• Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar goede verhalen over vampieren. Dit mag eigenlijk wel van alles zijn, van OP naar fanfiction.
    In het geval van fanfiction heb ik vooral heel graag The Vampire Diaries.. daar is zover ik weet erg weinig van. Andere fanfictions mogen ook, ik vind eigenlijk alles wel leuk wat dat betreft.
    Ik neem bij alles een kijkje en als ik een abo neem laat ik dat weten. (;

    Ik heb overigens voor de geïnteresseerden zelf ook een verhaal over The Vampire Diaries: The Scent of Blood

    [ bericht aangepast op 3 aug 2013 - 22:26 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Next Pearl • Twilight

    There is a new girl transformed by the Volturi,
    but if she even more valuable than Jane & Alec?

    And what about love,
    will she ever find it?


    • Twilight – Volturi


    •

    Daybreak revelation van Merrow
    Ik heb even geen link, maar haar verhaal is erg goed.


    26 - 02 - '16

    Mijn Twilight en The Vampire Diaries verhaal lees je al. :Y)


    Chaos is a ladder.

    Pom schreef:
    Daybreak revelation van Merrow
    Ik heb even geen link, maar haar verhaal is erg goed.

    Naw, dat is zo lief. Thnx (K)

    xMythology, mocht je nieuwsgierig zijn of een kijkje willen nemen, hieronder vind je de link met de beschrijving ^_^

    Daybreak Revelation
    Mensen worden bedreigd met uitsterven in een vampiristische wereld
    en de toekomst is voor elk wezen, levend noch dood, gehuld in duisternis.

    2137 N.C.
    [url][/url]

    [url][/url]
    De wereld is niet langer zoals wij die kennen; de mens wordt met uitsterven bedreigd. Het handvol dat nog over is, probeert te overleven in de chaos die de derde wereldoorlog heeft achtergelaten. Broeierige steden zijn veranderd in verlaten ruïnes en de verwoeste, in puinhoop gelegen huizen en gebarsten wegen worden bewandeld door een beangstigende stilte.
    Lone Foster probeert als een van de laatste overgeblevenen echter niet alleen de chaos te overleven. Honger en dorst zijn namelijk het minst van haar problemen, door de dreigende aanwezigheid van zij die afhankelijk zijn van bloed.


    Vampiers vrezen nochtans ook hun eigen uitsterven, doordat de mensheid niet langer in het omvangrijke aantal is dat zij waren. Want uiteindelijk zal een vampier verstenen als de allerlaatste druppel bloed in zijn lichaam verdroogd is. Ondanks dat zij de macht hebben gegrepen in de verwoeste wereld en een groots hotel heropgebouwd hebben tot hun broednest met een gestructureerde hiërarchie, zoekt men op de bovenste verdiepingen van het gebouw - daar waar de superieuren met hun raadsmannen hun luxueuze leven leiden - naar een efficiënte en doeltreffende manier om met mensen te fokken. Zij sturen dagelijks hun patrouilles erop uit om overlevenden op te sporen en gevangen te nemen…

    © Justine van Duysen II Merrow
    Fantasy II 16+ II Thriller II Actie II Drama


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik heb nog wel een Twilight verhaal.
    Hieronder de 'voorpagina', en dit is de proloog. (:


    The Short Second Life of Diego || The Twilight Saga



    The story of a young man who lost his brother, became a vampire and found the love of his life.











    Started at 6'12'2012 ||
    Based on The Short Second Life of Bree Tanner and the Twilight Saga by Stephenie Meyer ||
    Written and spoken in Dutch ||
    ©Holes ||

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 22:33 ]


    :)

    Wollywel
    schreef:

    Mijn Twilight en The Vampire Diaries verhaal lees je al. :Y)

    Indeed. Haha ik wist gewoon dat je hier op ging reageren..
    En op die van merrow heb ik een bladwijzer, maar zal daar dan toch ook maar eens aan gaan beginnen vanwege de goede verhalen. (:


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Little Sunshine Boek 1 (Twilight)
    http://www.quizlet.nl/stories/details.php?id=111608

    We wonen nu al een aantal jaar hier in York,
    dat licht ergens in Engeland.
    Als ik het niet verkeerd heb aan de oost kant van Engeland.
    Veel bos en natuur.
    Daar begint een spannend maar onverwacht verhaal.
    Emmet ging jagen en kwam na een paar uur terug met een meisje.
    Jasper en Alice waren met ze twee al een paar dagen weg, ze wouden even alleen zijn, nu ze terug kwamen hadden zij een klein meisje bij hun.
    Wil je meer weten wat er gebeurt, dan kan je het alleen maar lezen.


    Van Girl89 and JacobXMy

    Binnenkort ook een nieuw story De vergeten kinderen (Twilight) van TwilightMiss Girl89 and JacobXMy


    ''Long Story... Wait For The Movie,, Damon Salvatore. The Vampire Diaries.

    Hij is niet super geweldig goed, maar op mijn profiel staat een vampierstory sorry, kan geen link plaatsen met tablet ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben net begonnen met een story over Klaus en Caroline.

    http://www.quizlet.nl/stories/121751/caroline-and-niklaus-an-original-story/

    Ik heb misschien wel wat dingen door elkaar gehaald, maar dat fix ik nog :P


    “All I know is that I love you. And for the first time, that's good enough"

    Onopgeloste problemen • The Vampire Diaries


    Classy women in elegant dresses.
    Rich men in expensive suits.
    This is the way we do it in New Orleans.

    T H E - C I T Y - W E L C O ME S - Y O U.

    Rowena Montgomery staat zelfverzekerd in haar leven en is erg opgelucht als ze te horen krijgt dat ze is aangenomen bij het beste zakenbedrijf van New Orleans. En hoewel het begin wat stroef verloopt, wordt Rowena al snel opgeslokt in een wereld vol geld, macht en rijkdom. Zo ontmoet ze ook al snel de directeur, wiens charmes even hoog zijn als zijn bankrekening. Deze directeur, de heer Elijah Mikaelson, benoemd Rowena al snel tot zijn secretaresse. Rowena is, zoals vele vrouwen, gecharmeerd van deze elegante jongeman. Maar ze komt er al snel achter dat Elijah problemen uit het verleden nog lang niet heeft opgelost.


    Chaos is a ladder.

    nobody likes me {vampire knight}

    Het ergste dat er kan gebeuren is mij overkomen. Mijn vader stierf en mijn moeder liet me achter. Ik was pas 6. Midden in het bos werd ik alleen gelaten. Als ik dit verhaal vertel zeggen mensen vaak:"geloof je nog wel in de liefde" ik vertel je. Ik geloof er niet meer in. Liefde is slechtst een illussie....


    Stay strong