• Hoi,
    Ik heb nog een ander account, maar ik wil niet dat mensen weten wie ik ben.
    Ik eet de laatste tijd namelijk nog bijna niks, 's avond een beetje groente, op school niks en 's ochtends wat yoghurt.
    Iedereen zegt ,,Goh! Je bent afgevallen!'' maar zeggen ze dit nou omdat ik te dun wordt of omdat ik mooi wordt?
    Ik heb me al heel lang niet gewogen, maar mijn kleren zitten wel steeds wijder.
    Twee weken terug woog ik nog 62 kilo, nu 56 kilo ik ben 1 meter 75.


    Colour of blood...

    Dat is best wel weinig voor 1.75 xD

    Waarom eet je bijna niks?
    Als je niets eet dan krijg je de stoffen die je lichaam nodig heeft niet binnen.
    En dan kun je wel is heel erg ziek worden.


    I need you like a heart needs a beat

    Ja...
    Je krijgt het altijd koud, je word sneller ziek omdat je immuumstysteem afneemt, je hebt minder energie, noem maar op.

    Omdat ik me zo dik voel!
    ik zal me morgenochtend even wegen en het hier zetten.


    Colour of blood...

    Nou, dik zal je niet zijn, maar misschien wel voelen. Ik ken het gevoel =/ Maar ik hou teveel van eten om af te vallen XD

    dit komt me Zooo bekend voor he >.<
    ik ben ook zo lang en weeg dat dus ook. en Ja ik vind mezelf ook te dik! Maar ik ga niks zeggen ofer jou! Want iedereen is anders gebouwt, enmensen zeggen dat ik niet spoor hier in, want ik ben dunner dan me vriednin en vind mezelf Veel te dik, maar haar niet! en dat meen ik, egt. Ik denk dat het niet helpt als ik hier ga zeggen, dat je niet dik ben, want 1. Ik weet het niet!
    en 2. Als mensen dat tegen mij zeggen geloof ik het ook niet.


    Dunno ><

    Waarom eet je bijna niks?
    Volgens mij weet je zelf ook wel dat je meer moet gaan eten..
    Je raakt er alleen maar dingen door kwijt.
    En als je zo weinig weegt ben je echt NIET dik!
    Xx,,


    Get back motherfuckerz'

    Ik weeg nu ook 62 kilo en ben 1.76. Zo heel erg dun ben je dus niet. Je hebt gewoon een normaal maatje. Ik zou niet weten of het je mooier maakt. Zolang je maar wel onthoud dat Maatje 0 niet iedereen staat.


    Bored.

    Hier gaan we weer..gij bent 1.76 dus da is 12
    cm groter als mij en gij weegt eveveel.Da gij op dieet ga omda gij u dik of wa dan ook vind. hoe moette kik mij dan vinde ?

    Ik heb me even gewogen en ik ben nu 56 kilo, dus 6 kilo afgevallen in 14 dagen.


    Colour of blood...

    Ik heb me even gewogen en ik ben nu 56 kilo, dus 6 kilo afgevallen in 14 dagen.
    Ik zou maar HEEL snel weer je eigen eetgewoontes oppakken. Je had al een normaal gewicht, maar dit is sterk ondergewicht.

    Je moet gwn wat meer eten!, Voordat het slecht afloopt ;)

    Probeer elke dag een klein beetje meer te eten dan je nu doet. Na een tijdje heb je hopelijk weer normale eetgewoontes.
    Je bent niet dik. Volgens mij ben je prachtig. Prachtig op je eigen manier. ;D


    Sing the song of the stars for me.

    Probeer elke dag een klein beetje meer te eten dan je nu doet. Na een tijdje heb je hopelijk weer normale eetgewoontes.
    Je bent niet dik. Volgens mij ben je prachtig. Prachtig op je eigen manier. ;D
    Ik wil niet meer eten. Dat kan ik niet.
    Ik ben nog steeds te dik, mijn buik valt nu wel mee, maar mijn benen zijn afschuwelijk!


    Colour of blood...

    (...)Ik wil niet meer eten. Dat kan ik niet.
    Ik ben nog steeds te dik, mijn buik valt nu wel mee, maar mijn benen zijn afschuwelijk!

    Denk je nu echt dat mensen liegen als ze zeggen dat je bent afgevallen.
    Geloof me als ze dat zeggen zal dat zo zijn en ben je niet dik en meer als 1 kilootje afgevallen.