• Hallo,
    Ik wil voor mijn verjaardag een laptoptas vragen aangezien ik begin met een studie in de ICT. Ik heb nu een redelijk oude en lelijke die ik samen met mijn zusje deel, dus dat is niet zo handig. Nu wil ik graag een stevige die de drie jaar in vol gebruik goed kan volhouden en een beetje meisjesachtig is of een leuke print heeft (dat hoeft niet perse meisjesachtig te zijn, zombies zijn oke), geen saaie zwarte. Hoewel ik hem voor mijn verjaardag vraag, heb ik toch hooguit 50 euro ter beschikking omdat mijn ouders niet van de verwennerij zijn. Hebben jullie misschien nog leuke? Ik heb zelf ook al even rond gezocht, maar niets leuks gevonden.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 20:42 ]


    Your make-up is terrible

    Gewoon kijken op beslist.nl, want daar zitten heel veel webshops in één dus dan hoef je niet op elke site te kijken.

    Cloudburst schreef:
    Misschien dat dit kan gelden als een tip: Toen ik nadacht over hoe ik mijn laptop steeds heen en weer van school zou meepakken, had mijn moeder gezegd dat ik best géén laptoptas koop. Aangezien mensen dan zien dat je een laptop meezeult en dat toch wel iets is dat in een grote stad gemakkelijk gestolen wordt. Ik weet nu niet waar jij gaat studeren, maar ik zit in Brussel en dat is inderdaad wel geen honderd procent veilige stad. Dus heb ik gewoon een laptophoes gekocht (zo één maar dan volledig in het zwart) en steek ik mijn laptop gewoon altijd in een simpele schoudertas (zoiets). Niemand verwacht dat daar een laptop in zit. Nu ja, je ziet maar, dat is maar een ideetje. (:


    Ik zit niet echt in een grote stad, gelukkig haha. Maar ik heb echt een laptoptas nodig, mijn laptop is redelijk groot en heeft daarvoor de juiste ondersteuning. Mijn normale tassen zitten altijd vol met troep en ik wil gewoon een goed ondersteund, apart vak voor mijn laptop, een voorvak en nog een vak voor andere boeken zodat niet alles door elkaar raakt. Anders word ik gewoon chaotisch en dat kan ik niet gebruiken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zit niet echt in een grote stad, gelukkig haha. Maar ik heb echt een laptoptas nodig, mijn laptop is redelijk groot en heeft daarvoor de juiste ondersteuning. Mijn normale tassen zitten altijd vol met troep en ik wil gewoon een goed ondersteund, apart vak voor mijn laptop, een voorvak en nog een vak voor andere boeken zodat niet alles door elkaar raakt. Anders word ik gewoon chaotisch en dat kan ik niet gebruiken.


    Hmm, dan zit je toch al vrij snel in een duurder segment zoals Cowboysbag of Kipling..


    To infinity and beyond •

    Mediamarkt, Idunno.


    No growth of the heart is ever a waste

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, inderdaad. Ik wil ook niet zo'n rare schuifzak die je tegenwoordig veel ziet want er moet veel meer mee.


    Ik heb zo'n zak! Wel een mooie, zwart leer met gouden studs. Mijne houdt het wel al een jaar vol, maar ja, ik heb een mini-laptop en stop hem in m'n schooltas...
    Misschien kun je bij Bershka kijken? Daar hadden ze dit jaar hele leuke en stevige, voor 15 euro op het moment. De kleur van het voorbeeld is wel roze, maar ze hebben ook zwart en andere kleuren.


    We'll still love each other, forever and always. <3