• Status:
    Vanwege school kan het soms langer duren voordat ik een aanvraag afhandel. Wees geduldig! Voor covers met hoge spoed raad ik je aan om naar een andere coverstore/user te gaan.


    Wachtlijst: naamsveranderingen graag doorgeven
    - Hwin
    - Scorpia
    Voorwaarden:
    - *Optioneel > titel
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.
    - *Optioneel > username erbij?
    - Afbeeldingen > zoek zelf je afbeeldingen op! Dat scheelt mij namelijk veel tijd;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    - Horizontaal of verticaal;
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.)
    - Gelieve even aan te geven, als je een aanvraag hebt gedaan bij meerdere 'coverstores'.
    - Wees niet bang om te vragen!
    *Belangrijk!*
    Let er a.u.b. op of de foto('s) scherp genoeg is/zijn.
    Voorbeelden:



    &



    &



    &



    &


    Al gemaakte covers:
    - MisPattinson
    - Maysilee
    - Joyable >1 & 2
    - Saph
    - Peeta
    - Negligible
    - Sisseltong > 1 & 2
    - Banshee
    - Joyable
    - Veerleo
    - Bergkristal
    - Philyra
    - MissGroff
    - Purugly
    - Painted
    - Bronte
    - Stryder
    - Mermaids
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Parijs
    - Regen
    - Negligible
    - Moments1D
    - Cinna
    - Purugly
    - NathanSykes
    - MissInsecure
    - Clubbed
    - Naillvember
    - Bergkristal-2 (aangepast)
    - Foxfaces
    - Purugly
    - Eevee
    - Austen > 1 (Onderhuids) & 2 (Breakdown)
    - Inkheart
    - Riverfire
    - Winterwerp
    - xDesire
    - Salem
    - Anhysbys
    - xDesire
    - Colouredwind > 1 (kleur) & 2 (grijs/wit)
    - Weatherly
    - Remembrall
    - Philyra > 1 & 2 (aangepast)
    - Escritura > 1 & 2 (verschil in lettertype)
    - MrCarrotCake & Achterkant cover
    - Eevee
    - Anhysbys
    - Embraced
    - Eevee
    - Stinson
    - MrCarrotCake
    - Yowic
    - Yowic
    - Bronte
    - Philyra
    - CHINOS
    - Errin > met titel & zonder titel
    - Unplugged
    - Escritura
    - ColouredWind
    - Ingle
    - Leisure
    - Crane
    - Negligible
    - Porthos
    - Interesting
    - Closer
    - Jezabels
    - Ocresta
    - McConaughey
    - Eevee > cover & banner
    - Cadentium
    - Parachutes
    - Jenelle
    - imperfecta
    - Puss
    - Parachutes
    - Eevee > Cover & banner
    - DrayMalfoy
    - Clato > 1 & 2
    - Amused > 1 & 2
    - StarWarsGirl
    - Fierte
    - Stoppable 1 & 2
    - xEques
    - xFreedom
    - Barnabas
    - xRemember
    - UK > 1 & 2
    - Crocker
    - Spotgaai
    - Crocker
    - T0RRES > 1 & 2
    - Mataro > 1 & 2
    - Seraphinite
    - Feline
    - PainEnds
    - xLordLoss
    - Clonmel
    - Mataro
    - Clonmel
    - Eevee > 1 (met tekst) & 2 (met tekst) & 3 (zonder tekst)
    - Science
    - Souvenir > 1 (kleur) & 2 (grijstint)
    - Clare
    - Calto2
    - Penumbra > 1 & 2
    - Clare
    - Theepotje > 1 & 2
    - Penumbra
    - Ahri
    - BeYourselvex > 1 (met elfje) & 2 (zonder elfje)
    - CxStylinson
    - miekeBxx
    - Spotgaai > 1 & 2
    - Liberacorpus
    - Omnivium
    - Folklore > 1 & 2
    - Infelia
    - Gehenna
    - Romarin
    - Infelia
    - LoveGinney
    - Traitor
    - Barnabas
    - Dyer
    - Sigyn
    - ImHitGirl
    - Magicals
    - Liberacorpus
    - Cullens
    - Sigyn
    - Mohn > 1 (zonder titel) & 2 (met titel)
    - Dyer
    - xInnocencex
    - Unimaginable
    - Idylls
    - xLondonGIRL
    - KittyChan
    - Traitor
    - Thysia
    - Parachutes
    - Mullincraic
    - Tartarus > 1 & 2 & 3
    - jokaloka
    - Moore > (zwart/wit) 1 & (sepia) 2
    - diAngelo

