• Want het is Koningsdag. Nou ja, morgen dan, maar dan ben je in ieder geval op tijd.
    Dus maak je pf oranje, geef hem een kroontje, of zet een vlag op de achtergrond. Of allemaal tegelijkertijd.



    De aarsvogel ging u al voor







    Eventjes was ik vergeten dat hier ook heel veel Belgische toppertjes zitten, maar doe gezellig mee! (In een België sfeer, natuurlijk!)


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Goed idee


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Leuk, ik join

    Jokes, was even vergeten dat je je pf niet kan veranderen via de mobiele versie en nu kan ik hem niet meer terug veranderen :’)

    [ bericht aangepast op 26 april 2018 - 20:20 ]


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    Leuk, ik join

    Jokes, was even vergeten dat je je pf niet kan veranderen via de mobiele versie en nu kan ik hem niet meer terug veranderen :’)


    Nahw, dat is vervelend!
    En als en hem tijdelijk instelt op destkop, werkt dat dan wel?


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    (...)

    Nahw, dat is vervelend!
    En als en hem tijdelijk instelt op destkop, werkt dat dan wel?

    Ook al geprobeert, zelfde effect ):


    Life is a beautiful struggle

    Martinez schreef:
    (...)
    Ook al geprobeert, zelfde effect ):


    Ik heb dit probleem zelf ook. Geen idee hoe ik het wel kan gaan doen. Momenteel doe ik het via mijn telefoon, maar dan moet ik eerst afbeeldingen uploaden, dan opslaan op mijn mobiel, dan ze uploaden op Quizlet, en dan kan ik het als pf instellen, een enorm gedoe. Is altijd zo irritant!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    En omdat ik altijd bloemen heb als pf zijn het oranje bloemen als pf


    Denk aan de toekomst, niet aan het verleden

    Woehoeee, ik vond een foto van Richard in een oranje pakje, dus bij deze, ik doe mee


    Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg.