• Hello,
    ik heb een nieuwe username, maar nu zegt mijn vriendin dat die eigenlijk niet is toegestaan op quizlet.
    Als ze gelijk heeft, hoe verwijder ik dan de naam terug? Want ik kan hem maar na een maand veranderen. :s

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ik hou van jullie. -Harry Styles, Amsterdam

    Walternate schreef:
    Ik weet nog dat een meisje een eeuwigheid met Fellatio heeft rondgelopen, niemand die er iets van zei haha.

    Wat is er mis mee dan? Ik dacht dat het een soort chocolade is.
    -gaat het opzoeken-
    Fellatio (afgeleid van het Latijnse woord fellatus, voltooid tegenwoordige tijd van fellare, zuigen), in het normale taalgebruik meestal pijpen genoemd, is het oraal bevredigen van de man.

    Oh god...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, banana lube. Had er nog nooit van gehoord, tot ik op die link klikte. Bah :Y) BananaCake is wel leuker, haha.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Walternate schreef:
    Ik weet nog dat een meisje een eeuwigheid met Fellatio heeft rondgelopen, niemand die er iets van zei haha.


    Ik ga voortaal latijnse namen kiezen. xd


    Ik hou van jullie. -Harry Styles, Amsterdam

    Ik denk bij jouw naam gewoon aan een bananentaart hoor, niet aan een glijmiddel?


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Whimsicle schreef:
    Ik denk bij jouw naam gewoon aan een bananentaart hoor, niet aan een glijmiddel?

    Lees het topic dan. Het is allang veranderd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahahaha.
    But why did you pick that name in the first place?


    Tijd voor koffie.