    -sappy
    -Thomaslacey & nieuwste
    - DarkMark
    - Bieberen
    - Loian
    - IrishNailler
    - Liz1Dxx
    - Javier > 1 & 2
    - Arashikage
    - ColouredWind
    - Nymphae > (cover) 1 & (cover) 2 & (header) 3
    - Javier
    - Rhiine
    - Gula
    - HootHoot
    - fleurence > 1 & 2
    - Scorpia > 1 & 2 & 3
    - Lasaraline
    - Aurae + nieuwste
    - Lovina > 1 (kleur) & 2 (zwart/wit)
    - Avarosa > 1 & 2
    - Clonmel > 1 & 2
    - Klayley > 1 & 2
    - Dumbledore
    - Dobreva
    - Presence
    - Minions > 1 & 2
    - Liesiemo
    - Aeryshton


    [ bericht aangepast op 23 nov 2013 - 19:09 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ijn topics!


    Never forget who you are

    *Optioneel > titel: Het dagboek van Aemilia.
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc:
    Als Elena verhuist naar Londen Brengt ze het grootste deel van haar tijd door in de bibliotheek. Al snel raakt ze geïnteresseerd in de Romeinen in de zesde eeuw. Dolores, de oude maar zeer lieve bibliotheek secretaresse heeft het in de gaten en geeft Elena een zeer oud dagboek. “Je moet hier heel zuinig mee zijn, de verhalen in dit boekje zijn magische en zeer krachtig.” Met veel bewondering leest Elena die avond het dagboek door. Het boekje blijkt te zijn van Aemilia Augusta, ze is de dochter van een rijke Hertog. Maar ze is smoor verliefd op Adeo, een jongen zonder ouders, zonder huis en dus ook zonder geld. Die avond valt Elena in slaap, het dagboekje rustend in haar handen. Tot haar grote schrik wordt ze niet wakker in haar eigen bed, maar op de rand van een enorme fontein met een grote groep vreemd geklede mensen om haar heen.
    Als snel komt ze erachter wat haar taak is, Amelia helpen vluchten van huis om samen te laten zijn met haar geliefde Adeo. Maar de problemen stapelen zich een voor een op.
    - *Optioneel > username erbij? Nee
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken:

    bij deze zou ik graag alleen het Klokje willen, en dan op het perkament van de eerste afbeelding.

    deze tekst wil ik op de cover als dat kan ;) Ik kan zelf nergens een mooie afbeelding vinden van een oud dagboek, hij moet er echt oud uitzien want Elena krijgt een dagboekje die uit de Zesde eeuw, zou jij misschien kunnen kijken?
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Mysterieus
    - Horizontaal of verticaal; maak niet veel uit, wat jij mooier vind
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.) kan het lettertype classic, sierlijk?

    [ bericht aangepast op 15 aug 2013 - 11:46 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    diAngelo schreef op 11 juli 2013 - 22:51:
    Titel: The Tale Of Me And Her. of The Tale Of Her And Me. Welke jij het best passend vind. Je mag de hoofdletters ook weglaten en de 'and' vervangen door een '&'.
    Beschrijving van de story: Jongen en meisje worden verliefd en bla bla drama, drama. Ik weet nog niet precies hoe ik de verhaallijn wil. (:
    Username: No, thank you. (:
    Afbeeldingen: Foto 1
    Ik zou graag ook nog een aantal stokjes zoethout op de cover hebben, maar ik kan geen goede foto vinden.
    Sfeer: Liefelijk.
    Horizontaal of verticaal: Verticaal, zoals de eerste foto, eigenlijk.
    Verder wensen: Niet te veel aan de originele foto veranderen, please en het zoethout ook niet te duidelijk maken. Het is eerder een detail in het verhaal.
    Ik zou ook graag hebben dat de titel in de rechterbovenhoek komt, zo onder elkaar op het hout.
    Verder zou ik graag een handgeschreven lettertype hebben.


    of


    "I shut my eyes in order to see.'

    sappy schreef op 1 aug 2013 - 21:38:
    Titel: Letters to Russia
    Beschrijving: Een student uit Nederland besluit een reis door Europa te maken, maar in Rusland loopt zijn reis door een aantal nare omstandigheden stil, en kan hij het land niet verlaten zonder opgepakt te worden. Kortom: hij zit vast in een van de meest slecht bewoonde gebieden van Rusland.
    Username: Als het bij de cover past, maar wel ergens waar je hem niet zo goed kunt zien.
    Afbeeldingen: ik ben zo slecht in afbeeldingen zoeken Het liefste iets met een besneeuwd bos, maar wat het beste bij jouw idee past is ook prima c: Ik dacht aan iets als dit, misschien met voetstappen erbij of een millitair. Ik heb echt geen idee, ik ben ook enorm slecht in dingen verzinnen >< als het maar een beetje bij Rusland zelf past. Dus niet opeens een zonnig strand of dergelijke, verder maakt het mij vrij weinig uit wat je ermee doet.
    Sfeer: Het liefste iets aan de mysterieuze kant, iets donkers maar niet kwaad.
    Verdere lettertypen, standen of dergelijke maakt mij ook niet uit. Ik geef wel de voorkeur aan een horizontale cover, mocht het toevallig passen (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    *Optioneel > titel G.I. Joe: Legend of Kaia
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.

    Kaia Arashikage - de halfzus van Thomas Arashikage a.k.a Storm Shadow - nadat op jonge leeftijd Storm Shadow de Hard Master had gedood in Tokio, Japan heeft ze besloten om zich aan te sluiten bij de Ninja clan samen met Snake Eyes die al mee deed. Al snel wordt Snake Eyes opgemerkt door de geheime G.I. Joes en verlaat hij Tokio en de teleurstellende Kaia.
    Jaren gaan voorbij en Kaia is inmiddels een succesvolle Ninja en gaat opzoek naar haar nog onbekende vader in de VS. Ze heeft alleen de naam Joe Colton die ze van haar moeder heeft gekregen en gaat ze een zoektocht af in de VS.
    Als ze hem eindelijk heeft gevonden komt ze erachter dat hij een gepensioneerde generaal is van G.I. Joe en zijn plek is inmiddels ingenomen door generaal Hawk.
    Joe vind het een goed idee om Kaia kennis te maken met het Alpha Team Heavy Duty, Scarlett, Duke, Ripcord, Breaker... en Snake Eyes. Kaia vind het moeilijk om haar oude vriend weer te zien - nu in een zwart pak, masker en katana - Kaia is nu dat ze een Joe is nog steeds opzoek naar Storm Shadow om te zeggen dat ze hem altijd heeft geloofd toen Hard Master werd gedood. Het was niet zijn schuld maar dat van Zartan, een van Cobra Commander's handlangers.
    De spanning stijgt enorm tussen Kaia en Snake Eyes omdat hij nog steeds geloofd dat het Storm Shadow was die de Hard Master heeft gedood.

