• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Tijd voor koffie.

    Ik wil naar beeeeed.


    Your make-up is terrible

    Needles schreef:
    Ik wil naar beeeeed.

    Dit, heel, heel, heel erg.


    Tijd voor koffie.

    Vanille vla met van die chocolade bolletjes voor het eerst sinds FOREVER ohja nostalgie


    i put the fun in funeral

    Louis Louis Louis. Love Louis Theroux. Mijn held.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    @ Yolanda: Ik denk eerder dat het andersom is. D:

    -

    Slaaaaap. Het is eindelijk elf uur.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 23:03 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vandaag zei weer wel genoeg hoeveel ik voor sommige mensen hier betekent. Tijd om afscheid te gaan nemen denk ik dan maar.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kan er nog meer slecht nieuws bij komen? Dit is al een kut jaar voor mij. Als er een God bestaat mag hij zich nu wel even laten zien en een teken geven dat er nog wel goede dingen op mijn pad komt. Het word me steeds meer duidelijk dat mijn toekomstige vriend/in misschien nooit zijn schoonmoeder zou kunnen ontmoeten. Dat mijn moeder wellicht nooit mijn bruiloft mee kan maken. Ze zal er wellicht wel in mijn hart zijn maar dat is niet het zelfde. Misschien zullen mijn kinderen nooit hun oma leren kennen. En anders om precies het zelfde. Zij zou wellicht nooit haar schoonzoon/dochter of mijn kinderen en bruiloft mee kunnen maken.
    Ik haat dit ik haat dit ik haat dit!

    [ bericht aangepast op 14 okt 2015 - 23:24 ]


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Gayle schreef:
    Vandaag zei weer wel genoeg hoeveel ik voor sommige mensen hier betekent. Tijd om afscheid te gaan nemen denk ik dan maar.


    Je gaat toch niet van Q weg Sarita?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    My one and only love. I miss you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gayle schreef:
    Vandaag zei weer wel genoeg hoeveel ik voor sommige mensen hier betekent. Tijd om afscheid te gaan nemen denk ik dan maar.


    Please nee Sarita.. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Natuurlijk vertel je me niks. Blergh.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2015 - 0:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nee. Grote fout. Stom.
    (Serieus, waarom vertelde ik de waarheid toen ze me vroeg hoe ik het vond? Vertel gewoon dat het leuk was. Ik kon toch ook de hele avond doen alsof? Nee, hier zit niemand op te wachten.)


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Hoe laat je iemand praten die niet lijkt te willen praten?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik wil niet naar school en met dat stomme project bezig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom ging ik gister zo laat naar bed?


    Caution first, always.