babe ? Ik wil taart!'' zeg ik als ik de taart die ik voor Niall heb laten maken uit de koelkast haal


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That Is Life ~ Zayn Malik

    IrishNialler schreef:
    [hahaahah we hebben het echt vol zitten spammen samenXD]

    [Wow ja, dat hebben jullie inderdaad gedaan. O.o kom 2 dagen niet online, boven de 120 inbox en bijna alleen maar van jullie ;p Zouden jullie misschien een beetje kunnen samenvatten wat er allemaal is gebeurt? ;$]