    - *Optioneel > username erbij? Nee
    - Afbeeldingen >
    Foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen;
    - Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen; Wat het beste past?
    - Horizontaal of verticaal; Verticaal
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.) Dr Carbfred & Alien League
    - Gelieve even aan te geven, als je een aanvraag hebt gedaan bij meerdere 'coverstores'. Ja, bij een

    Kan je misschien ook een tutorial maken om zulke covers te maken? Ik heb PS CS6 en heb al wat tutorials geprobeerd op Tumblr maar zoiets voor een verhaal kan ik nooit vinden. c:


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    - *Optioneel > titel: Roses are red, violets are blue. * Zayn Malik.
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.: Die hou ik nog even geheim :)
    - *Optioneel > username erbij?: Nee :)
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen; Sophie [url=
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_me5tqyAsdZ1rchgpho1_500.jpg]Zayn[/url] Ballet shoes en de background
    - Horizontaal of verticaal; verticaal
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.): Lettertye graag oud. De kleur niet te licht niet te donker. je mag als het er niet uit ziet zelfs er iets van maken xxx

    als foto zayn het niet dopet pak dan deze --- http://i1298.photobucket.com/albums/ag51/1DManiaxo/tumblr_mj3lzdCRBl1r71hbvo1_500_zps2a918503.jpg

    [ bericht aangepast op 10 aug 2013 - 19:43 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Wow, je maakte vroeger al mooie covers, maar nu ben je echt gegroeid in het maken er van. Kudo's :p


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Fourtris schreef:
    Wow, je maakte vroeger al mooie covers, maar nu ben je echt gegroeid in het maken er van. Kudo's :p

    Ze is echt superrrrrrr. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Fauxlivia schreef:
    (...)


    of



    Kan je misschien het zoethout van de eerste wegdoen? Voor de rest is-ie perfect! (:

    [ bericht aangepast op 11 aug 2013 - 12:08 ]


    kindness is never a burden.

    diAngelo schreef:
    (...)


    Kan je misschien het zoethout van de eerste wegdoen? Voor de rest is-ie perfect! (:

    Dus je wilt er helemaal geen zoethout meer op?


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fourtris schreef:
    Wow, je maakte vroeger al mooie covers, maar nu ben je echt gegroeid in het maken er van. Kudo's :p

    Dankjewel. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Dus je wilt er helemaal geen zoethout meer op?


    Het is maar een detail van het verhaal, niet erg nodig om op de cover te staan. Dus nee, helemaal geen zoethout meer. (:


    kindness is never a burden.

    diAngelo schreef:
    (...)

    Het is maar een detail van het verhaal, niet erg nodig om op de cover te staan. Dus nee, helemaal geen zoethout meer. (:

    Okido. ^^


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fauxlivia schreef:
    (...)
    Okido. ^^



    Heel erg bedankt! (:


    kindness is never a burden.

    Thomaslacey schreef:
    - *Optioneel > titel: Roses are red, violets are blue. * Zayn Malik.
    - *Optioneel > beschrijving van de story etc.: Die hou ik nog even geheim :)
    - *Optioneel > username erbij?: Nee :)
    - Afbeeldingen > ik zou er evt. één bij kunnen zoeken, want anders gaat de meeste tijd zitten in het zoeken naar afbeeldingen; Sophie [url=
    http://24.media.tumblr.com/tumblr_me5tqyAsdZ1rchgpho1_500.jpg]Zayn[/url] Ballet shoes en de background
    - Horizontaal of verticaal; verticaal
    - Verder wensen (lettertype, bepaalde kleur etc.): Lettertye graag oud. De kleur niet te licht niet te donker. je mag als het er niet uit ziet zelfs er iets van maken xxx

    als foto zayn het niet dopet pak dan deze --- http://i1298.photobucket.com/albums/ag51/1DManiaxo/tumblr_mj3lzdCRBl1r71hbvo1_500_zps2a918503.jpg

    Dit is wat ik er van heb gemaakt:



    - Andere achtergrond, het vloekte nogal bij elkaar.
    - Andere foto van Zayn.


    "I shut my eyes in order to see.'